הפנים של החברה: מהי החשיבות של בניית אתר לעסק?

הפנים של החברה: מהי החשיבות של בניית אתר לעסק?

קשה להמעיט בחשיבות בניית אתר לעסק, ולא סתם אתר – אלא כזה שמאופיין נכון, מעוצב נכון ויכול להוות חלון ראווה יעיל מבחינה שיווקית

חשיבות בניית אתר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

אם אתם בעלי עסק, וזה לא משנה איזה עסק, שיווק וקידום הן פעולות שעליכם לבצע בקביעות. הפרסום הישן והקלאסי הוא כמובן חשוב, אך אפיק השיווק העיקרי והחיוני ביותר הוא האפיק הדיגיטלי. עלינו לקדם את עצמנו ברשתות החברתיות, לספק ללקוחות שלנו חוויית שירות עדכנית ומתקדמת ולפרסם את עצמנו בדיגיטל. לשם, כך, אנחנו צריכים להחזיק אתר אינטרנט מזמין, נגיש, נוח ואיכותי. אם עדיין אין לכם אתר לעסק או שהאתר שלכם לא מושקע די הצורך, תוכלו להתרשם בשורות הבאות מהי החשיבות בבניית אתר טוב ואיכותי. אחת החברות הוותיקות בשוק היא Web3D, שמתמחה בבניית אתרים בסטנדרט הנכון.

איך בונים אתר אינטרנט טוב?

כדי להבין מהו אתר אינטרנט טוב, כדאי לקחת דוגמה מאתרים של חברות מובילות ולהציץ בתוצרים של Web3D. כך למשל, תהליך בניית אתר על ידי חברת השיווק לחברת השילוח השלישית בגודלה בעולם כלל כמה שלבים חשובים ביותר, שעליהם מתבססים שאר הפרויקטים של החברה:

  • אפיון עמודים מעמיק על כלל עמודי האתר אל מול הנציגות בישראל.
  • אפיון מדויק של קהלי היעד שרוצים למשוך אל האתר.
  • עיצוב מקצועי חיצוני של האתר.
  • התקנת פלאגינים והכנה טכנית של האתר, כולל הנחת תשתית לקידום SEO ע״פ הכללים של גוגל ובדיקות מהירות.

התוצאה היא אתר אינטרנט שקולע בדיוק למטרה של החברה. נגיש ומהיר, קל להתמצאות, בעל עיצוב נעים לעין ומזמין, וכזה המאופיין בחוויית משתמש בציון גבוה. כל הדברים הללו גם הופכים את האתר לנוח ופשוט יותר לקידום לאחר מכן. התהליך המשיך גם בתמיכה וייעוץ של ליווי דיגיטלי ברשתות החברתיות, קידום בגוגל, דיוור אלקטרוני ועוד.

אם כך, בראש ובראשונה הדבר החשוב ביותר לבניית אתר אינטרנט מוצלח הוא תהליך מקיף ומסודר. לא מתחילים לבנות ולעצב לפני שעושים אפיון מלא של מצב העסק/ארגון, סוג האתר והמטרות שלו.

צוות מנצח – מקסימום תוצאות

בקישור הזה תוכלו למצוא מידע נוסף על הפרויקט המיוחד של Web3D, ולנו חשוב בהזדמנות הזאת לדבר על העיקרון השני מתוכו היא פועלת – עבודת הצוות של אנשי מקצוע הטובים בתחומם.

בניית אתר היא הרבה מעבר לעיצוב. מלאכת העיצוב החשובה כמובן, אבל יש גם הרבה עבודה טכנית, לא מעט חשיבה עסקית ואסטרטגית בתהליך האפיון ועבודה רבה של בקרת איכות ובניית ממשק משתמש נכון (UX/UI). לאחר הבנייה, נדרשת כמובן עבודת קידום בגוגל, ברשתות וכן הלאה.

במקרים רבים, גם כאשר מוצאים את האדם המושלם לבניית האתר, ייתכן שהוא לא יידע לתת שירותים מתקדמים לאחר מכן. לכן, ההמלה היא למצוא One Stop Shop – עסק שיוכל להציע לכם את כל השירותים במקום אחד.

עסקים כמו Web3D מחזיקים צוות שאמון על חלוקת העבודה והמשימות. צוות כזה כולל אנשי פיתוח עסקי וייעוץ בשלב האפיון, מעצבים, מתכנתים ומפתחים לבנייה של האתר בפועל, אחראי פיתוח, מקדמי SEO קידום אורגני בגוגל, משווקים ברשתות וכן הלאה.

כרטיס הביקור שלכם מול העולם

בסופו של דבר חשוב לזכור כי אתר האינטרנט שלכם הוא כרטיס הביקור שלכם מול העולם והלקוחות. אם עדיין אין לכם אתר מהוקצע, אנו ממליצים בחום לבנות אחד בקרוב. כמובן שזה קריטי אם אתם מוכרים דרכו, אבל העניין חשוב גם במקרים של אתרי תדמית. בהצלחה!

1
נגישות