איך לרסס דירה עם חתול בבית?

איך לרסס דירה עם חתול בבית

לקראת הקיץ צצים תיקנים, נמלים ומזיקים כאלה ואחרים בכל חדרי בבית. אז איך עושים הדברה בבית עם חתול? היכנסו וקבלו טיפים חיוניים

הדברה בבית עם חתול
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

הדברה בבית היא הדרך היחידה בדרך כלל להיפטר מחרקים או ממזיקים שונים, או לחסוך מראש את הופעתם בעונת הקיץ. עבור מי שיש לו יש כלב או חתול הדברה אפילו נחוצה יותר, שכן לא פעם חתולים וכלבים מביאים עימם פרעושים. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי חתולים (וחיות מחמד בכלל) רגישים מאוד לרבים מחומרי ההדברה ולא פעם ניתן למצוא מקרי הרעלה של חיות מחמד כתוצאה מריסוס שהתבצע בבית.

אם אתם מעוניינים לבצע ריסוס לבית שבו מתגורר גם חתול, חשוב לעשות את זה בצורה נכונה.

כיצד דואגים להדברה בטוחה בבית עם חתול?

בשלב הראשון יש ליידע את חברת ההדברה על כך שיש לכם חתול, שכן כאמור, ריסוס בית שיש בו גם חתול חייב להיעשות בצורה זהירה במיוחד. חשוב לברר היטב באיזה חומרי הדברה משתמשים ומהו המינון של חומרי ההדברה.

כמו כן, חשוב לברר מראש עם חברת הדברה באיזה אמצעים יש לנקוט על מנת שהחתול לא ייפגע בתהליך הריסוס.

כדאי להתייעץ עם וטרינר מקצועי טרם ביצוע הדברה.

כמובן, חשוב להקפיד לבחור חברת הדברה מקצועית שיודעת כיצד לבצע הדברה לבית שיש בו חיות מחמד, לרבות חתולים. מומלץ לברר עם החברה מראש אם יש לה ניסיון בכך.

כיצד ההדברה יכולה לסכן את החתול שלכם?

פעמים רבות ההרעלה יכולה להתרחש בשל העבודה שהחתול נשכב על הרצפה לאחר שרוסס עליה חומר הדברה. החומר נדבק לפרווה שלו ומכיוון שחתולים נוהגים ללקק את עצמם, הוא יבלע אח החומר ויורעל.

לכן, יש להקפיד שהרצפה והמשטחים בבית לאחר ההדברה יהיו יבשים לחלוטין לפני שהחתול מגיע לבית לאחר ההדברה. אל תשכחו לברר עם חברת ההדברה מראש לאיזה פרק זמן יש להוציא את החתול מהבית.

לרוב, חתולים יידרשו לשהות מחוץ לבית לאחר הדברה פרק זמן ארוך יותר מאשר בני אדם.

חברת הדברה מקצועית תדע לספק לכם את המידע המדויק אודות זמן השהייה הנדרש לחתולים מחוץ לבית.

טיפים לפני הדברה בבית שיש בו חתול

הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לעבור את ההדברה בצורה הטובה והבטוחה ביותר גם עבור החתול שלכם:

  • ראשית, כדאי לזכור את שמות חומרי ההדברה כך שבמידה ויופיעו סימני הרעלה אצל החתול שלכם, תוכלו להעביר את המידע המדויק לווטרינר.
  • שנית, חשוב להכיר היטב סימני הרעלה ולפנות לווטרינר בכל מקרה שבו מופיעים אחד מהסימנים. הסימנים יכולים להיות עצביים כגון: קושי בהליכה, רעידות, נשימה מהירה, ריור, חוסר מנוחה, אפטיה, שלשולים והקאות ועוד.
  • אם אתם עושים הדברה כנגד מכרסמים בביתכם חשוב מאוד שתדעו שמדובר על הדברה שיכולה להוות סיכון גדול יותר לחתולים ועל כן, כדאי לברר על פנסיון לחתול לפרק זמן כלשהו עד שיהיה לו בטוח לשוב לבית.

כותב המאמר: לידור יעקבי מדביר מוסמך מחברת המדביר שמציל

1
נגישות