מקס סטוק בפורטוגל: באיזו עיר נפתח הסניף הראשון ומה המחירים?

מקס סטוק בפורטוגל: באיזו עיר נפתח הסניף הראשון ומה המחירים?

נוסעים לפורטוגל? בצפון המדינה תמצאו סניף של מקס סטוק

מקס סטוק בפורטוגל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם לקוחות קבועים של מקס סטוק ומגיעים במקרה לעיר בראגה שבפורטוגל – תוכלו להרגיש בבית. מקס סטוק מתרחבת אל מחוץ לגבולות ישראל: ופתחה סניף ראשון בפורטוגל. בהמשך ייפתחו שני סניפים נוספים.

הרשת בפורטוגל נקראת MAX10 ונמכרים בה מגוון מוצרים במחיר של עד 10 אירו לפריט, במגוון מחלקות שקיימות גם ברשת בישראל, כגון ציוד משרדי, עולם הבית, צעצועים, ספורט, יצירה, ביוטי ופארם, קמפינג ודייג, ימי הולדת ואירועים, חיות מחמד, ניקיון ועוד.

מקס סטוק בפורטוגל

נזכיר כי מקס סטוק, שהוקמה לפני 18 שנה ע"י אורי מקס, היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה. החברה, שנמצאת בבעלות קרן אייפקס בראשות זהבית כהן, סיכמה את 2022 עם הכנסות שיא של 1.05 מיליארד ש"ח. פתיחת הסניף בבראגה – העיר החמישית בגודלה בפורטוגל הממוקמת בצפון המדינה – היא רק צעד ראשון בהתרחבות מקס סטוק אל מחוץ לגבולות ישראל. פורטוגל נבחרה בשל העובדה שאין שם עדיין זירה פעילה של רשתות סטוק. מדובר בחנות גדולה, בשטח של כ-2200 מ"ר.

במקביל, מקס סטוק ממשיכה ביישום אסטרטגיית הצמיחה שלה בישראל והיום מונה 59 סניפים, מקריית שמונה ועד אילת. ממש לאחרונה נפתחו עוד ארבעה סניפים של הרשת בארץ.

מחירים טובים יש לא רק במקס סטוק. הצטרפו לקבוצת המבצעים שלנו בטלגרם >

 

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות