9 מיליון הופכת ל-9, נפרדת משני כהן ומבטיחה ביטוח רכב זול אונליין

9 מיליון הופכת ל-9, נפרדת משני כהן ומבטיחה ביטוח רכב זול אונליין

חברת 9 מיליון מקצרת את השם ל-9 ומבטיחה שהיא גם מקצרת את התהליך להזמנת ביטוח רכב זול אונליין. ומי יצחיק אתכם במקום שני כהן?

9 מיליון הופכת לחברת ביטוח 9
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אם אתם רוצים להזמין ביטוח כמו שאתם מזמינים חולצה בעלי אקספרס, חברת הביטוח 9, שהיא למעשה חברת 9 מיליון, מאפשרת זאת החל מעכשיו. הכוונה היא להזמנת ביטוח רכב אונליין מההתחלה ועד הסוף, מבלי שנציג מכירות מבצע את תהליך המכירה בשום שלב. ומה עם המיקוח? צרכנים רבים רגילים להתמקח עם חברת הביטוח כדי להוזיל את הפוליסה. בחברת 9, שעד כה נקראה 9 מיליון , לא יהיה יותר מיקוח. לטענתם, הלקוח יוכל להשיג את המחיר הטוב ביותר גם בלי להתמקח על הביטוח.

ביי בי 9 מיליון, היי 9

חברת הביטוח 9 מיליון היא אחד המותגים החזקים בענף, בין היתר בזכות הפרסומות המשעשעות עם שני כהן. המסר של החברה היה תמיד חיסכון בזמן ובכסף בזכות דילוג על סוכני הביטוח (אתם ודאי זוכרים את הסיסמה "למה לממן סוכן?").

לוגו חברת הביטוח 9

עכשיו היא עוברת מיתוג מחדש, שבו השם 9 מיליון מתקצר והופך לשם "9" ואת שני כהן יחליף אודי כגן. האפליקציה של 9 היא אפליקציה חדשה, אשר בין היתר מאפשרת ללקוח לדעת מה הפוליסה שלו מכסה בשפה פשוטה.

כל מתיחת הפנים הזאת נועדה לשדר לנו הצרכנים מסר של חדשנות ועדכניות. בחברת 9 מיליון מבינים שחברות הביטוח האחרות לא נחות על זרי הדפנה. בעבר נתפסה 9 מיליון כחברת ביטוח חדשנית שמתאימה ללקוחות מעודכנים, והיום כל החברות מעבירות את המסר הזה.

התחרות התחזקה מאז השקת חברת הביטוח ליברה, שהובילה את התפיסה של חברת ביטוח דיגיטלית עם התאמה אישית לאופי המבוטח. גם השקת חברת WeSure עשתה את שלה.

ענף הביטוח עובר גם טלטלה לאור כניסת חברות שפעם בכלל לא היו קשורות לביטוח, כמו חברת האשראי מקס, שמציעה ביטוח רכב בשיתוף חברת AIG, וחברת ישראכרט שקיבלה רישיון דומה (פרטים בכתבה לקוחות ישראכרט? בקרוב תקבלו הצעה לרכוש ביטוח).

האם ביטוח רכב בחברת 9 זול יותר מבחברת 9 מיליון?

מעבר לשינוי בשם המותג ומעבר לעיצוב החדש, בחברת 9 טוענים שביטוח רכב בחברת 9 יהיה מותאם אישית למבוטח בצורה מיטבית.

בחברה אומרים שהם שיפרו מבחינה טכנולוגית את יכולת הלמידה של מאפייניי הנהגים. כך לדבריהם שופרה היכולת להציע ביטוח רכב זול בהתאמה אישית.

בהמשך, אומרים בחברה, יצטרף גם ביטוח דירה לחגיגת ההתאמה האישית והזמנת ביטוח אונליין בשירות עצמי.

אין מצב שאתם לא עוקבים אחרינו באינסטגרם >

גם כאן חברת הביטוח 9 לא ממציאה את הגלגל. מאז שחברת ליברה נכנסה לתמונה, הרעיון של התאמה אישית למבוטח נעשה יותר ויותר מהותי. אם פעם חברות הביטוח סיפקו תוכנית ביטוח אחידה לכולם, כך שנהג שנוסע הרבה ונהג שנוסע מעט שילמו אותו דבר, כיום זה לא כך. כל חברות הביטוח מבטיחות התאמה אישית לאופי המבוטח ולהרגלי הנהיגה שלו.

בהתאם, גם רכישת ביטוח רכב בחברת 9 מתבססת על אפליקציה הכוללת שאלון שהמבוטח אמור למלא ולקבל בהתאם את ביטוח הרכב הזול ביותר עבורו. בחברה אומרים כי הלקוחות יוכלו לקבל ליווי ותמיכה במוקד טלפוני וגם בוואטס אפ.

חברת הביטוח 9 - אפליקציית להזמנת ביטוח רכב

 

החידוש הוא שסיום התהליך יהיה עצמאי לחלוטין, אלא אם כן המבוטח יעדיף לדבר עם נציג. "הנציג יכול ללוות אותו, אבל לא יכול להוזיל עבורו את הביטוח. האפליקציה מלכתחילה תאתר את ביטוח הרכב הזול ביותר עבור המבוטח", אומרת מרב קליפר פרץ, סמנכ״לית השיווק של אי.די.אי ביטוח: "בדיוק כשם שהבאנו את הביטוח הישיר לישראל, אשר עודד את המבוטח לחסוך בתשלומי עמלות לסוכנים, כך אנו מביאים ביטוח שהלקוח רוכש בעצמו, בזול, ללא בזבוז זמן וללא צורך במיקוח".

לדברי קובי הבר מנכ"ל אי.די.אי ביטוח, המותג 9 הוא הדור הבא של הביטוחים בישראל: "מדובר במותג דיגיטלי מבוסס דאטה ותפיסת תמחור לומדת, שמתאימה את המחיר ללקוח באופן אישי״.

 

היה לכם מעניין? תעשו לנו לייק כאן למטה. זה קל! 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

אל תשמרו את הכתבה לעצמכם… תהיו חברים, שתפו את הכתבה.

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות