גלישה חינם בזום ובסקייפ - סלקום ופלאפון מציעות הטבה מוגבלת בזמן

גלישה חינם בזום ובסקייפ – סלקום ופלאפון מציעות הטבה מוגבלת בזמן

על רקע פניות רבות של צרכנים החורגים מחבילת הגלישה, יש כבר שתי חברות סלולר שמציעו גלישה חינם בזום ובסקייפ. פואנטה עם הפרטים

גלישה חינם בזום
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




שתיים מחברות הסלולר הגדולות מציעות ללקוחות גלישה חינם בזום ובסקייפ לזמן מוגבל, ויש להניח שהחברות האחרות יילכו בעקבותיהן. הראשונה לצאת במהלך הזה הייתה סלקום, ופלאפון באה בעקבותיה.

נזכיר כי מאז שהוטלו הגבלות התנועה בשל התפשטות הקורונה בישראל, אפליקציית זום (ZOOM) הפכה לאפליקציה השימושית ביותר עבור מרבית הישראלים בכל גיל, כאשר הורים משתמשים בה לצורכי עבודה והילדים משתמשים בה לצרכי למידה מרחוק, פעולות של הצופים ועוד. חלק גדול מהישראלים מתכננים לחגוג גם את ליל הסדר יחד בזום.

אלא שכדי לקיים מפגש מהנה, לשמוע היטב ולראות היטב, נדרש אינטרנט יציב. לעתים קורה שהאינטרנט הביתי מקרטע, והמשתמשים עוברים לרשת הסלולרית כדי לשפר את איכות הגלישה.

מסכה לפנים

סלקום – גלישה חינם בזום ובסקייפ

מאז שהחל משבר הקורונה, חברת סלקום נוקטת פעולות שמטרתן חיזוק המותג שלה מחד והליכה לקראת הלקוחות מאידך. החברה מציעה הטבות זמניות שונות – וכדאי לעקוב אחרי ההטבות ואחר מועד סיומן.

כך למשל, החל מ-1.4.20 סלקום מספקת גלישה חינם בזום ובסקייפ.

"לחברה הגיעו מאות פניות מתלמידים ומהורים על כך שאפליקציות זום וסקייפ "שותות" את חבילות הגלישה, ועל כך שזה מונע מהם למידה מרחוק", נמסר מסלקום. "לאור זאת, השימוש באפליקציות אלה לא ייחשב כחלק מחבילת הגלישה והתלמידים יוכלו לקיים למידה מרחוק".

השירות מיועד ללקוחות פרטיים שאינם טוקמן.

מסלקום נמסר כי אמנם השהייה בבית מאפשרת שימוש ברשת ה-WiFi האלחוטית, אך למרות זאת, חל זינוק של כ-50% בשימוש ברשת הסלולרית באפליקציות ווידאו מכלל השימוש בחבילות הגלישה. זאת בשל העומס האדיר המוטל בימים אלה על הרשתות האלחוטיות בבתים, בעקבותיו משתמשים עוברים לגלישה סלולרית דרך הסמארטפון, שמאפשרת גלישה יציבה ורציפה.

נציין גם כי יש צרכנים שכלל אין להם גלישה אלחוטית בבית, והם מסתמכים רק על חבילת הגלישה.

ההטבה בתוקף עד סוף אפריל.

קבלו את כל העדכונים החמים גם בטלגרם של פואנטה >

הצטרפו לקבוצת עדכוני סלולר של פואנטה בפייסבוק >

הצטרפו לקבוצת "עדכוני קורונה" של פואנטה בפייסבוק >

גלישה חינם בזום וסקייפ בפלאפון

כאמור, גם פלאפון מאפשרת החודש גלישה ללא הגבלה באפליקציות Zoom ו-Skype לכל לקוחותיה, ביניהם גם לקוחות אשר אינם מנויים על חבילת גלישה.

מהחברה נמסר כי עבור לקוחות בעלי חבילת גלישה השימוש באפליקציות לא יגרע מנפח החבילה שברשותם.

בפלאפון מציעים כבר מספר שנים חבילות בפורמט מסוג זה, שבהן גלישה בחלק מהאפליקציות אינה גורעת מחבילת הגלישה. בעבר פרסמנו כאן במדור תיירות באתר הצרכנות פואנטה כי פלאפון מציעה למשל את החבילה המושלמת לחו"ל. כרגע כמובן חבילה זו אינה רלבנטית, אבל הקונספט קיים…

ההטבה תינתן באופן אוטומטי ולא צורך בפניה לשירות וללא צורך בהרשמה מוקדמת ותהיה בתוקף עד 30.4.

ההטבה לא תינתן ללקוחות פריפייד וחלה בגבולות ישראל.

היה לכם מעניין? אנחנו עובדים קשה כדי לספק מידע מועיל, אתם צריכים רק לעשות לנו לייק!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

עוד מידע על קורונה בפואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות