רשימת הכנות לחתונה - כל הדרוש ועוד

רשימת הכנות לחתונה – כל הדרוש ועוד

החל מאולם ועד שמלת כלה – היכנסו לכתבה שתעשה לכם קצת סדר ברשימת ההכנות לחתונה

הכנות לחתונה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

לכאורה, חתונה היא לא דבר מסובך מדי להיערך אליו. כל הדרוש לשם כך באופן בסיסי, זה חתן, כלה, חופה, רב וכוס לשבור מתחת לחופה… אבל מה עוד (בכל זאת) צריכה לכלול רשימת הכנות לחתונה? נתחיל ממה שהכרחי:

הכנות לחתונה – מה חייבים לעשות?

אם כך, רשימת הכנות לחתונה חייבת לכלול לפחות את הדברים הבאים. רושמים?

היכן להתחתן?

ההחלטה איפה להתחתן צריכה להתבסס לא רק על מקום המגורים שלכם, אלא לא פחות מזה על מיקום שיהיה נוח לאורחים… החל מאולמות אירועים בדרום ועד גני אירועים בצפון – המגוון רחב, והבחירה תתקבל בסופו של דבר על-ידי שקלול מכלול של שיקולים, כמו עיצוב המקום, האוכל, וכמובן… המחיר. העיקר, להחליט ובהקדם, כי מהחלטה זו ינבעו פעולות רבות בהמשך.

מי יוזמן ומי יגיע?

התשובה לשאלה זו תלויה בין השאר במיקום החתונה. לחתונה מרוחקת, לא כולם יוכלו להגיע. לחתונה קרובה יגיעו רבים. בנוסף, השאלה הזאת תלויה כמובן בתקציב שלכם. לכל אלה מצטרפת לכמובן הבחירה העקרונית שלכם לגבי גודל האירוע שאתם מעוניינים בו, האם חתונה יחסית אינטימית לשאליה מוזמנים מעגלים קרובים בלבד, או חתונה גדולה שאליה אפילו בני דודים מדרגה שלישית מוזמנים. עבור ניהול המוזמנים ואפילו מקומות הישיבה, יש אפליקציות שיסייעו לכם במשימה המאתגרת.

למתי לקבוע את החתונה?

אם אתם לא ממהרים, תוכלו לבחור בכל עונה, כאשר יש יתרונות גם לקיץ – בשל מזג האוויר, וגם לחורף, שהוא כידוע זול יותר. כמובן שצריך גם להחליט לגבי היום בשבוע, ולקחת בחשבון שיום חמישי בערב בדרך כלל יקר יותר.

נותני שירותים

אולם אירועים, צלם, תקליטן או שירות לימוזינות… לא משנה איזה שירות אתם צריכים, כדאי לדאוג לתיאום כמה שיותר זמן מראש.

הזמנות

עיצוב ההזמנות, הדפסתן ושליחתן.

תעודות

הוצאת "תעודת רווקות" ורישום ברבנות.

טבעת ושמלה

טבעת נישואים, שמלה, חליפת חתן.

טיפולים

שיער, איפור, מניקור, פדיקור, שעווה, גבות… לצד הנשי בחתונה יש לא מעט הכנות. מומלץ להחליט מראש ולתאם את התורים מספיק זמן מראש, ולא לחכות עם התיאומים האלה לרגע האחרון.

תקציב

רשימת הכנות לחתונה תגרום לכם להתמקד בפרטים ואתם עשויים לאבד את התמונה הגדולה. זו מתבטאת בין השאר בעלויות. עוד הוצאה פה ועוד הוצאה שם – חשוב לתכנן את התקציב בחוכמה.

רשימת הכנות לחתונה – התוספות הפופולריות

מעבר לרשימה שציינו, השאר יחסית משני. גם אם שכחתם משהו, זה לא נורא. הכל יעבור עד החתונה! רבים מרחיבים רשימת הכנות לחתונה עם האפשרויות הפופולריות הבאות: לארגן סידורי פרחים מרהיבים שונים. הליכה למקווה ולאחר מכן (בלילה לפני החתונה) טקס חינה. יש שעורכים מסיבת אירוסין. וכמובן, אפשרות שפופולארית תמיד היא שכירת רכב וקישוטו, בכדי להגיע בסטייל לחתונה.

אפשרויות למתקדמים

כמו כן, רשימת הכנות לחתונה עשויה לכלול הרבה אפשרויות מיוחדות ("אטרקציות"), אשר יספקו זווית יוצאת דופן. אלה כמה דוגמאות:

צילומים על מגנטים

לצלם את האורחים בחתונה ולתת להם את הצילום במקום, על מגנטים. כך שיוכלו להיזכר בחתונה שלכם, בכל פעם שיסתכלו על המקרר. זה אמנם לא רעיון חדש, אך לא כולם עושים זאת.

מופעי ריקוד

עשויים להשתלב בחתונה שלכם באופן מעניין. הם גם מספקים אפשרויות רבות לבחירה. החל מהאפשרות הקלאסית של בלט, דרך האלגנטיות הרומנטית של ריקודים סלוניים ועד לאפשרות המעניינת, של כוריאוגרפיה במיוחד לחתונה שלכם. גם עבור ריקוד של החתן והכלה.

מתנות לאורחים

מתנות לאורחים בחתונה הן לרוב קטנות וסמליות, אך כיפיות. גם לכם (בבחירתן) וגם לאורחים (בקבלתן).

מוזיקאים

לא חייבים להסתפק במוזיקה מוקלטת. ניתן להזמין מוזיקאים עם התמחות כזו או אחרת. החל מלהקת מתופפים ועד הרכב של גיטרות ואפילו הרכב קלאסי… כל מה שעושה לכם את זה.

קיר פרחים

בתור רקע לצילומים ובכלל. הפרחים בקיר כזה עשויים להיות מלאכותיים או טבעיים, העיקר שיייראו נהדר.

1
נגישות