כך החופשה הרומנטית באילת תהיה מושלמת...

כך החופשה הרומנטית באילת תהיה מושלמת…

חופשה רומנטית באילת
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

ׁ(תוכן מקודם)

אחת לתקופה אנחנו חייבים להתנתק מעט מהשגרה השוחקת ולהתפנק עם חופשה רומנטית וחווייתית. כולנו נמצאים במרוץ החיים הבלתי פוסק וצמאים לקחת פסק זמן מהחיים. מי לא היה רוצה לחגוג את האהבה במלון יוקרתי ומפנק ובשיא הסטייל? את החופשה הרומנטית הבאה כדאי לשקול לתכנן באילת, עיר הקיט והתיירות המובילה של ישראל.

אילת מציעה כל מה שצריך לחופשה רומנטית מפנקת ומלהיבה, החל מחופי הים הנקיים והמטופחים, דרך מלונות היוקרה הנושקים למים ומציעים חדרים מאובזרים ומרווחים בעיצוב רומנטי ייחודי, וכלה במסעדות ובאטרקציות הרומנטיות הרבות ברחבי העיר. איך לתכנן חופשה רומנטית באילת? הנה כמה טיפים חשובים שיעזרו לנו במשימה.

חופשה רומנטית באילת בהתאמה אישית מלאה

חופשה רומנטית מאפשרת לבני הזוג ליהנות מפרטיות, לעבוד על הזוגיות וליהנות האחד מהשני, ללא ילדים והפרעות מהסביבה. כאשר מתכננים את החופשה הרומנטית באילת, חשוב לזכור כי זו עיר תיירות פופולרית והרבה משפחות מגיעות לנפוש בה עם ילדים קטנים. לכן, בחירת המלון הינה קריטית להצלחתה. מומלץ להתמקד במלונות היוקרתיים והמפנקים הנמצאים במיקומים מעולים בחופה הצפוני של עיר הנופש הדרומית.

המלון הנכון, בתקופה הנכונה באילת

יש באילת מלונות המתאימים בעיקר למשפחות, אך כמה מהם יכולים בהחלט להתאים לחופשה רומנטית. נוסף על כך, יש גם מלונות מפוארים באילת המציעים חופשה רגועה, יוקרתית ורומנטית, המלונות מציעים חדרי אירוח מפנקים במיוחד, חוויה קולינרית מרגשת, מתקנים מתוחזקים היטב, ולרוב יש בהם גם מכון כושר מתקדם ומתחם ספא יוקרתי ומודרני עם חדרי טיפולים. אם בחרתם במלון פופולרי, השתדלו לנסוע בתקופות פחות עמוסות כדי לחוות את הרגוע בצורה מושלמת. אילת בחורף היא רומנטית ביותר וגם פחות עמוסה מבדרך כלל, וזו הזדמנות מצוינת עבורכם לצאת לנופש רומנטי ולמצוא דילים משתלמים לאילת במחירים זולים יותר מאשר בקיץ.

אם אתם מעדיפים חופשה בקיץ, חשוב לזכור כי יש ביקושי שיא למלונות וכל האתרים התיירותיים והאטרקציות המובילות מלאים, לכן יש להזמין כרטיסים מראש אחרת תבלו את החופשה הרומנטית בהמתנה ממושכת ומעיקה.

נופש רומנטי באילת

לאחר בחירת המלון באילת הגיע השלב לתכנון את הפעילויות בחופשה. אילת, עיר הנופש המובילה של ישראל, מציעה שפע אטרקציות לזוגות הרומנטיים הנה כמה אטרקציות רומנטיות מובילות:

שייט רומנטי בשעת שקיעה

אין כמו שייט במפרץ אילת בזמן השקיעה, זו חוויה רומנטית ייחודית ומרגשת הכוללת את כל המרכיבים המנצחים – שקיעה, ים, יאכטה מפוארת, יין ונוף עוצר נשימה.

סתלבט על המים

אטרקציה מומלצת לזוגות הרומנטיים, המקום נמצא בריף הדולפינים והכניסה מיועדת לבני 18 ומעלה. במתחם הספא המפנק יש בריכות שכשוך, גן בוטני, טיפולים במים, מסעדה, בר קוקטיילים ועוד.

תצפית שקיעה בהר צפחות

חוויה רומנטית שאסור לפספס, ניתן לטייל בהר צפחות ולטפס לתצפית הנוף ממנה ניתן להשקיף לעבר מפרץ אילת, מומלץ להגיע לתצפית לקראת השקיעה הרומנטית.

לסיכום, אילת היא יעד נפלא לחופשה רומנטית. כאמור, בחורף יש קסם מיוחד בעיר שמתאים לנופש רומנטי, והיתרון הנוסף הוא שאילת אינה עמוסה בתיירים בתקופה הזו. באופן כללי, החורף בישראל הוא מושלם לזוגות שרוצים לצאת לחופשה משותפת. הנה כמה קונספטים רומנטיים לחופשה בארץ >>

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
1
נגישות