כל מה שרציתם לדעת על מיטת מעבר

כל מה שרציתם לדעת על מיטת מעבר

מיטת מעבר היא מיטה אידיאלית לשלב שבו הילד שלכם כבר לא תינוק, אבל עדיין לא ילד גדול… היא שימושית גם בבתים שבהם יש בעיה של מקום. איך בוחרים את המיטה הנכונה?

מיטת מעבר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

הורים לילדים יודעים עד כמה חשוב להתאים את המיטה עבור צאצאיהם. מסיבה זו הם בוחרים מיטת תינוקות מגודרת לילדים קטנים ומיטת נוער לילדים הגדולים יותר. אבל מה קורה בגיל המעבר שבו הילדים כבר גדולים מדי בשביל מיטת תינוק אבל עדיין קטנים מדיי למיטת נוער? בדיוק בשביל זה קיימת מיטת מעבר, מיטה מיוחדת המתאימה לצורכי הפעוט ומאפשרת להורים לישון בשקט ולדעת שילדם נמצא במקום בטוח בשעות הלילה.

מיטת מעבר – מה זה אומר?

אז במה מתאפיינת מיטת מעבר? יש לה כמה תכונות שכדאי להכיר.

דבר ראשון, מיטת המעבר נמוכה יותר מהמיטה הרגילה שאנחנו ישנים בה, והיא מאפשרת לפעוט לרדת ממנה בבטחה ללא עזרת מבוגר. עם זאת, במיטת המעבר מותקן בדרך כלל מעקה בטיחות, על מנת להגן על הילד מפני נפילות בזמן השינה.

דבר שני, חשוב לשים לב שמדובר במבנה מיטה ייחודי, לא גדול מדי ולא קטן מדי, כך שאם אתם מזמינים מיטת מעבר, רוב הסיכויים שתצטרכו לרכוש עבורה גם מזרן מתאים.

לבסוף, המיטה מתאימה במיוחד לפעוטות הנמצאים בתהליך גמילה מחיתולים, הם יכולים לרדת ממנה לבד ולהגיע אל השירותים.

איזה גיל הוא המתאים ביותר לרכישת מיטת מעבר?

התשובה לשאלה הזו אינה חד משמעית והיא תלויה פעמים רבות בקצב התפתחותו וגדילתו של הילד. אבל אם נדבר בכלליות, מיטת המעבר מתאימה לילדים בגילאי 2 עד 4 שנים או אפילו מוקדם יותר במידה והפעוט מנסה לטפס החוצה ממיטת התינוק הגבוהה. בגילאים האלה מתעצבת אישיותו של הילד. הוא גדל יותר וזקוק לעצמאות ולמרחב משלו. מיטה כזו מאפשרת לו עצמאות לצד בטיחות.

איך בוחרים מיטת מעבר לילדים?

וכאן נשאלת השאלה הגדולה – כיצד תבחרו מיטת מעבר לפעוטות שהספיקו לגדול ולהתפתח בינתיים? ובכן, כשבוחנים את המיטה, יש צורך לשים לב לכמה דברים:

1. מהו הגודל המתאים לכם?

מיטות מעבר מגיעות בגדלים שונים, ואתם צריכים לבחור את המיטה שתתאים לחדר הילדים. לפיכך, מומלץ קודם כל למדוד את השטח בחדר ולקבוע אילו מידות אתם צריכים בדיוק.

2. מחפשים גם פתרונות אחסון?

ישנן מיטות מעבר המגיעות עם ארגז אחסון נפתח מתחת למיטה. מיטות אלה חוסכות הרבה מקום בחדר, וניתן לאחסן בו מצעים או צעצועים לבחירתכם. כמובן, אפשר להזמין מיטה ללא ארגז אחסון בעלת קו עיצוב נקי יותר.

3. עיצוב המשתלב עם הכול

ניתן למצוא מיטות מעבר במגוון עיצובים וצבעים. מיטות מעץ טבעי או מיטות בצבע לבן יכולות להשתלב ולהתאים לכל עיצוב שתבחרו לחדר הילדים. ניתן לשלב איתם בקלות ריהוט, מצעים ושטיחים בצבעים שאהובים על הילד. בוחרים את המזרן המתאים.

כאמור, כאשר בוחרים מיטה כזו חשוב להתאים גם מזרן מבחינת גודל ונוחות. מומלץ לבחור מזרן נוח ואורתופדי שישמור על בריאות הילדים כבר בגיל כה צעיר.

4. מזמינים מיטה מחברה מקצועית

אחד הדברים החשובים ביותר שיש להביא בחשבון כאשר בוחרים מיטות מעבר הוא החברה שממנה אתם מזמינים את המוצרים. אחרי הכול, אתם רוצים את הטוב ביותר עבור ילדיכם, וזה אומר שאינכם מוכנים להתפשר על איכות. לפני שמזמינים את המיטה, מומלץ לבדוק פרטים על החברה ולבחון אם מדובר בחברה אמינה ומקצועית.

 

 

 

 

1
נגישות