חופשה בדובאי - איזה אטרקציות מחכות לכם שם?

חופשה בדובאי

אם אתם מחפשים חופשה מיוחדת, חופשה בדובאי יכולה לענות כל הדרישות – אטרקציות מיוחדות, מדבר ומודרניות במקום אחד

חופשה בדובאי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

אתם רואים שכולם טסים לדובאי וגם אתם רוצים? אין ספק שמדובר ביעד לא שגרתי ששווה לבקר בו. דובאי מציעה מגוון אטרקציות, כמו בורג' חליפה, עין דובאי (גלגל ענק), המסגרת של דובאי, המזרקה של דובאי ועוד. אם אתם מתכננים חופשה בדובאי, לפני שאתם קונים כרטיסים כדאי שתבררו איך תוכלו לנצל כל רגע במקום המיוחד הזה.

למה דווקא חופשה בדובאי?

מאז נפתחה לציבור הישראלי, דובאי הפכה לאטרקציה בקרב הישראלים. המקום מציע רשימה ארוכה של אטרקציות שמתאימות לכל הגילאים. תוכלו למצוא שם דברים שלא ציפיתם למצוא בעיר המדברית, כמו למשל אתר סקי מלאכותי. בנוסף, יש שם פארקים ענקיים, בניין אופרה, מוזיאונים גדולים…

במילים אחרות, לא קשה למצוא מה לעשות שם. לכן, עדיף לתכנן מראש את הטיול ולארגן את לוח הזמנים כך שיהיה לכם מספיק זמן ליהנות מהאטרקציות השונות.

מחירה של חופשה בדובאי משתנה בהתאם לאטרקציות, הטיסות, המלונות ועוד. אם אתם רוצים לקבל מידע לפני החופשה שלכם בדובאי, האתר הבא הוא בשבילכם.

מה אפשר לעשות בדובאי?

ריכזנו לפניכם את האטרקציות הבולטות והאהובות ביותר על התייר הישראלי בדובאי:

  • בורג' חליפה – בורג' חליפה, שבעבר כונה בורג' דובאי, הוא המגדל הגבוה בעולם. המגדל מתנשא לגובה של 828 מטרים ויש בו למעלה מ-160 קומות ונקודת תצפית מדהימה. בורג' חליפה הוא אטרקציה שאסור לפספס. מנקודת התצפית תוכלו להשקיף על נוף מדהים ומדברי, נוף לעיר המדהימה ועוד. יש מספר נקודות תצפית אשר ולכל אחת מנקודות התצפית מחיר שונה.
  • מלון בורג' – האתר הבא הוא מלון בורג'. זהו אחד מתוך המלונות היוקרתיים ביותר שיש לדובאי להציע לכם. המלון ממוקם על אי משלו, הוא אחד האייקונים של עולם התיירות. המלון הוא בעל 7 כוכבים, יש בו סוויטות מפנקות, מסעדות רבות, ספא מדהים ויוקרתי ופארק מים ענק. העיצוב המרשים של מלון בורג' מוכר לכל אחד, והוא לגמרי עוצר נשימה.
  • עין דובאי – אם התצפית של בורג' חליפה לא הספיקה לכם, תוכלו לבקר בגלגל הענק המכונה גם "עין דובאי". מדובר על הגלגל הענק הגבוה בעולם, יש לו נוף מדהים ותנועה מאוד רגועה. החוויה נמשכת כ-40 דקות. מדובר על אטרקציה שבאמת שווה את ההגעה שלכם ליעד.

איך מוצאים את החופשה המתאימה?

כדי למצוא את החופשה המתאימה, אתם צריכים לעשות שיעורי בית. בררו את כל הפרטים שקשורים לטיסה, החל מטיסות ועד לביטוח נסיעות,  ארגון הטיול וכן הלאה.

אפשר כמובן לבחור בחלופה של חופשות מאורגנות, וכך לא לטפל בכל הפרטים לבד אלא ליהנות מהעובדה שיש מי שדואג לכל מה שקורה מאחורי הקלעים, כולל סידור הנסיעות מהאתר הנוכחי אל האתר הבא, הזמנת מקום במלונות, רכב ותחבורה במקרה הצורך, כרטיסי כניסה לאטרקציות ועוד.

1
נגישות