SU7, המכונית החשמלית של שיאומי, מאתגרת את טסלה - ולא רק אותה

SU7, המכונית החשמלית של שיאומי, מאתגרת את טסלה – ולא רק אותה

בזכות השילוב בין מחיר אטרקטיבי ומפרט אטרקטיבי – התנפלות על המכונית החשמלית SU7 של שיאומי. הלקוחות יצטרכו להמתין מספר חודשים

SU7
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

עם מחיר זול יותר ב-4000 דולר מטסלה מודל 3 ונתונים מרשימים, המכונית החשמלית הראשונה של שיאומי, SU7, הושקה במטרה ברורה לאתגר את את TESLA וגם מותגי יוקרה כמו פורשה. המכונית של שיאומי רחבה וארוכה יותר מטסלה מודל 3 ולמעשה מעוצבת כמכונית סלון.

בחברה ממתגים את הרכב כרכב פרימיום, ומניחים שיהיה לו ביקוש גבוה בדומה למכשרי הפרימיום בתחום הסלולר.

שיאומי SU7 – שלוש גרסאות

שיאומי SU7 מגיעה בשלוש גרסאות גימור.

תוך ימים ספורים נרשמו 100,000 הזמנות. הלקוחות יצטרכו לחכות מספר חודשים לקבלת הרכב.

Xiaomi SU7 Standard Xiaomi SU7 Pro  Xiaomi SU7 Max
מחיר 216,000 יואן
(108,000 ש"ח)
246,900 יואן
(123,000 ש"ח)
300,000 יואן
(150,000 ש"ח)
סוללה  73.6 kWh בפלטפורמת 486Vתוצרת BYD 94.3kWh  101kWh בפלטפורמת 871V
טווח נסיעה 700 ק״מ  830 ק״מ 810 ק״מ
הנעה אחורית עם 299 כוחות סוס אחורית עם 299 כוחות סוס כפולה עם 673 כוחות סוס

שיאומי SU7 – הרבה דגש על טכנולוגיה

העיצוב החיצוני מרשים וגם טווח הנסיעה, אבל דגש לא פחות חשוב שיאומי שמה על הטכנולוגיה.

הרכב מגיע עם מסך מולטימדיה עם מסך "16.1 ענק ברזולוציית 3K, משטח טעינה מהירה 50W, תפעול קולי, אפליקציה לשליטה מרחוק, מסכים לנוסעים מאחור, מערכת שמע עם תמיכה בדולסי אטמוס, וכמובן\ התממשקות מלאה עם הטלפונים של שיאומי עצמה.

בהמשך תשיק שיאומי רכב חשמלי SUV.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
נגישות