בחודש אפריל לא ייגבה תשלום על חבילת ספורט בפרטנר TV

בחודש אפריל לא ייגבה תשלום על חבילת ספורט בפרטנר TV

מאז התפרצות הקורונה, אין משחקי ספורט בארץ ובעולם – אך התשלום לחברות הטלוויזיה ממשיך לרדת. כעת פרטנר מודיעה שלא תחייב על חבילת ספורט בפרטנר TV

תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אמנם יש לכם עכשיו הרבה זמן לראות טלוויזיה, אבל יש ערוצים שאין מה לראות בהם… מדובר בעיקר בערוצי הספורט. אם יש לכם חבילת ספורט בפרטנר TV, בחודש אפריל לא תחויבו עליהם. מדובר בחבילה שמתומחרת בנפרד מהחבילה החודשית ומחירה כ-30 שקל בחודש, המתווספים לתשלום הקבוע.

בפרטנר TV אומרים כי ההחלטה התקבלה בהמשך לעדכונים שהגיעו מערוצי הספורט, לפיהם בחודש אפריל לא יתחדשו מפעלי הספורט המרכזיים המשודרים בערוצים אלה.

מדובר בחמשת הערוצים שנכללים בחבילת הספורט בתשלום – הערוצים הם 5LIVE, 5GOLD, 5STARS, SPORT5 4K ו-ONE באיכות 4K.

ביטול החיוב ייעשה אוטומטית לכל מי שמנוי לחבילת הערוצים.

קבלו את כל העדכונים החמים גם בטלגרם של פואנטה >

עוד לא הצטרפתם לקבוצת הטלוויזיה של פואנטה? 

לא רק בפרטנר – הצרכנים משלמים על חבילות ספורט ללא תמורה

ההודעה של פרטנר היא לכאורה הודעה מתבקשת, לאור העובדה שאין כעת שידורי ספורט חיים ואין משחקי ספורט בישראל ובעולם. אלא שמסתבר שבעלות הזכויות עדיין מחייבות את חברות הטלוויזיה על זכויות השידור.

התוצאה היא מצב אבסורדי. כבר כמעט חודש שאין מה לראות בערוצי הספורט. מה שהלקוחות יכולים כעת לראות בערוצי הספורט הוא שידורים חוזרים ותוכניות דוקו, אבל בחודש מרץ כל חברות הטלוויזיה המשיכו לגבות מהמנויים מחיר מלא.

אגב, חבילת ספורט בפרטנר TV זולה יותר מחבילת ספורט זהה בחברות האחרות, כך שמנויי שאר חברות הטלוויזיה אפילו משלמים יותר עבור צפייה בשידורים חוזרים.

חבילת ספורט בפרטנר TV – מה יקרה במאי?

המצב הזה יימשך זמן לא ידוע. בינתיים, פרטנר היא היחידה שהודיעה כי בחודש אפריל לקוחותיה לא ישלמו על חבילת ספורט בפרטנר TV. "טרם הוחלט לגבי החיוב בחודש מאי. ההחלטה תתקבל בהתאם לעדכונים על מועד חזרתם של המשחקים", נמסר מהחברה.

הצטרפו לקבוצת "עדכוני קורונה" של פואנטה בפייסבוק >

פואנטה

עוד מידע על קורונה בפואנטה

היה לכם מעניין? אנחנו עושים מאמץ לספק מידע מועיל, פרגנו לנו בלייק!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות