טלוויזיות LG QNED - מסכי LCD בטכנולוגיה חדשה. פרטים ומחירים

טלוויזיות LG QNED – מסכי LCD בטכנולוגיה חדשה. פרטים ומחירים

טלוויזיות LG QNED מיועדות לקהל שרוצה איכות צפייה גבוהה – אך דגמי ה-OLED יקרים לו. הן מגיעות רק בגדלים גדולים, עד 86 אינץ'

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מי שרוצה לקנות טלוויזיה, צריך להחליט לא רק על גודל המסך המתאים לו, אלא גם על טכנולוגיה. שני המושגים המוכרים ביותר הם OLED ו-QLED. טכנולוגיית OLED היא הטכנולוגיה המתקדמת ביותר והיא פותחה על-ידי LG, ואילו QLED היא הטכנולוגיה המתקדמת של המתחרה סמסונג. אלא שאם הצרכנים לא היו מספיק מבולבלים – עכשיו מושקות טלוויזיות QNED של LG – אשר מציעות טכנולוגיה חדשה ונמכרות במחיר שנע בין 7,300 ש"ח ל-30,000 ש"ח, בהתאם לגודל ולאיכות (4K או 8K).

יש להניח שהשם QNED לא נבחר במקרה, והוא ללא ספק מייצר אצל הצרכן תחושה שמדובר בתחרות ראש בראש בין QNED של LG ל-QLED של סמסונג, אבל מבחינה טכנולוגית זה לא כך.

אז מה בעצם LG מציעה בקטגוריה החדשה – והאם טלוויזיות QNED יותר זולות או יותר יקרות מטלוויזיות OLED של LG? הנה כמה פרטים.

טלוויזיות QNED של LG – תכונות ומחירים

כאמור, טלוויזיות QNED של LG הן טלוויזיות LCD. המשמעות היא שהן אמנם הכי חדשות – אבל זה לא הופך אותן להכי מתקדמות בליין של LG מבחינת איכות התצוגה. מי שמחפש את הטלוויזיות עם איכות התצוגה הגבוהה ביותר של LG, יצטרך לקנות טלוויזיית OLED. אולם, מי שמעוניין בטלוויזיית LCD, שזו מלכתחילה טכנולוגיה זולה יותר – יוכל לרכוש טלוויזיות QNED של LG.


 

למעשה, LG מוסיפה כאן עוד קטגוריה בטווח מחירים שאמור להיות קצת יותר זול מטלוויזיות OLED. היצע הדגמים כולל כעת את הקטגוריות הבאות:

  • OLED
  • QNED
  • NanoCell
  • UHD

"ליין ה-QNED מספק חווית צפייה בהירה וצבעונית הטובה ביותר בטלוויזיות ה-LCD", מסביר

אז מה ההבדל בין LG QNED לקטגוריות האחרות?

מסכי הטלוויזיה החדשים מגיעים עם טכנולוגיית התאורה האחורית Mini Led וטכנולוגיית הצבע Quantum Dot NanoCell.

ב-LG מסבירים שההבדל הוא בעיקר ברמת הבהירות. לא בטוח שצרכן מן השורה יחוש בהבדלים משמעותיים בין האיכות שהוא מקבל בטלוויזיית NanoCell של LG לבין QNED, אבל בחברה שמסכי QNED מצוידים בטכנולוגיית התצוגה המתקדמת של מסכי MINILED בעלי תאורה אחורית משופרת.

לדוגמה, התאורה האחורית של דגם 8K בגודל 86 אינץ' מצוידת בכ-30,000 נורות LED זעירות שנפרסו באופן שיוצר 2,500 אזורים כהים המספקים ניגודיות חדה יותר בשיעור של פי 10 לעומת מסכי LCD רגילים.

בחברה אומרים כי הטכנולוגיה המשולבת מספקת לטלוויזיות עושר צבעים ודיוק צבעים ברמה של 100 אחוזים. נוסף לכך, אומרים שם, "מסכי LG QNED Mini LED TV מבטלים את עיוות הצבעים במגוון רחב של זוויות צפייה ומבטיחים שכל אחד מהצופים והצופות בחדר ייהנה מתמונת LCD האיכותית ביותר".

טלוויזיות QNED של LG: מחיר וגודל

הטלוויזיות החדשות מגיעות רק בגדלים גדולים (65 עד 86 אינץ') ובשתי איכויות: 4K ו-8K.

אגב, למי שמתקשה לתרגם את המידות באינץ' למידות הנהוגות בישראל, גודל של 65 אינץ' שווה ל-163 ס"מ, וגודל של 86 אינץ' שווה ל-217 ס"מ.

מחיר דגם גודל איכות
7,300 ש"ח 65QNED91PVA 65 אינץ' 4K
13,000 ש"ח 75QNED90PVA 75 אינץ' 4K
23,000 ש"ח 75QNED99PVA 75 אינץ' 8K
30,000 ש"ח 86QNED99PVA 86 אינץ' 8K

פואנטה בטלגרם

כמובן, כל הטלוויזיות מגיעות עם מערכת ההפעלה הייעודית של LG, עם ממשק בעברית (שכולל חיפוש קולי בעברית) ובעיצוב אלגנטי (מסגרת דקה ונראות של תמונה).

בשורה התחתונה, המטרה של LG בהשקת טלוויזיות QNED היא בעיקר להרחיב את ההיצע, ולהשתמש בשילוב בין טכנולוגיות קיימות שלה כדי לתפוס עוד מקום על המדף. מבחינת הצרכנים, ייתכן שההבדל בין דגמי ה-LCD השונים לא יהיה מאוד מורגש. עם זאת, עבור מי שמחפש טלוויזיה גדולה חדשה ומתקדמת ולא מעוניין להוציא המון כסף על טלוויזיית OLED, ייתכן ש-QNED יהיה פתרון נוח.

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות