עוד חנות לשיאומי - הפעם בצפון

עוד חנות לשיאומי – הפעם בצפון. החנות נפתחת ע"י היבואנית הרשמית המילטון

כמו בחנות בתל אביב, חוץ מהסמארטפונים של שיאומי, יימכרו בחנות MI מגוון מוצרים אחרים, החל מהקורקינט החשמלי הפופולרי של החברה ועד למברשת שיניים חשמלית

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

פתיחתה של עוד חנות לשיאומי בישראל הייתה צפויה, לאור ההתנפלות שהייתה מנת חלקה של חנות שיאומי בדיזנגוף סנטר בעת הפתיחה בתל אביב בקיץ האחרון. בקרוב מאוד תיפתח חנות נוספת – כאשר הרשת נושאת את השם MI. לקרא פתיחת החנות MI בקיץ האחרון, הובטחו הנחות גדולות על כמה מוצרים, והלקוחות הישראלים התנפלו על המקום מיד עם הפתיחה. יש להניח שהחברה תשתמש בטקטיקה דומה גם הפעם.

מדובר בחנויות שפותחת היבואנית הרשמית, המילטון, אך יש לציין שיש בישראל גם ייבוא מקביל משגשג של שיאומי ויש גם אולם תצוגה בתל אביב ובו נמכרים מוצרי שיאומי. מדובר בחנות xistore אשר דיווחנו עליה כאן במדור הסלולר של פואנטה, ונמכרים בה גם מוצרים נוספים של מוצגים אחרים.

בכל מקרה, היבואנית המילטון פותחת כבר באפריל את החנות הרשמית השנייה של שיאומי מחוץ לאזור המרכז. מדובר בחנות שתשרת את תושבי הצפון, ותיפתח בקניון עופר הקריון בקריית-ביאליק.

המילטון מייבאת למעלה מ-100 מוצרים שונים של שיאומי, בהם גם מגוון רחב של מוצרים חכמים לבית, לצד הסמארטפונים הפופולריים של המותג הסיני.

בין המוצרים המשווקים על-ידי היבואנית בישראל ניתן למצוא סטרימרים, שעונים, מצלמות, רמקולים, קורקינטים, אוזניות ומוצרי לייף סטייל שונים.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות