וואווי תמשיך לקבל שירותים מגוגל ומחברות אמריקניות, טראמפ הסיר את הסנקציה - פואנטה

וואווי תמשיך לקבל שירותים מגוגל ומחברות אמריקניות, טראמפ הסיר את הסנקציה

אחרי תקופה מתוחה בעקבות החרם שהטיל טראמפ על וואווי והאיסור לחברות אמריקניות לסחור עמה – פגישת פסגה בין טראמפ לנשיא סין הסתיימה בקריאת הרגעה

וואווי מתקפל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

חברת וואווי (Huawei) הסינית ולקוחותיה בארץ ובעולם יכולים לנשום לרווחה – המשבר עם ארה"ב נפתר, לפחות ברובו. הנשיא טראמפ הודיע כי חברות אמריקניות יוכלו לסחור עם החברה. המשמעות היא כי הסמארטפונים של וואווי ממשיכים לקבל עדכונים מגוגל, לפעול באמצעות מערכות ההפעלה אנדרואיד ולהיות מצוידים במעבדים של קוולאקום.

נזכיר כי לאחרונה החריפה מלחמת הסחר בין סין לארה"ב, והנשיא דונאלד טראמפ חתם על צו שאוסר על חברות אמריקניות לסחור עם וואווי. בנוסף הוא האשים את וואווי בריגול ואסר על מכירת מכשיריה בארה"ב. כעת, לאחר פגישת טראמפ עם נשיא סין שי ג'ינפינג בפסגת ה-G20 ביפן, פרסם טראמפ הודעה שלפיה החברות האמריקניות יוכלו למכור לוואווי את מוצריהן.

וואווי חוגגת 10 מיליון יחידות P30 תוך 3 חודשים

בינתיים, וואווי דוהרת קדימה ובימים אלה חוגגת מכירות בהיקף עצום של סדרת P30, אשר כפי שפורסם בפואנטה הושקה במרץ האחרון. החברה מדווחת על מכירת 10 מיליון יחידות של דגמי P30 תוך 85 ימים בלבד, כאשר מדובר למעשה בעיקר ב-P30 PRO וב-P30, משום שהדגם השלישי (P30 lite) הושק רק לאחרונה.

וואווי שילבה בסדרה הזו מעבד חזק במיוחד ויכולות צילום מתקדמות, כאשר P30 PRO מוקם כמתחרה שווה לסדרת גלקסי S10 שסמסונג השיקה ממש במקביל. היכנסו לסקירת P3O PRO, אשר פורסמה לאחרונה כאן במדור "שווה להכיר".



הסמארטפון המתקפל וואווי Mate X יושק בספטמבר

כפי שפורסם בפואנטה, בתערוכת הסלולר בברצלונה חשפה וואווי את הסמארטפון המתקפל מייט X שלה (Mate X). השקת הסמארטפון הייתה אמורה להתרחש בתקופה זו, אך לפי הפרסומים האחרונים, לאור שינויים ושיפורים שנעשו במכשיר – יושק הסמארטפון המתקפל של וואווי בספטמבר 2019.





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות