תפקידו של עורך דין לשון הרע

תפקידו של עורך דין לשון הרע

עורך דין לשון הרע הוא איש המקצוע הכי חשוב שתוכלו לשכור אם מישהו פגע בשמכם הטוב. מה אתם צריכים לדעת על עבודתו?

עורך דין לשון הרע
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

כולנו לצערנו מכירים את זה, אנחנו מקימים עסק, רוצים מאד שהוא יצליח, ולפעמים – יש מי שפחות אוהב ומתחבר ומרגיש את הצורך להביע עלינו ביקורת מסוימת, בצורה מסוימת. אך לפעמים, יש ביקורות שלצערנו כבר עוברות את גבול הטעם הטוב, וכוללות פרטים מסוימים שעלולים לייצג את העסק שלנו בצורה שלילית שאינה תעשה לנו או לתדמית שלנו כלפי חוץ, הביקורת הזו מסתובבת ברשתות החברתיות ועלולה לעשות הרבה נזק.

אז במקרה שהביקורת לא יורדת – מה עושים?

במקרה בו אתם מדברים עם הצד השני ולא מגיעים לפשרה מסוימת, ישנה אפשרות לתבוע את הצד השני באמצעות עורך דין שלומי וינברג, תביעת דיבה. בתביעה זו, אתם למעשה תובעים את הצד השני על התדמית שיצר עבורכם ועבור העסק שלכם בעל כורחכם, תדמית שכמובן לא תורמת לכם ולעסק שלכם בשום צורה שהיא. עורך דין שלומי וינברג ידאג לעשות את המאמצים שתזכו בתביעה הזו, ושמי שיפסיד בתביעת דיבה זו הינה הצד שגרם לכם נזק.

דעו שגורם נוסף המשפיע מאד בהצלחתה של תביעת דיבה הינה ההוכחה שבאמת נגרם לכם נזק (ולצערנו במקרים כאלה, למידת הנזק יש חשיבות גדולה וככל שתהיה רבה יותר – כך הצדק כנראה יהיה איתכם) אם תצליחו להוכיח שאיבדתם מספר רב של לקוחות, שאנשים רבים התחילו להשמיץ את העסק שלכם בעקבות אותה התייחסות של הצד אותו אתם מעוניינים לתבוע, וכו'.

יש לזכור שגם אותנו, תביעת דיבה יכולה לפגוש בכל עת. גם אנחנו יכולים לדבר בצורה מסוימת על עסק מסוים, לפרסם את זה ברשתות החברתיות והצד השני ירגיש שנעשה לו עוול וירצה לקחת עורך דין כדי לטפל בעניין.

לכן, יש להבחין ולחשוב טוב טוב מראש כאשר אנחנו באים לבקר עסק מסוים, מה אנחנו רוצים לומר ואיך לעשות זאת בצורה הנכונה כדי שלא תיתפש בצורה חד משמעית או תיתפש כעובדה. אם זה המצב אם האמירה שאמרתם, ככל הנראה תביעת דיבה נגדכם תצליח, ואם עורך הדין שיהיה אחראי על התביעה יהיה עורך דין שלומי וינברג, כנראה שהוא יצלח בתיק.

יש לקחת מומחים בתחום כדי לטפל בעניין בצורה טובה

כיוון שזהו עניין שיכול להתלקח מאד מהר, אל תישארו עם עניין כמו תביעת דיבה לבד. מומלץ ביותר לקבל ייצוג הולם ומתאים מעורך דין מקצוע שיכול להוביל אתכם להצלחה בתיק, תוך עזרה הדדית, הקשבה ויחס חם.

1
נגישות