מדוע חשוב לקבל התראות כאשר משקיעים בבורסה

מדוע חשוב לקבל התראות כאשר משקיעים בבורסה

לפעמים עיתוי הוא הדבר הכי חשוב, בטח ובטח כאשר מדובר בבורסה. יום המסחר עתיר שינויים, ואתם חייבים להיות עם יד על הדופק. כל הפרטים כאן

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

מעקב אחר מחירי מניות עשוי לסייע למשקיעים לזהות השקעות המגלמות תשואות טובות יותר ולשכלל את תמהיל תיק ההשקעות הקיים. משקיעים נעזרים בלוחות מחוונים, בניתוחים סטטיסטיים ובטבלאות אקסל כדי לעקוב אחר ההשקעות וכדי לזהות מגמות. אלו המעוניינים לזהות הזדמנויות בזמן אמת, נעזרים גם במערכת ליצירת התראות שמסייעת להם להפיק תועלת רבה יותר מהנתונים. מהי מערכת ליצירת התראות וכיצד זו יכולה לסייע להשביח את ערך ההשקעות בבורסה? התשובות כאן בכתבה.

מעקב אחר שינויים בתיק ההשקעות גם ללא חיבור למערכת המסחר

משקיעים רבים המעוניינים לעקוב אחר תיק ההשקעות, להגיב לשינויים ולבצע פעולות מסחריות נדרשים להתחבר אל מערכת המסחר כדי לצפות בנתונים. כידוע, בימי מסחר יש אינספור תנועות, והדרך המיטבית ביותר להתחקות אחר השינויים נעשית באמצעות הפעלת התראה על מניה, מוצר, שירות, מדד או סחורה, אשר נשלחת ממערכת המסחר גם כאשר המשקיע לא מחובר אליה.

התראות על אירועים חריגים במסחר

מערכת התראות חכמה המבוססת על מנוע אנליטי מאפשרת למשתמשים אף ליצור התראות המותאמות לצורכיהם האישיים, ההתראות שמבוססות על מודלים סטטיסטיים מוגדרות בהתאם לצורכי המשתמש, ומאפשרות להתחקות אחר אירועים חריגים ולשלוט בנתונים בצורה ממוקדת ויעילה גם כאשר המשקיע לא מחובר למערכת, שכן על כל פעולה חריגה או אירוע שהוגדר מראש – ניתן לקבל התראה בזמן אמת ולפעול בהתאם.

אילו סוגי התראות רווחות בקרב משקיעים?

משקיעים נעזרים בהתראות שונות, אשר מסייעות להם לשלוט בנתונים ולהגיב במהירות לכל שינוי מהותי לרבות: התראות על שינוי המגמה במחיר המניה (עליה או ירידה), התראה על שינוי במחיר מניה או מוצר בהתאם ליעד שהוגדר מראש על ידי המשקיע, התראה על תנועה חריגה במניות שאינן כלולות בתיק ההשקעות, אך המשקיע מעוניין להשקיע בהן, התראות על דיווחים מהבורסות השונות, ציטוטים בזמן אמת, אינדיקטורים בהתאם לאסטרטגיית המסחר ועוד.


רוצים גם אתם לפרסם בפואנטה? לחצו כאן


התראות ב"דחיפה" או על סמך טריגר

מערכת יצירת התראות מאפשרת לכל משתמש להגדיר יעדים ומדדי מסחר ולקבל התראות בדחיפה או התראות על פי טריגר (לדוגמה: ירידת מחיר באחוז מסוים וכן הלאה) ישירות לא תיבת המייל או אל הטלפון הנייד. נוסף לכך, המערכת מאפשרת ליצור התראות חכמות המבוססות על אלגוריתמים סטטיסטיים וכך לאתר חריגים, לנתח מגמות ולהגיב אליהן בהתאם.

תגובה מהירה לאירועים חריגים ושיפור נתוני המסחר

יום המסחר בבורסה מאופיין באינספור שינויים ובתעבורת נתונים מוגברת שמקשה על איתור האירועים החריגים. משקיעים הנעזרים במערכת ליצירת התראות מקבלים מראש התראות על האירועים החריגים, ויכולים לבצע פעולות מתאימות באופן מיידי ולשפר את נתוני המסחר. מערכת לניהול וליצירת התראות נותנת מענה מיטבי עבור משקיעים ובתי מסחר, אשר מעוניינים ביתרון טכנולוגי, אשר מיישם את חוכמה המכונה ומאפשר להם לבסס את תהליכי קבלת ההחלטות על מודלים סטטיסטיים ועל מידע מנותח בזמן אמת המקל על קריאת הנתונים ולמידת המגמות.

לפרטים נוספים על יצירת ההתראות למערכות מסחר, צרו קשר.

1
נגישות