סלקום TV מוסיפה את ערוצי הספורט יורוספורט 1 ויורוספורט 2 ואת ערוץ דיסקברי - פואנטה

סלקום TV מוסיפה את ערוצי הספורט יורוספורט 1 ויורוספורט 2 ואת ערוץ דיסקברי

ערוצי הספורט בסלקום TV יכללו מעתה גם את ערוצי Eurosport, המשדרים תחרויות טניס, אתלטיקה ואופניים ויש להם זכויות שידור לאולימפיאדת טוקיו 2020

סלקום TV יורוספורט
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

סלקום TV מרחיבה את מספר ערוצי הספורט הכלולים בחבילה, ומוסיפה את ערוצים יורוספורט 1HD ויורוספורט 2, אשר חלק ממתחרותיה (כמו Yes למשל) מציעות גם הן. ערוצי ספורט נחשבים בדרך כלל לערוצים מבוקשים, ובסלקום יודעים כי ככל שמתקרב מועד האולימיפאדה בטוקיו 2020, נושא שידורי הספורט יצבור חשיבות גבוהה יותר. בסלקום מדגישים שערוצים Eurosport 1HD ו-Eurosport2 הם בעלי הזכויות העיקריות לשידורי האולימפיאדה (כולל אולימפיאדת החורף): "יורוספורט מציע הכי הרבה שידורים ישירים והכי הרבה ענפים במסגרת האולימפיאדה – יותר מכל גוף שידור אחר מקומי או בינלאומי", נמסר מהחברה.



מלבד האולימפיאדה, הערוצים משדרים את טורנירי הטניס החשובים ביותר בעולם, ובראשם ארבעת טורנירי הגרנד סלאם – אליפות ארה"ב הפתוחה (US OPEN) שמתחילה מחר; אליפות אוסטרליה הפתוחה, רולאן גארוס וטורניר ווימבלדון.

עוד בערוצי יורו-ספורט: שידורי אתלטיקה (כולל שידורים ישירים של אליפות העולם, אליפות אירופה ותחרויות אתלטיקה מרכזיות נוספות; כל מרוצי האופניים, כולל ה"גרנד טורס" דוגמת ג'ירו דה איטליה ו-טור דה פראנס; ועולם הספורט המוטורי (שידורים ישירים מסביב לשעון של מרוצי מכוניות, אליפות האופנועים העולמית "הסופר בייק", אליפות הפורמולה e ועוד).

סלקום מוסיפה לחבילה גם את ערוץ דיסקברי, המתמקד בתכנים דוקומנטריים מסוגים שונים.

חבילת הטלוויזיה של סלקום TV כוללת כ-70 ערוצים בעלות של כ-100 שקל בחודש, וכפי שפורסם כאן במדור הסלולר והמדיה בפואנטה, לאחרונה חתמה סלקום על הסכם עם נטפליקס. החלטת סלקום לאפשר צפייה בנטליקס באמצעות כפתור ייעודי בשלט ואפליקציה מובנית בממיר נבעה ככל הנראה מההצלחה של פרטנר TV, המתחרה הצעירה שמגייסת מנויים בקצב יפה, בין היתר בזכות שת"פ שהיא הכריזה עליו עם נטפליקס מרגע ההשקה. אלא שבניגוד לפרטנר, סלקום לא מציעה הטבה של חצי שנה חינם בנטפליקס, כמו פרטנר TV.

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

 

 



 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 1

  1. מברך על צירוף הערוצים, רק תיקון קל לכתבה – עד כמה שאני יודע ערוץ הספורט רכש את זכויות השידור של ווימבלדון, ולכן אנחנו לא זוכים לראות פה את שידורי טורניר ווימבלדון של יורוספורט.

נגישות