הקאמבק של טאפרוור לישראל: בלי חוגי בית ועם הבטחה למחירים נמוכים מבעבר

הקאמבק של טאפרוור לישראל: בלי חוגי בית ועם הבטחה למחירים נמוכים מבעבר

באתר טאפרוור ישראל שנפתח לאחרונה, אפשר למצוא את המוצרים החדשים של TUPPERWARE, ביניהם סיר רב שימושי, קערות דמויות זכוכית ובקבוקים רב פעמיים

טאפרוור ישראל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מה דעתכם על סיר פלסטיק שנכנס לתנור או מטלית מיקרופייבר שלא מצריכה חומרי ניקוי? אין מי שלא מכיר את TUPPERWARE, אבל רבים זוכרים את המותג בעיקר בזכות קופסאות אטומות שנמכרות בשיווק ישיר בחוגי בית. כיום המצב שונה לחלוטין. טאפרוור ישראל עושה קאמבק אחרי 3 שנות היעדרות – והיא כבר ממש לא משווקת קופסאות בשיווק ישיר. TUPPERWARE ישראל פועלת באמצעות אתר בעברית ומציגה שם קטלוג מגוון הכולל 300 מוצרים, ביניהם גם סירים, קערות, בקבוקים, קולפנים ועוד. מי שזוכר את המותג כיקר יחסית, ישמח לדעת שהמחירים באתר טאפרוור ישראל משקפים כיום הוזלה של 20% ביחס למחירי המותג בישראל בעבר.

אתר טאפרוור ישראל

כאמור, המותג טאפרוור הוא אחד המותגים הכי ותיקים והכי דומיננטיים בקטגוריה. יש לו ותק של 75 שנה והוא נמכר ביותר מ-100 מדינות. המותג ידוע בזכות העיצובים הצבעוניים שלו מצד אחד, ובזכות האיכות והעמידות שלו מצד שני. ישראלים רבים משתמשים עד היום בקופסאות טאפרוור שהם קנו לפי 30 או 40 שנה בחוגי בית.

בישראל פעל המותג באמצעות זכיינות עד שנת 2018, ולאחר שלוש שנות היעדרות – הוא חזר בפברואר 2021 עם יבואנית אחרת, חברת אקומיקס, בניהולה של רולה עוויד קופטי. המנכ"לית החדשה החליטה לאמץ מודל עסקי שונה מזה שיש למותג בעולם. ההחלטה הייתה לעבור לשיווק אונליין (כפי שמתבקש בעידן האי-קומרס), תוך שמירה על עקרון הבלעדיות. המשמעות היא שאת מוצרי טאפרוור אי אפשר לקנות בחנויות אחרות – לא חנויות פיזיות ולא חנויות מקוונות, אלא רק דרך האתר.




לדברי קופטי, ישראל היא המדינה הראשונה בעולם שבה אומץ המודל החדש – שבו אין שיווק ישיר בחוגי בבית כלל, אלא רק שיווק אונליין.

ההתבססות על האתר מחייבת כמובן עמידה בסטנדרטים המצופים ממותג בינלאומי יוקרתי כמו טאפרוור, ואכן אתר טאפרוור ישראל מבטיח משלוח תוך 4 ימי עסקים.

אחרי שבמשך שנים הישראלים שילמו יותר מצרכנים אחרים בעולם על מוצרי טאפרוור, קופטי כאמור מתחייבת כי המוצרים באתר יהיו זולים ב-20% בהשוואה למוצרי טאפרוור שנמכרו בישראל בעבר. בנוסף, ניתנות 5 שנות אחריות.

פואנטה בטלגרם

האתר, שכמובן כולו בעברית, כולל קטלוג עשיר גם ביחס למדינות אחרות. הקטלוג מתחלק ל-5 קטגוריות שנוגעות לא רק למטבח:

  • בישול: מוצרים לבישול, כולל בישול במיקרוגל וסירים אוניברסליים מפלדת אל חלד ואלומיניום. הסירים מאפשרים בישול תוך זמן קצר, בלי מים, השומר על הערכים. בנוסף, סיר אולטרא פרו החדשני של טאפרוור (ראו בהמשך).
  • מטבח: כלי מטבח, אביזרים לאפייה, קולפנים, קוצצים
  • אחסון: אחסון במקרר ובמזווה
  • מוצרים לדרך: בקבוקים רב פעמיים, קופסאות אוכל, כלים לפיקניק
  • אירוח: כלי הגשה, כמו קערות שקופות שנראות בדיוק כמו זכוכית, המיוצרות מחומר ממוחזר שפותח ע"י טאפרוור (ECO+ׂ).
קולפן טאפרוור
קולפן טאפרוור ומוצרים אחרים לבישול. צילום: דפנה הראל כפיר

