איפה אפשר לעשות קניות בסופרמרקט 24 שעות? שופרסל, יוחננוף ובקרוב רמי לוי

איפה אפשר לעשות קניות בסופרמרקט 24 שעות? שופרסל, יוחננוף. מה עם רמי לוי?

סופרמרקט 24 שעות הוא צו השעה לאור התקנות לשעת חירום. אילו רשתות שיווק פתוחות 24 שעות ואיפה, ואיך תשמרו על היגיינה בסופר במהלך הקניות?

סניף שופרסל דיל במודיעין
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




איזה סופר פתוח 24 שעות? השאל הזאת הולכת ונעשית רלבנטית יותר ויותר, ככל שהתורים מתארכים ובמיוחד לאור התקנות שאוסרות התקהלות בתוך החנויות. בשלב הזה, במיוחד לקראת ליל הסדר, במקומות רבים בארץ יכולים הצרכנים להצטייד בסופרמרקט 24 שעות ביממה. זה גם המקום להזכיר כי לפי הצו שנחתם – קיימת חובת חבישת מסכה במרחב הציבורי, אז אל תשכחו להצטייד כשאתם יוצאם לסופר.

קבלו את כל העדכונים החמים גם בטלגרם של פואנטה >

הצטרפו לקבוצת "עדכוני קורונה" של פואנטה

סופרמרקט 24 שעות? פרטים על שעות הפעילות ברשתות השיווק

שופרסל

  • כפי שפרסמנו כאן באתר הצרכנות פואנטה, שופרסל כבר האריכה את שעות הפעילות. עשרות סניפי שופרסל פתוחים 24 שעות ביממה, למעט בליל שישי. היכנסו לפרטים על פתיחת סניפי שופרסל 24 שעות.

יוחננוף

בתקופת הקורונה סניפי יוחננוף פתוחים 24 שעות במקומות הבאים: ירושלים, עקרון, רחובות סנטרו, נס ציונה, פ"ת סגולה, אשדוד. כל הסניפים סגורים במוצ"ש.

yellow

כל חנויות הנוחות של פז – ילו (Yellow) – פועלות במתכונת של 24/7, לרבות תחנות הדלק.

רמי לוי

הרשת האריכה את שעות הפעילות עד 24:00 בכל הסניפים בכל הסניפים, למעט לוד ורמלה. כל הסניפים בארץ פתוחים במוצאי שבת. רמי לוי אמר השבוע כי הרשת ערוכה לפעול 24 שעות ביממה, אך בשלב זה אין בזה צורך. אם יהיה צורך, בהמשך ייפתחו סניפי רמי לוי 24 שעות ביממה.

איזה סופר הכי זול? היכנסו לכתבה >

האם משתלם לקנות קוקה קולה אונליין ישירות מהמפעל? 

קניות בנוהל קורונה: כך תשמרו על היגיינה בסופר

נזכיר כי במשרד הבריאות אמרו שקורונה וירוס נשאר על משטחים כמה ימים, ולכן חשוב להיזהר גם כאשר אתם מסתובבים בסופרמרקט כדי שלא תידבקו או תדביקו אחרים.

בסופו של דבר, ידוע כי יש חולי קורונה שכלל אינם מפתחים תסמינים או שהתסמינים מופיעים אצלם רק לאחר מספר ימים – ובתקופה הזאת הם מדבקים.

עוד נזכיר כי בחלק מרשתות המזון יש קופות אוטומטיות, שהן פתרון טוב בימים אלו כדי לשמור על מרחק. כפי שפרסמנו כאן במדור פואנטה בתקשורת, ברשת רמי לוי למשל יש כמה אפשרויות לתשלום אוטומטי, הן באמצעות סריקה עצמאית של הברקוד והן קופות אוטומטיות וקופות בשירות עצמי.

גם ברשתות אחרות, כמו שופרסל, יש קופות אוטומטיות, ובחלק מהסניפים יש ברקודים לסריקה עצמאית (מיועד לחברי מועדון).

קורונה ומניעת התקהלות ברשתות השיווק

מן הסתם, כולנו זקוקים למזון ולחומרי ניקוי – במיוחד כעת כאשר כולם בבית כל הזמן. בשלב זה גם אין הגבלה על מספר השעות שמותר לשהות בהן בסופרמרקט. אולם, כחלק מאיסור ההתקהלות, אסור להגיע למצב של צפיפות בחנות ובטח לא בתור לקופה.

החקירות האפידיומולגיות מוכיחות כי ההנחיות האלה חיוניות, משום שיש כמה וכמה חולים שביקרו בסניפים של רמי לוי, שופרסל דיל, יינות ביתן, ויקטורי במקומות שונים בארץ.

מסכה רפואית

לכן, הרשתות מחויבות להגביל את מספר הקונים בחנות ואף לשמור על מרחק של 2 מטרים ביניהם – במיוחד בקופה.

רשתות השיווק נדרשות להגביל את מספר השוהים בסופרמרקט בעת ובעונה אחת, כך שיהיו לא יותר מ-4 לקוחות על כל קופה פעילה.

המשמעות היא שאם יש בחנות 5 קופות פעילות – רק 20 לקוחות יכולים לקנות בסופר בו זמנית.

לאור זאת, שעות הפתיחה ברשתות השיווק הוארכו בחלק מהמקומות. צרכנים חרוצים יכולים גם לקנות בסופרמרקט 24 שעות ביממה – לפחות בחלק מרשתות המזון.

הנה כמה טיפים להיגיינה בסופר:

  • חבשו מסכה
  • חטאו את העגלה
  • אם אתם משתמשים בסורק ברקוד – חטאו את הסורק
  • חבשו כפפות
  • אל תצטופפו בתור למעדניה או בשום מקום אחר
  • שלמו בכרטיס אשראי ולא במזומן
  • אם יש קופות אוטומטיות או אפשרות לסרוק לבד את המוצרים – העדיפו זאת
  • שטפו ידיים בסבון או באלכוג'ל בצאתכם מהסופר

פואנטה

השווקים סגורים – גם שוק מחנה יהודה ושוק הכרמל

ראש הממשלה נתניהו הנחה גם לסגור את השווקים הגדולים, כך שגם שוק מחנה יהודה, שוק הכרמל, שוק תלפיות בחיפה ושווקים אחרים סגורים.

ההחלטה התקבלה בניגוד לעמדת הסוחרים ובעלי הבאסטות בשוק:  "כשנוגעים בעגלות בסופר זה הרבה יותר מסוכן. אנחנו מדברים על 450 סוחרים שמתפרנסים מחנויות ובסטות בשוק מחנה יהודה", אומרת טלי פרידמן, יו״ר ועד סוחרי שוק מחנה יהודה. "רוב הסוחרים בשוק מחנה יהודה מציעים גם משלוחים, כך שתנועת הקונים גם כך זולה".

מי שמחפש סחורה מהשוק, יכול בחלק מהמקרים לבצע משלוחים.

היה לכם מעניין? אז פרגנו לנו בלייק, זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

עוד מידע על קורונה בפואנטה

פרסום לעסקים קטנים





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות