יוצאים לחופשה בצפון? כיצד לבחור נכון צימר עם בריכה

יוצאים לחופשה בצפון? כיצד לבחור נכון צימר עם בריכה

בקיץ הישראלי, אין כמו חופשה משפחתית בצימר עם בריכה. מצד אחד יש פרטיות, מצד שני, יש אטרקציה שמהווה מקור הנאה לכל גיל לאורך כל שעות היום

צימר עם בריכה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

הקיץ כבר כאן. כשבחוץ חם ולוהט, כולם מחפשים מקום להתקרר בו, ומה יותר טוב מבריכה? אם נפשתם בעבר בבית מלון בקיץ הישראלי, אתם כנראה מודעים לקושי למצוא פינה שקטה בבריכה. בריכות השחייה בבתי המלון עמוסות בנופשים, בילדים קופצים, בקריאות ובצעקות שהופכים את הבילוי להמוני ורועש. מעדיפים שקט ופרטיות?  דמיינו לכם בריכת שחייה פרטית, יחד עם נוף מרהיב וכל הפינוקים האפשריים. זה מה שתוכלו לקבל אם תבחרו לצאת לחופשה בצימר בצפון.

חופשה בצפון הארץ מהווה יעד מבוקש בקיץ – שינוי אווירה בטבע ובנופים ירוקים, יחד עם האפשרות לאוויר קריר בשעות הערב. בצפון גם תוכלו למצוא מגוון פעילויות ואטרקציות המתאימות לכולם. בשנים האחרונות יותר ויותר  אנשים מעדיפים להזמין צימרים עם בריכה. הזמנת צימר עם בריכה פרטית, שבה תוכלו ליהנות  מחופשת "בטן גב" רגועה ולשחות בהנאה מרובה היא פתרון נהדר למשפחה גדולה, זוג או גם לקבוצת חברים, ובצפון הארץ תוכלו למצוא מגוון צימרים עם בריכה.

למה כדאי לשים לב, כשבוחרים צימר עם בריכה?

פרטיות

בין אם אתם משפחה או זוג בחופשה רומנטית – פרטיות היא נושא חשוב כשבוחרים צימר. כדאי לוודא שהפרטיות אכן מובטחת, ולקרוא חוות דעת, ביקורות והמלצות לגבי הצימר. מומלץ גם לברר עם בעלי הצימר האם הבריכה פרטית, ואם מדובר במתחם – מהן המרחק בין הצימרים. אם אתם זוג בחופשה רומנטית המחפש מקסימום שקט, בדקו אם מתחם הצימרים אכן כזה, והאם הוא כולל משפחות עם ילדים קטנים. כדאי גם לבדוק האם קיימים בסביבה כבישים ראשיים, מפעלים או כל גורם אחר העלול ליצור רעש ולהפר את הפרטיות שאתם זקוקים לה.

צימר עם בריכה פרטית מתאים גם למסיבות רווקים ורווקות. אם אתם מתכננים אירוע מיוחד, כדאי ליידע על כך מראש את בעלי הצימר, כדי שיוכלו להציע לכם אפשרויות לבילוי ופינוק מיוחדים.

אטרקציות באזור

אחד הנושאים החשובים בבחירת צימר בצפון הוא האטרקציות הנמצאות בקרבת מקום. אם אתם חובבי טיולים, כדאי שתבדקו מראש אילו מסלולים מעניינים נמצאים בסביבה. צימרים רבים בצפון נמצאים במרחק קצר ממסלולי טיולים – בדקו אפשרויות לטיולים רגליים, וגם לטיולים למקורות מים שנמצאים באזור – כמו מעיינות, מפלים ונחלים. אם אתם זוג בחופשה רומנטית – חפשו תצפית רומנטית עם נוף יפיפה, בו תוכלו להשקיף על השקיעה, ואם אתם בחופשה עם ילדים – כדאי לכם לחפש  פארקים, פינות ליטוף, רפטינג וקיאקים.

מתקנים

אם אתם מתכננים לבלות את רוב החופשה בצימר, כדאי שתבדקו אילו מתקנים קיימים בצימר – כמו ג'קוזי, ערסלים, דשא, חצר משחקים לילדים הכוללת נדנדות ומגלשה, מתקן למנגל ותאורת לילה. אם אתם מתכננים לבלות הרבה זמן בבריכה, חשוב שהאזור שמסביב לה יהיה נעים ומתאים לשהייה ארוכה.

אם אתם מגיעים עם ילדים קטנים, כדאי לבדוק שהבריכה בצימר מגודרת, כדי למנוע מהילדים אפשרות להגיע אל המים ללא השגחה.

אוכל

מומלץ לבדוק האם הצימר כולל ארוחת בוקר, או שאתם צריכים להכין את הארוחה בעצמכם. חשוב לברר גם מה כולל המטבח בצימר, והאם הוא מתאים לבישול. רוב הצימרים כוללים מכשירים בסיסיים כמו קומקום, תנור, טוסטר, מיקרוגל ומקרר, וכדאי להצטייד בהתאם. אם אין לכם חשק לבשל כשאתם בחופשה, כדאי שתבדקו אילו מסעדות קיימות באזור. לא כדאי שתגיעו לצימר רעבים ותגלו שאין אוכל מסביב.

קחו את הזמן הדרוש לכם כדי למצוא את הצימר בצפון המתאים לכם ביותר. תכננו מראש את החופשה, קראו המלצות והשוו בין הצימרים, כדי שתוכלו לבחור את הצימר העונה על הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר.

 

 

 

1
נגישות