בילויים בירושלים: אחלקרח בתחנה הראשונה. מחיר, קופון ו... ימים בהפרדה

בילויים בירושלים: אחלקרח בתחנה הראשונה. מחיר, קופון ו… ימים בהפרדה

מתחם אחלקרח בתחנה הראשונה פועל גם השנה בהובלת עיריית ירושלים וחברת אריאל, שגם סוגרת אותו לפעילות בהפרדה בימים מסוימים. מחיר וגם קופון – בכתבה

בילויים בירושלים - קופון אחלקרח
אחלקרח במתחם התחנה הראשונה בירושלים - מי שמתקשה יכול להחליק עם פינגווין
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם ירושלמים או מגיעים לבילוי בירושלים בקיץ הזה, ובמיוחד אם אתם מחפשים שם בילוי עם ילדים, אחת האפשרויות היא אחלקרח במתחם התחנה הראשונה. מדובר בפעילות שעיריית ירושלים מובילה באמצעות חברת אריאל.  אלא שאם אתם מגיעים עם המשפחה, ויש לכם גם בנים וגם בנות, כדאי שתוודאו שאתם לא מגיעים בימים שיש הפרדה מגדרית במתחם – ומסתבר שיש כמה ימים כאלה בחודש אוגוסט. הימים הללו מוגדרים כימים "לקהל החרדי".

אחלקרח מחיר
צילום מסך מאתר עיריית ירושלים

 

אחלקרח במתחם התחנה – מידע נוסף

אם אתם קצת מבולבלים מהשם "אחלקרח", זה משום שבעבר קראו לזה "קרחנה", אבל תכל'ס, זה אותו דבר. מדובר במשטח החלקה מקצועי העשוי מקרח אמיתי, שהובא מאוסטריה לפני מספר שנים בהשקעה של למעלה מ 4 מיליון שקלים. מאז, בכל שנה נפתחת האטרקציה למספר שבועות בקיץ.

קופון לאחלקרח

כמובן, לא צריך לדעת להחליק על הקרח כדי להיכנס ולגלוש. גם לא צריך להביא ציוד מקצועי מהבית (מן הסתם, לישראלים אין ממש ציוד כזה…). אפשר לקבל במקום נעלי החלקה מתאימות – אז כדאי לבוא עם גרביים מהבית. כאמור, לא צריך לדעת להחליק, ולטובת מי שחושש ליפול מפוזרים אמצעי עזר להחלקה עם דמויות של כלבי ים ודובים. הישראלים כידוע אינם נוהגים להחליק על הקרח כעניין שבשגרה ואין להם מחליקיים – כך שמן הסתם הם זקוקים למחליקיים. בכניסה למתחם ניתן לקבל כאלה בכל מידה. את הציוד האישי ניתן לאחסן בלוקרים המצויים במקום.

מדובר בפעילות מהנה וכייפית, אבל לא זולה ודי קצרה. כל סבב החלקה נמשך כ-45 דקות בלבד, ויש להניח שילדים רבים יבקשו סיבוב נוסף.

אגב, כדאי לקחת בחשבון שמדי מספר סבבים מתבצעת עבודת תחזוקה למשטח הקרח.

בילויים בירושלים: קרחנה החלקה על הקרח
צילום: ארנון בוסאני

המשטח הממוקם באוהל לבן ענק, משתרע על שטח של כ-750 מ"ר. יש בו מקום לילדים וגם להורים הממתינים, ויש גם עמדת אוכל. למי שמגיע עם הילדים ולא מעוניין להמתין בפנים, מומלץ פשוט להסתובב בחוץ במתחם התחנה – שזה אחד המקומות היותר מכמובן, יש גם אנשי צוות שמסייעים במקום, כולל חובש. בעת השהות שלנו ילד נפל ובתוך שניות קיבל טיפול מהחובש שנמצא במקום.

המתחם יהיה פתוח עד סוף החופש הגדול, והוא מספק חוויה מרעננת גם למבוגרים וגם לילדים.

בילויים ירושלים – מחיר וקופון לאחלקרח בירושלים

 

כאמור, נקודת התורפה של האטרקציה הזאת היא המחיר. כמו רוב הבילויים בארץ, גם הבילוי הזה לא זול – בעיקר משום שמדובר בבילוי מאוד מוגבל בזמן. לכן, ממש כדאי לנצל את ההנחה שמצאנו.

  •  מחיר מלא ל-45 דקות החלקה באחלקרח: 67 ₪ (45 לבעלי כרטיס ירושלמי)
  • מחיר אחרי קופון לאחלקרח: 55 ש"ח (לחצו להזמנה)

מומלץ להגיע בביגוד חם וגרביים.

לאחר הרכישה באמצעות הקופון, יש לתאם הגעה באתר בית העסק בצירוף הקוד שתקבלו בSMS/ מייל.

  • ההחלקה על הקרח מתאימה לילדים מגיל 5 ומעלה בלבד
  • המתחם נגיש לעגלות וכסאות גלגלים כניסה אחרונה בשעה 21:00

>>> יש לנו עוד המון מבצעים שווים . הצטרפו לקבוצת המבצעים שלנו בטלגרם 🙂 >>


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו


תגובות: 0

נגישות