יש לכם אפליקציית אובר? תוכלו להזמין נסיעה באופניים או קורקינט ליים

יש לכם אפליקציית אובר? תוכלו להזמין נסיעה באופניים או קורקינט ליים

שיתוף פעולה בין אפליקציית המוניות אובר לחברת ליים מאפשר להשתמש באפליקציית UBER להזמנת נסיעה שיתופית בקורקינט LIME או באופניים החשמליים

אובר ליים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לאחרונה חזרה אפליקציית המוניות אובר לפעול בישראל, וזאת אחרי שהניסיון הקודם שלה נכשל. למרות שאובר לא הייתה פעילה באופן מורגש בישראל, היא מאוד מוכרת בקרב הצרכנים הישראלים. יש רבים שמותקנת אצלם בסמארטפון אפליקציית אובר והם משתמשים בה בחו"ל. בארץ מפעילה החברה את שירות Uber Taxi ברחבי גוש דן, נתב״ג, ירושלים וחיפה.

כעת מתחיל שיתוף פעולה של UBER עם חברת Lime. המשמעות: אם מותקנת בטלפון שלכם אפליקציית אובר, תוכלו להזמין דרכה ישירות קורקינט ליים או אופניים שיתופיים של החברה. השירות זמין ב-5 ערים: תל אביב, רמת גן, גבעתיים, חולון ופתח תקווה. בהמשך יתרחב השת"פ לערים נוספות.

פואנטה בטלגרם

אובר וליים – ישראל על המפה

ישראל מצטרפת ליותר מ-20 מדינות ולמעלה מ-180 ערים ברחבי העולם שבהן Uber ו-Lime משתפות פעולה. משתמשי האפליקציה של Uber יכולים כעת לאתר קורקינט חשמלי או אופניים חשמליים של Lime בקרבת מקום בזמן שהם נוסעים במונית.

אובר ליים

 

ההכרזה על שיתוף הפעולה בין Uber ו-Lime נעשה על רקע השקת האופניים השיתופיים של Lime בתל אביב, ובעקבות הכרזתה של Uber על חזרה לפעילות בישראל, בשיתוף עם מוניות. ב-Uber הדגישו כי אמצעי הבטיחות הזמינים בפלטפורמה של Lime, כדוגמת הגבלת מהירות הנסיעה ברחבי העיר וסימון תאי חניה מורשים, זמינים כעת גם באפליקציה של Uber.

המנכ"לית החדשה של אובר ישראל, גוני נוי, מסרה כי לאור העובדה שתל אביב היא העיר עם מספר רכיבות גבוה ביותר, היא מצפה שהשת"פ עם Lime בישראל יהפוך לאחד המצליחים בעולם.

בישראל חברת Lime פעילה מאז שנת 2017 ומספקת שירות למאות אלפי משתמשים בתל אביב, רמת גן, גבעתיים, פתח תקווה, חולון, אשדוד ואילת.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות