מה שווה לקנות בנייק עודפים? מסקנות מביקור בחנות Nike UNITE

מה שווה לקנות בנייק עודפים? מסקנות מביקור בחנות Nike UNITE

האם שווה לצאת מהבית ולנסוע במיוחד לחנות נייק עודפים? קפצנו ל-Nike Unite בצומת ביל"ו וחזרנו עם דוגמאות למחירים

נייק עודפים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

NIKE הוא אחד המותגים האהובים לא רק בעולם, גם בישראל, אבל המחירים שלו יחסית גבוהים. הפתרון הוא לחפש את ההנחות או לקנות בחנויות עודפים של נייק (או נייקי :-)). השאלה היא כמובן מה אפשר למצוא בחנות עודפים של NIKE והאם שווה לטרוח ולהגיע לנייק עודפים. לאחרונה שופצה והורחבה חנות Nike Unite בעופר ביל"ו (מתחם העודפים בצומת ביל"ו שליד רחובות), וזו הזדמנות לבחון מחדש את חוויית הקנייה ואת המחירים. אם לסכם בקיצור את ההתרשמות שלי מהביקור, אז בהחלט מדובר בפתרון טוב ולא יקר לקניית נעלי נייק ובגדים של NIKE. בהמשך הכתבה תוכלו להתרשם מהמחירים.

חנות נייק עודפים – NIKE UNITE בצומת ביל"ו

נייק עודפים בביל"ו אאוטלט היא חנות ענקית, מרווחת ומאוד מגוונת. היא ממוקמת בשדרת העודפים החדשה במתחם עופר אאוטלט בצומת בילו, שם כידוע פועל מתחם עודפים ענק של קבוצת מליסרון וקניוני עופר. לא מדובר בחנות נייקי עודפים קטנה עם דגמים מצומצמים. להפך. חנות העודפים של נייקי כוללת מחלקות מתמחות לנשים, גברים וילדים, מחלקה למידות גדולות וגם סמפלים מיוחדים ודגמים בעיצובים אייקונים ובלעדיים של Jordan AIR.

בשיטוט בחנות זכינו לחוויית קנייה טובה ואלגנטית, בין היתר הודות לשיפוץ שנעשה בחנות נייקי יונייט בהשקעה של 21 מיליון ש"ח. מצאנו מגוון גדול של מכנסיים לנשים ולגברים, קצרים וארוכים, לריצה, ליומיום, ליוגה ולכל סוג של פעילות. כך גם חולצות, טופים, חזיות ספורט, וכמובן, נעליים. המון המון נעליים – במגוון דגמים, לנשים, לגברים ולילדים. ההנחות לרוב משמעותיות. גם תיקים ובקבוקים נמכרים בחנות.

>> אתם בטלגרם? גם אנחנו 🙂 והכי נוח לעקוב אחרינו שם. לחצו להצטרפות >

אפשר למצוא שם באמת הכול, ולאורך כל השנה מוצעת הנחה של עד 50% על מגוון הפריטים, כולל על דגמים מיוחדים ועל העיצובים האייקונים.

נעלי נייקי – עד 50% הנחה

כאמור, יש מגוון עצום של נעלי נייקי מכל הסוגים והמינים – לגברים, לנשים, לילדים, לריצה, לכדורגל וכו'. המחירים אטרקטיביים, חלק מהדגמים בהנחות של 30% וחלק אפילו ב-50%.

נייק עודפים - נעלי נייקי בהנחה בחנות NIKE בצומת ביל"ו
צילום: דפנה הראל כפיר

מאחר שרוב הנעליים דומות ולא עוברות שינוי מהותי משנה לשנה, אין סיבה לקנות דווקא את הנעל הכי חדשה. אפשר לקנות דגם דומה בהנחה משמעותית.
> אל תישארו בחוץ 🙂 הצטרפו לקבוצת הוואטס אפ השקטה שלנו וקבלו גם עדכונים וגם צ'ופרים. לחצו להצטרפות >

מכנסי NIKE, טופ, טייטס ועוד

כאמור, מדובר בחנות שיש בה מבחר עצום של פריטים. למשל, מכנסי נייק לנשים ללגברים, לחורף ולקיץ, טייץ של נייקי לשימושים שונים ובאורכים שונים, טופ NIKE, ג'קט ועוד. במהלך השיטוט שלנו בחנות מצאנו הנחות משתנות, חלק עמדו על 30% וחלק על 50%. מגוון המידות היה רחוב וגכך גם הצבעים והדגמים.

אמנם לא כל הפריטים בחנות נייק עודפים נמכרים בהנחות ענק, אך כל הפריטים היו מוזלים.

הנה כמה דוגמאות להנחות שמצאנו:

  • חזיית ספורט של NIKE ב-150 ש"ח במקום ב-200 ש"ח
  • גופיות דריי פיט לנשים ב-145 ש"ח במקום ב-180 ש"ח
  • 2 מכנסי טריינינג לנשים ב-100 ש"ח
  • סווטשירט לגברים ב-115 ש"ח במקום ב-140 ש"ח (מחיר שגם הוא כבר היה בהנחה)
  • מכנסיים קצרים לגברים ב-155 ש"ח במקום ב-230 ש"ח
  • בגד ים לגברים בהנחה של 20 ש"ח
  • נעלי נייקי Nike Pegasus Trail 4 GORE-TEX ב-460 ש"ח

יש לכם דרים קארד? לא תוכלו לממש אותו כאן

מה שחשוב לדעת הוא שנייקי יונייט היא חנות ייחודית בנוף של חנויות נייק בישראל, משום שהיא לא חלק מהזיכיון של קבוצת פוקס אוו של הראל ויזל. מדובר בשיתוף פעולה מול המותג הבינלאומי. לכן אם אתם חברים במועדון הלקוחות של קבוצת פוקס – מועדון דרים קארד – שכולל בדרך כלל את חנויות NIKE, כאן לא תוכלו להשתמש בכרטיס המועדון.

בנוסף, חשוב לדעת שאי אפשר לברר אונליין מה יש או אין בחנות, ואי אפשר לקנות אונליין.

>> תהיו חברים, עקבו אחרינו באינסטגרם. לחצו כאן >

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות