yes משיקה את יס אולטימייט (yes ultimate): חבילה בכ-200 שקל בחודש

yes משיקה את יס אולטימייט (yes ultimate): חבילה שכוללת כמעט הכול בכ-200 שקל בחודש

רבים שוקלים לעזוב את yes לטובת אחד משירותי הטלוויזיה המוזלים. yes בתגובה מורידה מחיר ומשיקה את חבילת יס אולטימייט. פרטים בכתבה

צילום: יח"צ
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם מנויי yes – החל מהיום אתם יכולים לשלם הרבה פחות: כ-200 שקל לחודש עבור חבילה רחבה עם VOD (כולל ערוצי פרימיום וערוצי ילדים, לא כולל ערוצי הספורט). במילים אחרות, החברה ביטלה את דמי השימוש על yes VOD, לאחר שרק לא מזמן היא ייקרה אותם.

המחיר הזה רלבנטי גם למנויים חדשים, כמובן, וזאת במסגרת חבילת yes ultimate, יס אולטימייט, שהשיקה yes. מה שחשוב לדעת הוא שהחברה אמנם הציגה זאת כשינוי מדיניות, אך נציגיה מציגים זאת כמבצע מוגבל לשנתיים.

בנוסף, יס מבטלת את מחלקת שימור הלקוחות.

מה שגרם למהפכת המחיר והגישה ב-yes זה… אנחנו, הצרכנים. בשנתיים האחרונות הצבענו ברגליים – והמסר עבר.

למעשה, אם לפני שלוש שנים מישהו היה אומר שחברת yes תוריד מחירים מיוזמתה – היו ודאי סבורים שהוא מנותק מהמציאות. אלא שמאז השקת סלקום TV ועד היום התרחשו שינויים שהביאו את הצרכנים לנטוש בהמוניהם את yes וגם את הוט – והתוצאה היא שינוי דרמטי במדיניות התמחור ובגישה של yes באופן כללי.

כעת, היא מציגה מודל עסקי חדש שאותו היא מכנה "לקבל הרבה יותר ולשלם פחות". כאמור, בהודעות הרשמיות זה מוגדר כמודל עסקי חדש, אבל ייתכן שבעוד שנתיים נגלה דבר אחר.

בינתיים, היא מבטלת את כל החבילות המסובכות ומציעה כעת 3 אפשרויות: מנוי ל-sting TV – שירות הטלוויזיה המוזל שלה; מנוי לחבילה צרה (מעט ערוצים ב-119 שקל בחודש); וחבילת YES ULTIMATE (יס אולטימייט)- שתעלה כ-200 שקל בחודש.

מה כוללת חבילת yes ultimate?

על חבילת אולטימייט ישלמו הלקוחות בממוצע 60 שקל פחות מכפי שהיה עד עכשיו, והיא מוצעת במחיר אחיד ללקוחות חדשים וקיימים כאחד.

היא כוללת חבילות וערוצי פרימיום: ילדים, לייפסטייל, ים תיכוני, שפות וכו', אך אינה כוללת ערוצי ספורט. עוד היא כוללת VOD ללא תוספת תשלום חודשית.

זאת, לאחר ש-yes ייקרה את שירות ה-VOD שנה אחר שנה במשך שנים. כעת, הלקוחות עדיין ישלמו על הזמנת חלק מהתכנים ב-VOD, אבל לא ישלמו על עצם הזכות לצפות ב-VOD דמי שימוש חודשיים.

למען האמת, זה כמובן מתבקש, מפני שכל שירותי הטלוויזיה החדשים מציעים את ה-VOD כחלק אינטגרלי מהחבילה, ואילו ב-yes התשלום כבר הגיע ל-35 שקל בחודש – סכום חסר פרופורציה בהשוואה להצעה של פרטנר TV, למשל.

אם כך, המחיר האחיד הוא כשלעצמו שינוי  משמעותי, מפני שעד כה לקוחות קיימים הופלו לרעה, ואם מוסיפים את ביטול דמי השימוש על ה-VOD – אכן מורגשת כאן מהפכה תפיסתית, וזה עוד לא הכול: גם הממיר HD המתקדם לא יתומחר בנפרד אלא יינתן חינם (כחלק מהחבילה).

ב-yes אומרים כי הם נערכים להתקנת 300 אלף בתי אב לשירות ה-VOD בחודשים הקרובים.

ההתחייבות של YES: תוכן חדש בכל חודש

ב-yes מבינים שבמקביל לזירת המחיר, הם מתחרים בזירת התוכן.

לשם כך, הם גיבשו גם אסטרטגיית תוכן, שלפיה הם מתחייבים להפקת מקור חדשה בכל חודש, לסדרת רכש בינלאומי חדשה בכל שבוע, לערוץ סדרות חמישי חדש ולהשקת פיצ'רים מתקדמים בתחום ממשק המשתמש.

עוד מתחייבת החברה ל-4 סרטים חדשים בכל סוף שבוע, כאשר 99% מהסרטים אשר עלו לאקרנים בקולנוע במהלך 2017 ישודרו השנה ב-yes.

במהלך השנה: פקודות קוליות לממיר ו-VOD מותאם אישית

התחרות לא פוסחת גם על הממשק והטכנולוגיה, וגם כאן – yes חייבת להתאים את עצמה לקצב השולט בענף.

אם הצופים התרגלו להמלצות צפייה מותאמות אישית בנטפליקס, ב-Yes מתכוונים להציע את זה גם אצלם בהמשך השנה.

בנוסף, תשיק החברה voice commands (אפשרות לדבר באמצעות קול ושפה טבעית עם הממיר).

באשר לחוויית הצפייה, יתאפשר מעבר מיידי לפרק הבא בסיום הצפייה.

ב-yes מדגישים שאנשי שימור הלקוחות יוסבו לאנשי שירות לקוחות כדי להיענות לבקשות המעבר למסלול החדש.

במהלך החודש הקרוב, תישלח הודעה לכלל לקוחות החברה המיידעת אותם על המהלך.

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות