פרטנר TV מחזירה את הטבת נטפליקס חינם לחצי שנה - פואנטה

פרטנר TV מחזירה את הטבת נטפליקס חינם לחצי שנה

פרטנר TV מגיבה לתחרות שסלקום TV פתחה מולה, ומחזירה לזמן מוגבל את הטבת נטפליקס חינם – אשר שוויה עלה מאז העלאת המחירים בנטפליקס

מחירים נטפליקס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אחרי שסלקום TV החלה לשתף פעולה עם נטפליקס וגם יצאה במבצע של חבילה חודשית ב-69 שקל לחודש למשך חצי שנה, מודיעה פרטנר TV כי היא מחזירה את הטבת נטפליקס חינם לחצי שנה. בכך – היא הופכת למשתלמת יותר מסלקום TV מבחינת המחיר הסופי, משום שבסלקום TV, מחיר החבילה בנטפליקס מתווסף על מחיר החבילה החודשית – ויש לזכור כי כפי שפורסם בפואנטה, נטפליקס העלתה מחירים לאחרונה.

ההטבה בפרטנר TV כוללת זיכוי של 281.4 ₪ בנטפליקס, שהוא שווה ערך ל-6 חודשים בחבילת "סטנדרט" (HD). ההצטרפות להטבה הפעם מוגבלת לכשלושה חודשים – עד 30.9.2019.

נטפליקס כמוקד משיכה

כאמור, הודעת פרטנר TV אינה מגיעה בחלל ריק, אלא כמענה למבצע של סלקום TV, אשר רק לאחרונה חתמה על הסכם עם נטפליקס. סלקום TV אף השיקה ממיר חדש, אשר רק באמצעותו ניתן לצפות בנטפליקס – מה שאומר שלקוחות ותיקים צריכים להחליף ממיר.

נטפליקס כבר מזמן הפכה לגורם חשוב בשיקולי הצופה הישראלי, וכפי שפורסם בפואנטה, בין המלצות הצפייה בנטפליקס בחודש יולי יש שתי סדרות אהובות שחוזרות לעונות חדשות: "בית הנייר" ו"דברים מוזרים". אגב, לאחרונה פרסמה נטפליקס את רשימת "טלוויזיות מומלצות נטפליקס" – הכוללת דגמים של טלוויזיות שבהן הצפייה בנטפליקס היא המוצלחת ביותר.

המטרה של פרטנר TV היא כמובן להוות חלופה לסלקום TV, ולאור העובדה שבסלקום בחרו לתמחר את החבילה שלהם במבצע במחיר זהה לזה של פרטנר TV – הרי שהאחרונה משיבה מלחמה.

כזכור, פרטנר דיווחה לאחרונה על המשך העלייה במספר לקוחות פרטנר TV , ואילו בסלקום TV הדוחות האחרונים הצביעו על האטה בגיוס המנויים.

המהלכים של הוט וסטינג TV

ענף הטלוויזיה סוער. לצד המאבק ביו סלקום TV לפרטנר TV, הוט אינה קופאת על השמרים. היום החלה הוט בפיילוט לצפייה ללא ממיר. במקביל, סטינג TV יצאה במבצע של ששמו החבילה המושלמת, שמציע 65 ₪ לחודש למשך חצי שנה, לחבילה הכוללת את חבילת הסדרות, הסרטים, הילדים, הספורט, המדע וטבע ואת הערוצים הישראליים.

נטפליקס פרטנר TV





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות