4 רעיונות יצירתיים לחגוג את ט"ו באב

4 רעיונות יצירתיים לחגוג את ט"ו באב

מתלבטים איך לציין את האהבה שלכם? קבלו 4 רעיונות יצירתיים לחגוג את ט"ו באב

מארזים ליום האהבה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

ט"ו באב הוא חג האהבה על פי לוח השנה העברי, וזו הזדמנות לחגוג יחד עם בן או בת הזוג. המשנה במסכת תענית מתארת את ט"ו באב כיום שבו בנות ירושלים היו לובשות בגדי לבן ויוצאות לרקוד בכרמים כדי למצוא שידוך. זו כנראה הסיבה שלאורך ההיסטוריה הלך והתקבע המועד הזה כ"יום האהבה".

לכן, אין מועד יותר מיוחד לחגוג את אהבתכם מאשר במועד הספציפי הזה. מן הסתם, יצא לכם כבר לחגוג ביחד כל מיני מועדים מיוחדים, וכעת אתם מחפשים רעיונות מה תוכלו לעשות על מנת לשבור את השגרה. הנה 4 רעיונות יצירתיים לחגוג את טו באב ביחד עם בן או בת הזוג.

הפתיעו אחד את השנייה במקום העבודה

לא יכולים לוותר על העבודה ביום האהבה? הרי אף בוס לא יסכים לתת חופש ביום הזה. לא נורא, תוכלו להפתיע אחד את השנייה במקום העבודה בעזרת מארזים ליום האהבה שיפנקו את בן או את בת הזוג באמצע היום העמוס.

תוכלו לשלוח מגש פירות, סלסלת שוקולדים או אפילו זר פרחים – כל האפשרויות על השולחן.

הכינו ארוחה וצפו בסרט יחד

ערב רומנטי ביתי זו אפשרות טובה לא פחות. לא כולם אוהבים לצאת בערב יום האהבה לחגוג במסעדות או במקומות הומים. למה שלא תביאו את המסעדה ואת הקולנוע אליכם לבית? בשלו יחד ארוחה מיוחדת שאתם אוהבים וצפו בסרט מכורבלים האחד עם השנייה. אבל לא את התפריט הקבוע והמוכר שאתם אוכלים כל השנה. כדאי להשקיע מחשבה ולתכנן מראש את הארוחה המיוחדת שלכם, כך שתיערכו מראש עם המצרכים, ותוסיפו גם יין טוב או קוקטיילים שאתם אוהבים.

תוכלו גם להזמין מארזים ליום האהבה שמהם תיהנו.

סדנה מיוחדת

יום האהבה הוא הזדמנות לעשות יחד דברים שאתם אוהבים. אחת הפעילויות המחברות היא פעילות של סדנה. בין אם מדובר בסדנת בישול, בין אם בסדנת ציור ובין אם כל סדנה אחרת – תוכלו לצאת יחד לסדנה כזו או להזמין את המנחה אליכם הביתה. היתרון בסדנה הוא שמעבר לבילוי נטו, יש תוצר שתוכלו ליהנות ממנו. בין אם מדובר במאפה או תבשיל, בין אם בציור ובין אם תוצר אחר – תמצאו את עצמכם מבלים האחד עם השנייה לא מעט זמן בערב יום האהבה.

חופשה רומנטית

אם אתם מעוניינים ויכולים להאריך את החגיגות מעט וגם לקחת עבורן חופש, מן הסתם חופשה רומנטית משותפת היא דרך נהדרת לחגוג. אפשר לחגוג במלון או בצימר בארץ, ואפשר כמובן להשקיע בחופשה רומנטית בחו"ל. כדי שזו לא תהיה סתם חופשה כמו כל חופשה אחרת, כדאי לבחור יעד מתאים. בארץ יש מספר בתי מלון מיוחדים, ביניהם בתי מלון ללא ילדים, כמו למשל "גלי כנרת", מצפה הימים, בראשית ואחרים – שמיועדים לזוגות וגם מציעים מתחמי ספא עם טיפולים מיוחדים.

1
נגישות