סקולפטרה - Sculptra - הכל על הזרקת החומר החדשני לפנים ולגוף

סקולפטרה – Sculptra – הכל על הזרקת החומר החדשני לפנים ולגוף

הזרקת סקלפטרה הולכת ונעשית פופולרית. החומר המיוחד הזה מתאים לפנים ולגוף. מה כדאי לדעת על היתרונות ועל תופעות הלוואי?

הזרקת סקפלטרה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

סקולפטרה, או בשמה באנגלית – Sculptra, היא אחד החומרים הידועים והאיכותיים ביותר המשמשים להזרקות בפנים לשם מילוי אזורים שונים ועיצוב הפנים והגוף. כאשר חומר כזה מוזרק לגופנו, ובפרט לאזור רגיש כל כך כמו פנים, אין ספק שלא נרצה להתפשר על איכות ובטיחות, ועל חומר שיספק תוצאות נהדרות לאורך זמן. סקולפטרה הוא החומר המתאים, ומיד נסביר מדוע הוא חומר הפלא.

מה זה סקופלטרה?

סקופלטרה הוא חומר מילוי הנפוץ ומוכר בכל רחבי העולם, ומשמש רופאים בקליניקות הטובות ביותר. הוא מכיל חומצה לקטית poly-L (או בקיצור PLLA), רכיב שממריץ את יצירת הקולגן – שהוא כידוע חיוני לשמירה על חיוניות העור. את החומר מחדירים בהזרקה תת עורית, ובעזרתו ניתן לפסל, לעצב ולעבות אזורים שונים. בעזרת הזרקת החומר, ניתן לשפר את איכות העור ולמצק אותו. יש לו יכולת ספיגה גבוהה וניתן להזריקו למגוון רחב של אזורים בגוף:

  1. הפנים והצוואר
  2. הידיים
  3. הזרועות
  4.  הבטן
  5. הישבן ועוד

טיפול בסקולפטרה מבוצע רק בידי רופאים מוסמכים אשר עברו הכשרה הנוגעת באופן מסוים להזרקות אסטטיות. טיפול בסקולפטרה אורך בין שעה לשעתיים, הכל תלוי בכמות המוזרקת, מספר האיברים וכן המיקומים בגוף. יש לציין שלעיתים קרובות נדרשת יותר מהזרקה אחת, ולכן יש לחזור לקליניקה לבצע הזרקה נוספת לשם השלמת התהליך.


מעוניינים גם אתם לפרסם בפואנטה? צרו קשר >


סקופלטרה לפנים

החומר משמש במקרים רבים להזרקה לפנים. המטרות: הענקת מראה צעיר ומורם יותר לפנים, השגת פנים מתוחות וזוהרות. החומר ידוע ביכולת שלו לעורר ייצור של חומרים אותם הגוף שלנו מאבד את הגיל, כגון קולגן. הזרקת סקולפטרה מסוגלת גם לעבות את העור, מה שמעניק לו מראה נהדר מבלי לנפח את הפנים ומבלי להביא לתוצאה מלאכותית למראה.

סקופלטרה לגוף

כאמור ניתן להשתמש בחומר גם לגוף, במגוון רחב של אזורים אשר אנחנו חשים חוסר ביטחון לגביהם. למשל, באזורים בהם יש חוסר משמעותי בקולגן המביא למראה נפול ומקומט בעור אשר מכער את האזור – כגון סביב הטבור.

משך ההנאה מהתוצאות – שנתיים

התוצאות מושגות כמספר חודשים לאחר ההזרקה האחרונה, לאחר שהחומר מתקבע בגוף ונגלית התוצאה המדהימה. הסקולפטרה נמצאת באזור המוזרק בצורה טובה כשנתיים, פרק זמן ממושך בהרבה לעומת חומרי מילוי אחרים. כמו כן, אין צורך להמיסה לאחר שנתיים שכן היא מתמוססת לבדה בגוף, וכל מה שנותר לכם לעשות הוא לחדש את ההזרקה.

תופעות לוואי

אחרי שעמדנו על כל היתרונות של סקולפטרה, אתם ודאי שואלים את עצמכם האם יש תופעות לוואי אפשריות בטיפול הזרקת סקולפטרה. התשובה היא כן. הנה הסברים על התופעות האפשריות:

1. רגישות במקום ההזרקה, שטפי דם ואדמומיות

אלה הן תופעות לוואי רגילות ולא משמעותיות אשר מתרחשות בדרך כלל מכל הזרקת חומר מילוי לאזורים בגוף. כמו כן, תופעות אלה חולפות בתוך מספר ימים כך שאין ממה לדאוג.

2. חשיפה לשמש עשויה להזיק להזרקה

לכן על מנת לשמור על התוצאות כמו שצריך, יש להימנע מחשיפה לשמש.

3. אין אפשרות להמיס

אמנם זוהי לא תופעת לוואי אך חשוב לציין את העובדה כי בניגוד לחומרי מילוי אחרים הידועים בשוק כגון חומצה היאלורונית – אין אפשרות להמיס את הסקולפטרה, משמע לגרום לתוצאות ההזרקה להיעלם לאחרי ביצוע ההזרקה. עם זאת, במידה ואתם בוחרים בחוכמה מזריק מיומן, בעל שם וניסיון – הסיכוי שתרצו להמיס את החומר לאחר ההזרקה הוא אפסי. כמו כן, נציין כי החומר נספג בגוף בהליך טבעי כאמור כשנתיים לאחר הטיפול. עוד על סקולפטרה באתר הבא.

1
נגישות