סוף למותג yeezy של קניה ווסט באדידס? המועמד לנשיאות מפתיע

סוף למותג Yeezy של קניה ווסט באדידס? המועמד לנשיאות מפתיע

נעלי Yeezy באדידס הפכו את ווסט למיליארדר, אבל המועמד הטרי לנשיאות אומר: "גם כשאלוהים קרא למשה, הוא הורה לו לעזוב את חיי הנוחות כדי לשחרר את עמו"

yeezy אדידס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה



קניה ווסט לא מפסיק להפתיע. הראפר המיליארדר בעל חברת האופנה Yeezy, שהכריז על התמודדותו לנשיאות ארצות הברית, מאיים לנתק את קשריו המסחריים עם אדידס ועם גאפ. לאור הדומיננטיות של החיבור Yeezy אדידס, מדובר ברעידת אדמה בענף. כידוע, המותג Yeezy של קניה ווסט הוא אחת מגולות הכותרת של אדידס מאז שווסט חתם עם ענקית הספורט על הסכם בשנת 2015. ההסכם עם גאפ הוא הסכם ל-10 שנים שווסט הכריז עליו רק לפני חודש – וכעת הוא מאיים לפרק את שתי השותפויות אם שתי החברות לא יתנו לו לכהן במועצת המנהלים שלהן. אם השתיים יסרבו, גם ווסט וגם הן יפסידו הרבה מאוד כסף.

"לא אכפת לי אם אני לוקח סיכון להפסיד את החוזה. אני לא יושב במועצת המנהלים של אדידס ולא יושב במועצת המנהלים של גאפ, וזה חייב להשתנות היום – או שאני עוזב".

Yeezy באדידס

כידוע, נעלי אדידס Yeezy הן מותג ענק ומבוקש בכל העולם, כך ששיתוף הפעולה הזה הוא בבחינת WinWIn לווסט ולאדידס. פירוק של השותפות יגרום הפסד ענק לשני הצדדים, ולמען האמת נראה גם מאוד בעייתי לא רק מבחינה משפטית. בפועל, הנעליים מיוצרות ומופצות על-ידי אדידס.

פואנטה

Yeezy בגאפ – Yeezy Gap

ההצלחה של המותג Yezzy באדידס עוררה את תאבונם של כל מותגי האופנה בעולם. כאמור, רק ביוני האחרון הכריזו גאפ וקניה ווסט על שיתוף הפעולה ביניהם, שמתבטא בהשקת המותג Yeezy Gap. המותג גאפ נאבק בשנים האחרונות בהפסדים ובמשבר זהות מסוים, וגיוסו של ווסט אמור היה להפיח בו רוח חיים רעננה. לכן, יש להניח שהדרישה של ווסט להיכנס למועצת המנהלים של גאפ אולי תתקבל שם באהדה ולא תידחה.

עדיין לא הצטרפתם לפואנטה בטלגרם? >

עקבו אחרי פואנטה באינסטגרם > 

הצטרפו לקבוצת הסלולר של פואנטה >

 

הקולקציה של Yeezy Gap אמורה להיות מושקת במחצית הראשונה של 2021. ההבטחה היא לייצר ביגוד אופנתי לגבריםף נשים וילדים, במחירים נגישים.

קניה ווסט – נשיא שחור נוסף?

ווסט, כידוע, היה תומך נלהב של הנשיא טראמפ וביקורו בבית הלבן זכה לסיקור נרחב. אלא שמאורעות השנה האחרונה, אפליית השחורים ורצח ג'ורג' פלויד השחור על-ידי שוטרים לבנים – הובילו את ווסט למסקנה שעליו לעשות מעשה. קניה הכריז על מועמדתו לנשיאות.

באפריל האחרון הכניס מגזין פורבס לראשונה את קניה ווסט לרשימת המיליארדרים שלו, ואף ציין שם שפירוק השותפות שלו עם אדידס היא כמעט בלתי אפשרית בגלל הסינרגיה ביניהם.

כעת אומר ווסט: "השותפות בהיקף של 15% עם אדידס הפכה אותי למיליארדר. הנאום הזה יכול להפוך אותי מחר ל-0. אבל גם אלוהים קרא למשה לעזוב את חיי המותרות שלו ואת עבודתו למען המצרים, כדי לשחרר את העם".

היה לכם מעניין? תהיו חברים, פרגנו לנו בלייק, זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה






היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות