Livinguard: מסכה רב פעמית לפנים שמבטיחה להשמיד את הנגיף

Livinguard: מסכה רב פעמית לפנים שמבטיחה להשמיד את הנגיף

בעידן הקורונה, מסכה רב פעמית לפנים היא מוצר מבוקש. קיבלנו לסקירה מסכה מבד לפנים של חברת Livinguard, שמבטיחה הגנה מירבית. האם היא נוחה? פואנטה עם התשובות

מסכה רב פעמית
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




מסכה הפכה בחודשים האחרונים כמעט לחלק אינטגרלי מהפנים שלנו, ורבים מאיתנו מחפשים מסכה רב פעמית לפנים שתהווה פתרון יעיל, נוח ורב-פעמי במקום המסכה החד פעמית. כאשר משרד הבריאות מחייב עטיית מסכות כל העת והקנס מגיע לסכומי עתק, הצורך במסכה נוחה גדול מאי פעם.

רוב המסכות מגינות בעיקר על מי שנמצא בקרבת האדם שעוטה אותן, משום שהן סופגות רוק ונתזים שהוא עצמו מייצר. אלא שכאשר מורידים את המסכה ונוגעים בחלק החיצוני שלה, היא עלולה להיות נגועה בשל רסס טיפתי שהגיע אליה. לאחרונה החלה להימכר בארץ מסכה רב-פעמית לפנים של חברת Livinguard – אשר מיוצרת מבד כותנה משודרג ומבטיחה לא רק להגן, אלא גם להשמיד נגיפים ביעילות של 99.9%.

המטרה במסכה רב פעמית של Livinguard היא לתת מענה למצב שהמסכה באה במגע עם רסס טיפתי נגוע. בנוסף, יש פה כמובן חיסכון אדיר בפסולת. מבחינה סביבתית, רכישת מסכה רב פעמית לפנים היא הרבה יותר ידידותית לסביבה. מבחינה כלכלית, ההוצאה הראשונית אמנם גבוהה יחסית, אך היא אמורה להתקזז עם רכישה של מסכות רב פעמיות כעבור זמן מסוים.

מסכה רב פעמית לפנים Livinguard – איך היא עובדת?

היצרנית מבטיחה כי המסכה מיוצרת מבד מיוחד אנטי-בקטריאלי בחברת עמוס גזית, המייבאת את המסכה, מסבירים כי היא מיוצרת בטכנולוגיה מוגנת בפטנט אשר הוכחה מדעית על ידי חוקרים מהמכון לבריאות הסביבה של האוניברסיטה החופשית של ברלין. הטכנולוגיה מאפשרת 3 רמות של הגנה: ציפוי אנטי-ויראלי הדוחה וירוסים בצידו החיצוני של הבד, בצידו הפנימי של הבד ובציפוי המוטמע בבד עצמו.

יצוין כי המסכה נמכרת באירופה ובישראל, אך כאשר נכנסים לאתר הבינלאומי של החברה קופצת הודעה שלפיה ההצהרות לגבי הגנה מ-99.9% מהנגיפים טרם קיבלו אישור מה-FDA האמריקני (מינהל התרופות והמזון).

אין מצב שעדיין לא הצטרפתם לטלגרם של פואנטה >

אין מצב שאתם לא עוקבים אחרינו באינסטגרם > 

למה שלא תצטרפו לקבוצת "עדכוני קורונה" של פואנטה? >

מסכה רב פעמית Livinguard – התאמה לפנים

ניתן לכוון את אורך הרצועות ולהתאים את גודל המסכה לפנים. היא מגיעה בשני גדלים (M+L) בהתאמה למבוגרים ולילדים.

כביסה / שטיפה

בהיותה מסכה רב פעמית, ההבטחה היא שניתן לשטוף אותה במים, אך לא מומלץ להשתמש בסבון כדי לא לפגוע ביעילות שלה.

לכמה שימושים?

החברה ממליצה להשתמש בה 210 פעמים (כלומר, כשבעה חודשים בשימוש יומיומי), ולאחר מכן היעילות שלה פוחתת.

מסכה מבד לפנים Livinguard – מבחן השימוש

המסכה הרב פעמית לפנים של Livinguard נשלחה אליי לסקירה באתר פואנטה, והשתמשתי בה כמה ימים. מן הסתם, אינני יכולה לדעת אם אכן המסכה השמידה נגיפים או חיידקים ועד כמה אני מוגנת כאשר אני עוטה אותה.

עם זאת, ניתן בהחלט לחוות דעה לגבי נוחות השימוש.

כאמור, ניתן להאריך או לקצר את הרצועות וכך להתאים את גודל המסכה לפנים. מבחינתי, מדובר ביתרון משמעותי משום שחלק ניכר מהמסכות גדולות מדי עבורי ולכן אינן נוחות או אינן יעילות.

מבחינת התחושה על הפנים, הבד נעים, לא מגרד ולא לוחץ. עם זאת, בחום הישראלי ובלחות של הקיץ, אי אפשר שלא להזיע בתוך המסכה. הבד די אטום וכאשר נמצאים בחוץ – לא קל לסבול את החום והזיעה. התופעה הזאת מתרחשת עם כל מסכה במזג האוויר הקייצי, והמסכה הזאת אפילו מעט עבה יותר ממסכות אחרות.

מחיר מסכה רב פעמית Livinguard

95 ₪ (כ-0.5 ₪ ליום לפי חישוב של 210 שימושים). נמכר באתר החברה: www.thelivinguard.com.

היה לכם מעניין? תהיו חברים, פרגנו לנו בלייק. זה מאוד חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה

פואנטה

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 1

  1. ניתן לבדוק במכון התנים יעילות הסינון במכון התקנים.
    המסכה אינה מגינה על מי שחובש אותה אלא על מי שמסביב לחובש אותה.
    ניתן לבדוק בדיקה עצמית ע"י נשיפה וכיבוי נר. במידה והנר כבה אז המסכה אינה מסננת ועלולה להדביק את מי שיבוא מולה .

נגישות