 

בקבוק רב פעמי TUPPERWARE
בקבוק רב פעמי TUPPERWARE. צילום: דפנה הראל כפיר

 

בין המוצרים החדשים של TUPPERWARE

סיר אולטרא פרו (ULTRA PRO)

סיר טאפרוור לתנור אולטרא פרו

בשלושה גדלים – פיתוח של טאפרוור שנמכר ב-3 גדלים. מדובר בסיר מפלסטיק שניתן להכניסו לתנור עד 250 מעלות, למיקרוגל, למקרר וגם למקפיא. הסיר קל משקל בצורה מפתיעה, והחברה מתחייבת שהוא בטוח לשימוש ולא פולט חומרים רעילים. ניתן לבשל בו במקביל שני תבשילים אם הופכים את המכסה ומניחים גם עליו מצרכים (למשל, תבשיל עוף בסיר וירקות אנטיפסטי על המכסה.

מטליות מיקרופייבר ממוחזר

טאפרוור מטלית מיקרופייבר ללא חומרי ניקוי

בקטגוריית המטליות יש כמה מוצרים לצרכים שונים – החל ממטליות לניגוב משקפיים ועד מטלית לשימוש כללי.

המטליות מיוצרות מ-80% חומר ממוחזר ומאפשרות לנקות בלי חומרי ניקוי – הסיבים שנמצאים במטליות סופחים את הלכלוך, השומן והאבק. צד אחד של המטלית עשוי מבד מחוספס עם קצוות מחודדים קטנים התופסים ומנקים אבק, זוהמה, טחב וכתמים, בעוד הצד החלק סופח ומבריק. יש להשתמש כאשר המטלית רטובה.

כל מטלית יכולה לעבור 500 שטיפות, וניתנת לכביסה במכונה (מומלץ ללא מרכך כביסה).

Tupperware ישראל: מוצרים מפלסטיק ממוחזר בסדרת ECO+

בין קטגוריות המוצרים החדשות, בולט ECO+ – קו של כלים עשויים פלסטיק ממוחזר ביניהם: כוס קפה לדרך, סט קופסאות שקופות ובקבוקי מים אקולוגיים.

הפלסטיק הממוחזר מיוצר בתהליך ייחודי, אשר טאפרוור היא הראשונה מבין ארבע חברות עולמיות המיישמת אותו. מוצרים פגומים או מוצרי טאפרוור שהוחזרו והפכו לפסולת הפלסטיק עוברים תהליך של המסה ופירוק בתנאי לחץ גבוהים לרמה מולקולרית. לאחר מכן הם משוחזרים והופכים שוב לפלסטיק איכותי המאושר לבוא במגע עם מזון.

הסדרה האקולוגית תואמת את החזון של Tupperware העולמית, אשר לפיו עד 2025 היא תשווק את כל מוצריה במארזים מתכלים בלבד.

כיום, כאשר יש הרבה יותר מודעות לנושא האקולוגי, צרכנים רבים מצפים מחברות להפחית זיהום ולעשות שימוש חוזר בפלסטיק, ובטאפרוור יודעים זאת. כחברה שמבוססת על פלסטיק, אשר הפך למוקצה מחמת מיאוס אצל רבים בעולם, יש חשיבות גדולה לכך שבטאפרוור עושים שימוש חוזר בפלסטיק.

דוגמאות למחירי טאפרוור ישראל

  • קולפן אוניברסלי (מיועד לירקות רכים וקשים, לעשבי תיבול ולפירות הדר): 39 ש"ח
  • מצקת: 39 ש"ח
  • בקבוק אקולוגי (500 מ"ל): 35 ש"ח
  • סיר אורז: 105 ש"ח
  • כלי רב שימושי (מאפשר חליטה, השרייה, ינון והכנת גבינות): 119 ש"ח
  • קערת התפחה 7.5 ליטר: 109 ש"ח
  • סיר אוניברסלי 4 ליטר: 428 ש"ח
  • מנדו-שף (מנדולינה ל-8 צורות חיתוך): 399 ש"ח
  • סיר אולטרא פרו 3.5. ליטר: 408 ש"ח

 

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות