כך תבחרו ריהוט משרדי לעיצוב המשרד

כך תבחרו ריהוט משרדי לעיצוב המשרד

יש לכם משרד חדש – או אפילו משרד ישן שאתם רוצים לחדש? שלב הבחירה של ריהוט משרדי הוא שלב חשוב, כך תעשו זאת

ריהוט משרדי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

כאשר אתם מתלבטים כיצד לעצב את המשרד, עליכם להקפיד על כל פרט קטן שאתם מכניסים לתוכו. מן הסתם, המשרד שלכם הוא חלון ראווה אל הלקוחות, כך שבהיבט התדמיתי ברור מדוע חשוב להקפיד על עיצוב המשרד. כל לקוח שנכנס למשרד שלכם, מגבש את ההתרשמות שלו מכם בראש ובראשונה על סמך המראה של המשרד. כאשר לקוח מתאכזב ממראה המשרד, הוא מגבש בהתאם את הציפיות שלו מכם ואת ההתרשמות שלו מהמקצועיות שלכם. עד כנה שזה נשמע מוזר, במידה רבה משרד שמעוצב בצורה מרשימה ומזמינה יקל עליכם לסגור עסקאות בהרבה פחות מאמץ. כמובןף לשם כך עליכם לבחור בקפידה ריהוט משרדי ופריטים אחרים שמשלימים את המראה.

הבינו את צרכי העסק

עוד לפני שאתם חושבים על הלקוחות, יהיה עליכם לחשוב על העסק שלכם. הרי ריהוט משרדי משפיע במידה רבה גם על אפקטיביות העבודה. לא מדובר בהיבט עיצובי גרידא, אלא בהיבטים שיש להם השפעה גם על הבריאות שלכם ושל העובדים, גם על הנוחות ואפילו על האופן שבו העובדים מתקשרים זה עם זה.

על הדברים הללו יש לחשוב כבר בשלב עיצוב המשרד, ולעתים צריך לקחת את הזמן על מנת להבין בדיוק איזה ריוט יתאים, איזה גודל ואיך הוא ישרת את המטרה באופן הטוב ביותר. כל עסק הוא עולם שלם בפני עצמו, ולכל עסק יש את הצרכים שלו.

עלות שמתאימה לתקציב

חשוב שתדעו מראש איזה תקציב עומד לרשותכם לרכישת ריהוט משרדי עוד בשלב התכנון, משום שהאפשרויות רבות ומגוונות ולעתים עלולים להיסחף לסכומים שלא מתאימים לתקציב בפועל. אם ההוצאות יהיו גבוהות יתר על המידה, זה כמובן יבוא על חשבון הפעילות העסקית. לא תרצו להכניס את עצמכם לבור עמוק רק בגלל שהחלטתם לחדש את המשרד.

הכרת התקציב מבעוד מועד תמנע מכם להגיע למצב שבו תבזבזו זמן יקר לחינם. מראש תוכלו לגשת לכל אותם הרהיטים שיהיו רלוונטיים עבורכם לפי תקציבכם. גם מבחינת התקציב ניתן לראות הבדלים מהותיים מאוד בין עסק אחד לבין עסק אחר.

מדידות והתאמה לחלל

כאמור, בחירת הרהיטים יכולה להתבצע רק לאחר תכנון העיצוב של המשרד. חשוב למדוד את המשרד ולתכנן את מקומות הישיבה ואת שאר השימושים, וכמובן למדוד הכול ולהגיע אל החנות עם מידות מסודרות.

ריהוט נכן הוא כזה שלא יהיה קטן מדי, כך שיהיה נוח לעובדים, וגם לא גדול מדי, כך שלא יסתום את החדר. אם הריהוט לא יהיה בגודל המתאים, תוך זמן קצר תמצאו את עצמכם במצב שבו תרצו להחליף את הרהיטים ברהיטים חדשים.

קחו השראה ממשרדים אחרים

זה שאתם רוצים לרכוש ריהוט משרדי ייחודי, זה לא אומר שאי אפשר לקחת השראה. כאשר אתם מבקרים במשרדים אחרים, הסתכלו בעיניים בוחנות ובדקו מה מוצא חן בעיניכם, ולא פחות חשוב, מה לא מוצא חן בעיניכם. ללמוד מניסיון של אחרים זו דרך מצוינת לא לטעות…

כמובן שברכישה עצמה תמיד תוכלו להוסיף את הטוויסט שלכם שיהפוך את הרכישה לייחודית. ההשראה נועדה על מנת לספק לכם את התמונה הגדולה.

שימו לב לרהיטים הקיימים במשרד

חרף הרצון לשנות את הריהוט כולו, לא תמיד תהיה לכם היכולת לעשות צעד שכזה. לא פעם תמצאו את עצמכם במצב שבו יהיה עליכם לבצע שינויים קטנים בצעדים מדודים. לכן בכל שלב תוכלו להחליף מספר מצומצם של רהיטים עד אשר תשיגו את התוצאה הסופית.

ריהוט משרדי חדש חייב להיות כזה שתואם לריהוט המשרדי שכבר נמצא במשרד. הרי אמורה להיות סוג של התכתבות בין הרהיטים השונים, גם אם הם נקנו בנפרד. ברגע שתהיה התאמה בין כל הרהיטים השונים, המשרד יראה הרבה יותר טוב. לא תהיה סיבה שלא תביאו אליו לקוחות וכל מיני אנשים שאתם עובדים איתם ביחד.

נגישות