כיסאות בר מעץ: הטרנד החדש של המסעדות בארץ

כיסאות בר מעץ: הטרנד החדש של המסעדות בארץ

כסאות בר מעץ משדרגים כל מסעדה ויוצרים אווירה עכשווית וחמימה כאחד. יש להם יתרונות נוספים, כמו עמידות לאורך זמן. פרטים בכתבה

כסאות בר מעץ
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

(תוכן מקודם)

עם השנים בעלי מסעדות ברחבי הארץ, מחפשים רק איך להשתדרג ולהעניק ללקוחות הרעבים, את החוויה המודרנית והחדשנית ביותר. לפעמים אפילו חשיבות הטעם יורדת, כי הדבר החשוב יותר כיום לחלק גדול מהמבקרים, זה הפוטוגניות והאווירה במקום. ואם עדיין אין לכם כיסאות בר מעץ במסעדה, אתם חייבים להתחיל לעמוד בקצב, ולהכיר את הטרנדים החמים ביותר במסעדות.

מגוון סוגים של כיסאות בר למסעדה

כל אחד רוצה שהמסעדה שלו תהיה היפה, המרשימה והמיוחדת ביותר. אבל איך באמת מגיעים לנקודה הזו, שבה תוכלו להסתכל על המסעדה שלכם ולהיות בטוחים כי עבדתם נכון ולא לחינם, ולקוחות יעופו על העיצוב והנוחות. מה שגם יגרום להם כמובן לחזור ולשבת שעות במסעדה שלכם.

המזל הגדול שלנו בעולם המודרני, הוא שמגוון הסוגים הוא לא נגמר. וכשמדובר בכסאות בר, תוכלו להיות בטוחים כי תוכלו למצוא בקלות כסאות בר מעץ בעיצוב מדויק למסעדה שלכם. יש כמה סוגים של ריפוד לכיסא בר וגווני צבע לכסאות מעץ. לדוגמא, ריפוד קלאסי דמוי עור, או ריפוד פסים בעשרות צבעים לבחירתכם.

ואם יש דבר אחד, שחשוב שתשימו לב אליו בבחירת כיסא בר, זה הגובה. בסופו של דבר, הכיסאות בר יצטרכו להשתלב באופן מושלם לצד השולחנות הגבוהים או הבר שבמסעדה שלכם, כך שללקוחות שלכם יהיה גם נוח לצד השולחן ולא רק בעת הישיבה.

עיצוב מודרני או כפרי?

כיסאות בר מעץ הם פרטים אשר מבוקשות בעיקר בבתים פרטיים, העץ מעניק חום ויופי יוצא דופן לחלל הבית, לכן המון עסקים מתחברים לקונספט של עיצוב עם כיסאות מעץ, זה מעניק ללקוחות תחושה חמימה של בית ואווירה מרגיעה וטבעית.

עם זאת, אין צורך להפריד בין הדברים, עיצוב מודרני יכול להיות גם כפרי, ואף רצוי שיהיה. כיסאות בר במסעדות זהו טרנד אשר קיים כבר עשרות שנים, עם השנים עסקים רבים החליפו את כיסאות הבר שלהם למוצר חדשני יותר מפלסטיק או מתכת, אך נוצר כאן פספוס עצום, כאשר לאחר כמה שנים הבינו כי כיסאות בר מעץ הם טרנד מתחדש ולא חולף.

חומר הגלם החזק ביותר

מה שמיוחד בעץ, הוא שככל שהמראה שלו טבעי, כך הוא אפילו יפה יותר. הוא חומר הגלם העתיק ביותר, ועם זאת הכי שימושי עד היום עבור ריהוט מסעדה בעיצוב אישי. זאת בזכות המראה הטבעי, החם והמרגיע אשר הוא מעניק לעסק. מעבר לשימוש המגוון שניתן לעשות בו בעיצוב העסק, זהו חומר חזק בצורה יוצאת דופן.

גמישות ואיכות

העץ הוא חומר ידידותי לסביבה מה שמקנה לו יתרון משמעותי, ותחולת החיים שלו היא ארוכה יותר והוא מחזיק לשנים רבות. לעומת חומרי גלם אחרים, העץ הוא גמיש הרבה יותר עבור בניה של כל דבר אשר תרצו.

עיצוב ייחודי

קיים מגוון של סוגי עצים, ומכאן אפשר להנות מהמון צבעים וטקסטורות של עצים, לצבוע ולרפד אותו בהתאמה לבחירה האישית שלכם. אחוז גבוה מהעסקים כיום בעולם, מעדיפים להשתמש בעץ כחומר גלם עיקרי עבור בניה, בעיקר של רהיטים.

כיום תוכלו למצוא המון סוגים של כסאות בר מעץ בחנויות השונות.

בחברת הייבוא והשיווק הגדולה בצפון, "מרכז הכסאות" תוכלו למצוא מגוון של כיסאות בר מעץ עם ריפודים שונים. החברה שמה דגש על איכות המוצרים, ואם תרצו לבוא להתרשם מהכיסאות לא רק דרך האתר, אולם התצוגה העצום של "מרכז הכסאות" פתוח בפניכם, עם ריהוט שמתחדש כל תקופה.

1
נגישות