פרטנר TV מדווחת על 118,000 מנויים. גם yes גייסה מנויים חדשים בזכות הוזלת התעריפים - פואנטה

פרטנר TV צומחת: מדווחת על 118,000 מנויים. גם yes גייסה מנויים חדשים בזכות הוזלת התעריפים

הצופים לא מוכנים להמשיך ולשלם מאות שקלים על שירותי טלוויזיה, וממשיכים לעדכן את החבילות לחבילות טלוויזיה זולות יותר

הפיצוי של פרטנר TV
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם נדמה לנו שמסביבנו יותר ויותר אנשים מפסיקים לשלם מאות שקלים בחודש על שירותי טלוויזיה – אנחנו לא טועים. הדוחות הרבעוניים של חברות התקשורת מאפשרות לנו להציץ אל מה שקורה בענף הטלוויזיה. לפי הדוחות של פרטנר לסיכום הרבעון השלישי, פרטנר TV ממשיכה לצמוח בקצב יפה ויש לה כבר 118,000 משקי בית מחוברים. המשמעות היא שברבעון השלישי הצטרפו לפרטנר 23,000 מנויים. לפי נתוני החברה, רוב לקוחות פרטנר TV בוחרים חבילה שמשלבת טלוויזיה ואינטרנט, וחלקם כבר מחוברים לפרטנר TV באמצעות שימוש בתשתית הסיבים האופטיים 'פרטנר פייבר'.



כזכור, פרטנר TV, שירות הטלוויזיה האינטרנטי של פרטנר, הושק לפני שנה ושלושה חודשים. השקת פרטנר TV יצרה מציאות חדשה בענף, מפני שהחבילה שלה עולה רק כ-69 שקל בחודש. עד אז החבילה הזולה ביותר הייתה זו של סלקום TV, שמחירה כ-100 שקל בחודש (למעט זו של חברת טריפל C, שתומחרה ב-50 שקל בחודש אך נותרה יחסית לא מוכרת).

שלושה חודשים אחרי ההשקה פרטנר TV כבר דיווחה על 30,000 מנויים, ומאז קצב הגידול במספר לקוחות פרטנר TV ממשיך לעלות באופן שמן הסתם מטריד את המתחרות, בעיקר סלקום TV.

בחודשים הראשונים פרטנר TV העניקה הטבה של מנוי לנטפליקס חינם לתקופה מוגבלת, ולאחרונה שינתה את ההטבה וכעת מתמקדת בערוצי ספורט חינם לזמן מוגבל. בנוסף, לאחרונה הוסיפה פרטנר TV אפשרות לצפייה במחשב, כך שכעת אפשר לצפות כל הערוצים, גם ערוצים בשידור ישיר, מכל מחשב, בדיוק כמו ממסך הטלוויזיה. כדי לצפות בשידורי פרטנר TV במחשב יש להיכנס לאתר tv.partner.co.il דרך דפדפן כרום בלבד.
לקוחות קיימים של פרטנר TV יכולים להוסיף אפשרות לצפייה מהמחשב ב-6.90 לחודש (חודש ראשון חינם). מי שאינו מנוי של פרטנר TV ורוצה רק גישה דרך המחשב, יכול לרכוש זאת בנפרד. מדובר במנוי למשתמש אחד, אשר מתאים לסטודנטים או למי שאין לו טלוויזיה. המחיר הוא -39 שקל בחודש, והחבילה כוללת את כל התכנים של פרטנר TV (חודש ראשון חינם).

גם סלקום TV גייסה מנויים

גם סלקום פרסמה את הדוחות שלה, ואפשר לראות בהם שבתחום הטלוויזיה יש לפרטנר עדיין לאן לשאוף.

לפי המספרים בדוחות סלקום, סלקום TV ממשיכה לצמוח, ובסוף הרבעון היו 206 אלף משקי בית רשומים לשירות – שכאמור מחירו עומד על כ-100 שקל בחודש. אחד היתרונות של סלקום הוא חבילת הקוואטרו שהיא מציעה: 209 שקל לחודש עבור שירות טלוויזיה (עד 5 מכשירים, ספק ותשתית אינטרנט עד 100 מג, שני קווי סלולר עם 30 ג'יגה גלישה וקו טלפון ביתי.

yes הוזילה את החבילה והמנויים חזרו אליה

השבוע פרסמה גם קבוצת בזק דוחות, ומהם ניתן ללמוד מה קורה ב-yes. לפי דוחות בזק, גם yes הגדילה את מספר המנויים, וברבעון האחרון הצטרפו אליה כ-2,000 לקוחות. מבחינת yes, זו בהחלט סיבה לשמוח. זהו הרבעון השני שבה גדל מספר המנויים שלה, כאשר סה"כ בשני הרבעונים האחרונים היא הצליחה לגייס 4,000 לקוחות חדשים. מדובר בהיפוך מגמה אחרי חודשים של נטישת מנויים, מה שמעיד על כך שהחלטת yes להוזיל את החבילה ובטל את התשלום על דמי שימוש ב-VOD הייתה החלטה נכונה. כזכור, yes השיקה את חבילת יס אולטימייט – שמחירה כ-200 שקל בחודש בלבד, מה שהוזיל לרבים מהמנויים את החבילה.

בבזק לא פרסמו מידע לגבי שירות הטלוויזיה האינטרנטי סטינג TV. כזכור, STING TV הושק לפני שנה בדיוק, ומביא איתו מודל חדשני בענף – תשלום מודולרי לפי חבילות שהלקוח בוחר. פרטים אפשר למצוא בכתבה על תעריפי חבילות סטינג TV שפורסמה בפואנטה.


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות