אפל TV פלוס, שירות הטלוויזיה של אפל, עלה לאוויר - גם בישראל

אפל TV פלוס, שירות הטלוויזיה של אפל, עלה לאוויר – גם בישראל

שירות הסטרימינג אפל TV פלוס מציע תוכן מקורי של אפל, הכולל סדרות וסרטים עם כוכבים כמו ג'ניפר אניסטון ואופרה וינפרי. המחיר נמוך משל נטפליקס

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

נובמבר הגיע ואיתו  גם אפל TV פלוס – שירות הטלוויזיה בסטרימינג של אפל. השירות זמין ללקוחות ביותר מ-100 מדינות בעולם וגם כאן בישראל, כולל כתוביות בעברית ותשלום בשקלים. שירות אפל TV+ כולל תוכן מקורי של אפל, ובכלל זה סרטים, סדרות, דוקומנטרי ועוד. המחיר נמוך יותר מהחבילה החודשית של נטפליקס (ראו בהמשך), אך גם היצע התכנים בשלב זה מצומצם יותר. לקוחות שרכשו החל מספטמבר מוצר של אפל (למשל אייפון, אייפד או סטרימר אפל TV), מקבלים שנה חינם באופן אוטומטי.

ניתן לצפות באפליקציית אפל TV פלוס באייפון, באייפד, באפל TV, באייפוד טאץ', במחשבי מק בחלק מהטלוויזיות החכמות של סמסונג, במכשירים כמו אמזון FIRE TV ו-Roku וכמובן באינטרנט בכתובת tv.apple.com. בהמשך אפשר יהיה לצפות גם בפלטפורמות של סוני ו-LG.



אפל TV פלוס: מחיר ופרטים נוספים

  • מחיר: מחיר מנוי לאפל TV פלוס בישראל עומד על כ-18 ש"ח בחודש, ובארה"ב על כ-5 דולר בחודש (יש 7 ימי ניסיון חינם). כאמור, לקוחות שרכשו מוצר של אפל מאז 10.9.2019 זכאים לשנה חינם.
  • פרסומות: התוכן משודר ללא פרסומות
  • מנוי משפחתי: המנוי מאפשר לעד 6 בני משפחה לצפות בתכנים, כאשר כל אחד משתמש ב-Apple ID ובסיסמה שלו על המכשיר שלו.
  • אפשרויות צפייה: אפשר לצפות בתוכן אונליין ואופליין

אפל TV פלוס: תוכן

כפי שפרסמנו כאן במדור הטלוויזיה של אתר חדשות הצרכנות פואנטה בחודש מרץ האחרון, חברת אפל השקיעה מאות מיליוני דולרים בשירות אפל TV PLUS, כחלק מהאסטרטגיה שלה להרחיב את מעגלי הצרכנים, השירותים והמוצרים שלה. טלוויזיה בסטרימינג היא אחד הענפים הלוהטים היום, וגם אפל רוצה ביס מהתפוח. בכך, היא הופכת גם ליצרנית של תוכן – ולא רק יצרנית של מוצרים, תוכנה ושירותים.

על התוכן של אפל TV פלוס אמונים מיטב המוחות וגדולי הכוכבים של ארה"ב, ביניהם ג'ניפר אניסטון וריס ווית'רספון,  המככבות בסדרה "The Morning Show", אופרה וינפרי וסטיבן ספילברג.

אז אילו סדרות יש באפל TV+ ומה כולל היצע התוכן? הנה הצצה:

The Morning Show

סדרת הדגל של אפל TV, שבה מככבים ג'ניפר אניסטון, ריס ווית'רספון (Reese Witherspoon) וסטיב קארל ( Steve Carell), מתחקה אחר חייהם של אותם אנשים שעוזרים לארה"ב להתעורר בבוקר. גיבורות הסדרה הן המגישה הוותיקה של תוכנית בוקר פופולרית בארה"ב, אשר נאלצת להיפרד מהמגיש שעבד לצדה במשך שנים, והמגישה החדשה שמחליפה אותו. שתיהן חוות משברים בחייהן האישיים והמקצועיים.

See

סדרת הדרמה See מתרחשת בעתיד הרחוק, אחרי שווירוס השמיד את המין האנושי – ואלה שנותרו בחיים התעוורו. הגיבור, באבא ווס (ג'ייסון מומואה), הוא אב לתאומים שנולדו מאות שנים אחרי כן עם יכולת נדירה לראות. עליו להגן על השבט שלו מפני המלכה העוצמתית שרוצה להשמיד את התאומים. חלק מאנשי הצוות ומהשחקנים המשתתפים בסדרה הם עיוורים או כבדי ראייה, מה שהופך את הסדרה לאותנטית במיוחד.

דיקינסון (Dickinson)

הסדרה הקומית "דיקינסון" מורכבת מפרקים בני חצי שעה החושפת את המורכבות של החברה והמשפחה, מנקודת מבטה של המשוררת הצעירה אמילי דיקינסון. העלילה מתרחשת במאה ה-19, ולמרות זאת נראה שדיקינסון הופכת לגיבורת דו המיליניאלס.

For All Mankind

מה היה קורה אילו ארצות הברית לא הייתה זונחת את תוכנית החלל? זוכה האמי רונלד מור בסדרת הדרמה שמעלה רעיונות עתידניים המסופרים דרך חייהם של אסטרונאוטים, מהנדסים ובני משפחותיהם.

מלכת הפילים (The Elephant Queen)

"מלכת הפילים" היא סדרת טבע דוקומנטרית מרתקת שלוקחת את הצופים למשפחת מילים המונהגת על-ידי הפילה אתנה. סדרת טבע מרתקת שחושפת את הצופים לעולמם המופלא והמיוחד של הפילים.

Hala (האלה)

הסרט האלה (Hala) שיעלה בקרוב באפל TV+, מספר על הנערה המתבגרת הפקיסטנית-אמריקנית האלה, הנאבקת כדי לשלב בין השאיפות שלה לבין חובותיה הנשיות, המשפחתיות והדתיות. בנוסף, מתגלה לה סוד שמאיים לטלטל את משפחתה.

בקרוב מאוד: שירות הסטרימינג דיסני פלוס

חודש נובמבר הוא ללא ספק חודש משמעותי בענף הטלוויזיה, כאשר התחרות על הסטרימינג מקבלת חיזוק משתי שחקניות דומיננטיות שמצטרפות אל נטפליקס ואמזון פריים וידאו. אפל הקדימה את דיסני כאשר השקת אפל TV פלוס נקבעה ל-1 בנובמבר, ואילו דיסני משיקה את דיסני פלוס ב-12 בנובמבר.

שירות הסטרימינג של דיסני, +Disney, צפוי לחולל מהפכה של ממש בתחום – לאור העוצמה של דיסני והעובדה שמדובר בשירות תוכן הכולל לא רק את כל סרטי דיסני, אלא גם את כלל המותגים של התאגיד הענק הזה, כלומר, פיקסאר, מארוול, מלחמת הכוכבים ונשיונל גיאוגרפיק. דיסני כמובן שללה מנטפליקס את הזיכיון להשתמש בתכנים שלה, כך שלא רק שיהיה לה היצע עצום של מותגים אהובים, אלא שלאחרים לא יהיה את ההיצע הזה…

ועוד לא אמרנו מילה על המחיר של דיסני פלוס, שיהיה נמוך יותר משל נטפליקס ויעמוד על 7 דולר לחודש, או 70 דולר לשנה. אמנם, המחיר גבוה יותר משל אפל פלוס, אבל התוכן רב ומגוון יותר.

במקביל – הושק יס פלוס

גם חברת yes לא טמנה את ידה בצלחת, ועבדה בחודשים האחרונים על שירות סטרימינג משלה, שלא במפתיע נקרא יס פלוס. ברעיון הוא גישה לכל תכני yes בממשק אינטרנטי שמזכיר יותר את הממשקים של שירותי הסטרימינג האחרים, אך המחיר הרבה יתר גבוה מהמקובל בענף הזה. כל הפרטים – בכתבה על השקת Yes פלוס.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות