Mi, חנות שיאומי הרשמית, נפתחה בתל אביב עם הבטחה למוצרים בלעדיים ומבצעים - פואנטה

Mi, חנות שיאומי הרשמית, נפתחה בתל אביב עם הבטחה למוצרים בלעדיים ומבצעים

בחנות נמכרים יותר מ-100 מוצרים – החל מסמארטפונים ועד הקורקינט החשמלי m365. במסגרת מבצעי ההשקה – השואב הרובוטי של שיאומי mi vacuum בהנחה של 500 שקל

חנות שיאומי בתל אביב
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אחרי ציפייה של מספר חודשים, נפתחה חנות שיאומי בדיזנגוף סנטר בתל אביב (ליד שער 7). מדובר בחנות של היבואנית הרשמית, המילטון, וזו הסיבה שהיא מוגדרת "החנות הרשמית של שיאומי".

חנות של יבוא מקביל של שיאומי, Xistore, נפתחה בתל אביב לפני חצי שנה, כך שקיימת תחרות על הצרכנים, וכדי להביא אותם אל חנות שיאומי הרשמית מבטיחים בהמילטון מוצרים בלעדיים לא ניתן למצוא בייבוא מקביל.

ב-mi נמכרים למעלה מ-100 מוצרים, החל מהסמארטפונים המאוד פופולריים של שיאומי (כמו שיאומי רדמי נוט 5 שנסקר כאן לאחרונה), דרך קורקינט שיאומי m365 ועד שואב האבק של שיאומי.

שואב רובוטי שיאומי mi vacuum
שואב רובוטי שיאומי mi vacuum

בערב ההשקה הרשמית, שיתקיים ביום רביעי הבא 22.8.2018, יימכר השואב במחיר מבצע של כ-1,000 שקל (המחיר המלא של Mi vacuum הוא 1,500 שקל, כך שמדובר בהנחה של 500 שקל).




מוצר אחר שיימכר במבצע הוא צמיד חכם Mi Band 2 + סוללת גיבוי נטענת XIAOMI 5000mAh Mi Power Bank 2 Silver במחיר של כ-30 שקל (מחירו המלא של Mi Band הוא כ-150 שקל).

Mi Band - צמיד חכם של שיאומי
Mi Band – צמיד חכם של שיאומי. מבצע ליום אחד (30 במקום 150 שקל)

המבצעים הבאים  – על קורקינט ועל הסטרימר של שיאומי mi box

המבצעים יהיו מוגבלים בשיטת כל הקודם זוכה. בהמשך ייחשפו מבצעים נוספים לממיר Mi Box (שגם עליו פורסמה סקירה בפואנטה), לקורקינט החשמלי של שיאומי Mi Electric Scooter ולאחד מהסמארטפונים של שיאומי. המבצעים יפורסמו בעמוד המותג בפייסבוק ובאינסטגרם.

עוד יימכרו מחשבים ניידים, רמקולים, ראוטרים, אוזניות, קומקומים חכמים, משקלים חכמים,מברשות שיניים חשמליות, עטים, מטריות, שעונים חכמים, מטענים לסמארטפון, חצובות סלפי, מצלמות, מצלמות אבטחה ועוד.

אוזניות mi headphones comfor בחנות שיאומי בדיזנגוף סנטר
אוזניות mi headphones comfort, כ-200 שקל בחנות שיאומי בדיזנגוף סנטר
קורקינט חשמלי שיאומי m365
קורקינט חשמלי שיאומי m365: לחצו לסקירה
מברשת שיניים חשמלית של שיאומי
מברשת שיניים חשמלית של שיאומי

 

שיאומי הצליח לטפס במהירות לנתח שוק של 14% בשוק הסמארטפונים בישראל, מה שמעניק לו את המקום השלישי, אחרי סמסונג ואייפון ולפני LG, וואווי ומותגים אחרים.

סקירה: שיאומי redme note 5
שיאומי redme note 5: לחצו כאן לסקירה

מדובר בחנות קונספט שבה החוויה צריכה להיות זהה לזו של חנויות שיאומי ברחבי העולם (כשם שבאפל יוצרים חוויה דומה בחנויות האפל סטור). לכן, התכנון והעיצוב של חנות שיאומי בישראל בוצעו בליווי ובהנחיה צמודים של נציגי שיאומי העולמית. אחת ממטרות החנות היא לחשוף את הצרכנים הישראלים לשלל המוצרים של שיאומי, משום שחלק גדול מהישראלים לא מודעים לכך שמלבד סמארטפונים שיאומי מציעה גם עשרות קטגוריות אחרות של מוצרים.


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות