פורים בעמק יזרעאל – הזדמנות פז לחופשה בצפון עם ילדים

פורים בעמק יזרעאל – הזדמנות פז לחופשה בצפון עם ילדים

אם אתם מחפשים מקום לחופשה, אזור מקסים במשך כל ימות השנה, עמק יזרעאל מתאים בול. הוא מציע טיולים, אטרקציות ואירוח כפרי

טיולים בעמק יזרעאל
צילום: תיירות מזרע
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

חג פורים נערך בדיוק במעבר בין החורף לאביב – אחת התקופות הטובות ביותר בשנה להצפין מעט ולבקר באזורים שונים בצפון הארץ כאשר מזג האוויר עדיין נעים והטבע כולו ירוק, פורח ושופע. עמק יזרעאל הוא אחד האזורים הפסטוראליים והמעניינים ביותר לבקר בהם בתקופה זו, והחג מהווה הזדמנות פז אביבית לצאת לחופשה בצפון עם ילדים בכל הגילאים.

מה ניתן ומומלץ לשלב בחופשה בצפון עם ילדים בתקופת פורים, בפרט בעמק יזרעאל המלא במסלולי טיולים לכל המשפחה, אטרקציות שונות ומקומות אירוח פסטוראליים? היכן כדאי ללון ולהתארח על מנת להשלים את החופשה לכדי חוויה נעימה, מפנקת ובלתי נשכחת?

טיולים ואטרקציות לכל המשפחה באביב בעמק יזרעאל

עמק יזרעאל שופע כאמור במסלולי טיולים בכל רמות הקושי, נקודות תצפית עוצרות נשימה ואטרקציות לכל המשפחה, משלל סוגים שונים.

בין מסלולי הטיולים המתאימים לכל המשפחה ויכולים למלא חלק נכבד (ומהנה) מימי החופשה שלכם ניתן לציין את המסלולים של הר תבור, הטיילת שלאורך נחל ציפורי, נחל חרוד ושמורת האירוס הנצרתי (שמורת טבע מרשימה בה שווה לבקר לכל אורך השנה, אך במיוחד באביב). בנוסף, ניתן למצוא בעמק יזרעאל שלל אתרי טיול מוכרזים – שמורות טבע וגנים לאומיים, בכל אחד מהם סביבה ירוקה ופורחת, מאורגנת לקבלת מטיילים מצד אחד, וטבעית מצד שני. לדוגמה, גן השלושה (הידוע גם בכינויו "הסחנה"), עין יזרעאל ותל יזרעאל, גן לאומי ציפורי, גן לאומי תל מגידו, פארק העמקים ושביל נחל קישון, תל יקנעם ועוד.

טיולים בעמק יזרעאל. כפר הנופש מזרע
צילום: תיירות מזרע
ערסל באירוח קיבוצי מזרע
צילום: תיירות מזרע

בכל אחד מהמקומות האלו לא מעט עניין מסוגים שונים – טבע, היסטוריה, תרבות מקומית, נופים, מסלולי הליכה ועוד. כל אחד מבני המשפחה, בכל גיל, ימצא את העניין שלו…

ניתן למצוא בעמק גם שלל אטרקציות מסוגים נוספים שיכולות להיות מהנות לכל המשפחה יחד. למשל – טיולי שטח ממונעים ברייזרים, טרקטורונים או רכבי שטח חשמליים, חדרי בריחה מיוחדים, חוות לקטיף עצמי של פירות, ירקות ו/או פרחים ועוד.

אירוח כפרי בצפון – היכן להתארח לחופשה חלומית ומושלמת?

מלבד טיולים ואטרקציות, נרצה כמובן לבחור בקפידה מקום אירוח קיבוצי בצפון אשר יהיה מותאם לכל המשפחה, נעים, ממוקם היטב וגם מפנק.

בהקשר זה ניתן להמליץ בחום לנסות את האפשרות של כפר נופש בצפון, במקום לשכור צימר יקר ומבודד. כפר נופש בצפון מהסוג שמציע קיבוץ מזרע כולל סביבה נעימה ופסטוראלית לכל המשפחה ויחד עם משפחות אחרות (כך שלילדים יהיה עם מי לשחק), חדרים נעימים ומפנקים להורים ולילדים (יחד או לחוד), מדשאות רחבות ידיים, סביבה קיבוצית מעניינת המספקת התנסות ייחודית למי שמעולם לא ביקר או התארח בקיבוץ ואף אפשרות להתנסות בחדר האוכל המקומי, ובבריכת הקיבוץ כשזו פועלת. הכול בקרבה לשדות הירוקים והפורחים של העמק, ובקרבה לכל מסלולי הטיולים והאטרקציות שיש לעמק להציע. בקיצור – אירוח כפרי בצפון ברמה הגבוהה ביותר, שיהפוך את חופשת הפורים עם הילדים גם לנוחה ומפנקת.

היכנסו לאתר מזרע, כפר נופש בצפון להזמנת חופשה >>

1
נגישות