חופשה בישראל – למה דווקא אילת?

חופשה בישראל – למה דווקא אילת?

חופשה בישראל היא אולי לא חופשה זולה, אבל היתרונות שלה רבים – מיוחד כשמדובר בחופשה באילת. הפתרון: לחפש דילים על מלונות באילת ולא לשלם מחיר מלא

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אמנם יש לא מעט אפשרויות לחופשה בישראל, אבל אין כמו אילת. הים, ההרים, המדבר, האטרקציות, האווירה, הקניות… אגב, לעתים קרובות, חופשה בחו"ל יוצאת בסוף יקרה יותר – והיא ללא ספק מאתגרת יותר לארגון ולהוצאה לפועל. מי שרוצה למקסם את זמן החופשה שלו ולא לבזבז יותר מדי זמן על טיסות, נסיעות והגעה ליעד, מעדיף למצוא במלונות באילת דילים אטרקטיביים וליהנות מחופשה של נחת אמיתית.

אנחנו אמנם רגילים ליופייה של אילת, אבל כדאי לזכור ששמה של עיירת הנופש דרומית שלנו הולך לפניה בעולם. החופים של אילת נחשבים לבין היפים ברחבי תבל, והמים הקרירים עשירים בחיים. גם אם אינכם צוללנים מקצועיים, תוכלו ליהנות משעות של צפייה בחיים התת-ימיים העשירים והססגוניים באמצעות שנורקל. קחו לכם את הזמן וצאו לשחייה איטית ובלתי-מאומצת. ממש מתחת לאפכם תגלו דגים ויצורים מימיים ססגוניים ומרתקים. תנו לעצמכם ליהנות מהשלווה – ותגלו כמה מהר התחושה המרגיעה משפיעה על הנפש שלכם ויוצרת מסך מרגיע מחוץ למסך הדיגיטלי.

אילת – בלי הפתעות ואתגרים

אחד היתרונות בנסיעה לאילת הוא שאין הפתעות במחיר – הפתעות שלא פעם צונחות עלינו משום מקום כאשר אנחנו בחופשה בחו"ל. אנחנו יודעים היטב כמה כל דבר עולה, אין נוכלים שמפילים אותנו במלכודות תיירים, אין טיפים או מיסים מקומיים שצצים מכל פינה… אנחנו בבית, אבל בחופש – וזה שילוב נהדר.

יתרון אחר הוא כמובן שאין מחסום שפה. אמנם, אנחנו מסתדרים טוב בחו"ל, במיוחד במדינות דוברות אנגלית, אבל עדיין קל יותר להתנהל בעברית (במיוחד לילדים).

דילים איכותיים עם המשפחה

בנוסף, בארץ אנחנו מרגישים תחושת ביטחון שאנחנו לא מרגישים בשום מקום אחר, ולתחושה הזאת יש ערך גדול. חופשה ישראלית היא כמעט תמיד חופשה עם ילדים, וחופשה עם ילדים מביאה עימה אתגרים רבים ושונים. בואו ונודה על האמת – אתם תרגישו הרבה יותר בנוח להשאיר את הילדים שלכם במשחקייה עם אחראים ישראלים שיכולים לשוחח עם הילדים בשפת האם שלהם, ולא עם צוות שמדבר רק באנגלית, אם בכלל.

כיום יש בהרבה מלונות באילת דילים שכוללים כל מה שאתם צריכים לחופשה שלכם, מה שאומר שהסכומים שתוציאו ידועים מראש. אין הוצאות מיותרות על ארוחות נוספות, אין בזבוז זמן על תקלות ואי-הבנה, כי הכול מובן מראש, ואפשר לנקות את הראש, ופשוט להירגע לתוך החופש.

1
נגישות