חיזוק השורש ושיקום השיער

חיזוק השורש ושיקום השיער

יותר ויותר גברים ונשים מעוניינים בתכשירים שמבטיחים שיקום שיער בדרכים טבעיות. כאלה הם המוצרים של חברת אטרקטיבו

שיקום שיער
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

(תוכן מקודם)

יכול להיות שגם אתם זקוקים לטיפול לשיקום השיער? אם גם אתם סובלים משיער דליל או נשירת שיער, נראה שהפתרון של חברת אטרקטיבו יקרוץ לכם במיוחד. חברת אטרקטיבו, מגיעה לישראל עם מגוון רחב של מוצרים לחיזוק השורש ושיקום השיער.

שיקום השיער

השיער שלנו מעסיק אותנו לא מעט, החל מהשתלת שיער ועד שיקום שיער. למעשה, כל הנושא של שיקום השיער נוגע בנקודות רגישות אצל אנשים רבים, והמידע הרב מותיר אותם מבולבלים. בסופו של דבר, גם גברים וגם נשים מעוניינים בדבר אחד – שיער בריא ויפה, ומבחינתם חלק מהטיפול כרוך בחיזוק שורשי השיער ושיקום השיער.

כאשר הדבר נעשה בצורה נכונה ובשימוש של חומרים אשר יעילותם מוכחת, שיקום השיער אינו מורגש ובעל מראה טבעי לחלוטין. גברים ונשים רבים סובלים משיער דליל והתקרחות ומחפשים פתרונות. מחקרים מצביעים על כך שכמעט 50% מכל הגברים יחוו מידה מסוימת של התקרחות עד שהם מגיעים לשנות ה-50 לחייהם. המחקר מקשר בין נשירת שיער לבין הערכה עצמית ודימוי גוף לקויים, ואפילו תפיסות שגויות של מראה מבוגר מהגיל האמיתי שלכם.

אטקרטיבו מומחים לשיקום השיער

חברת אטרקטיבו מגיעה עכשיו גם לישראל, כשהיא מצוידת בשפע של כלים, מוצרים למספרות וחומרים לטיפוח ולשיקום השיער. המומחיות של אטרקטיבו לחיזוק השורש ושיקום השיער, נעוצה בידע רב, מחקר וניסוי. החומרים מתבססים על חומרים טבעיים בעלי סגולות רפואיות. בין החומרים, שמן קיק, חלבון קרטין טהור, חומצות אמינו טבעיות, זרעי צמחים שונים ועוד.

באטרקטיבו מתמקדים בייצור חומר משקם לשיער, שמצליח לחזק את סיבי ושורשי השיער ולהעניק לו מראה רענן וצעיר.

איך זה עובד?

הפורמולה הייחודית של אטרקטיבו מציעה פתרון לחיזוק השורש ושיקום השיער. המוצרים מיועדים למספרות ולאנשים פרטיים. המוצרים למספרה של אטרקטיבו, מכילים חומריים טבעיים שנבחרו בקפידה על מנת לספק לשיער שלכם סיכוי שני לצמיחה ושגשוג. אז איך זה בעצם עובד?

הפורמולה הייחודית של אטרקטיבו מכילה מספר חומרים שעוזרים לחזק את שורשי השיער, ביניהם

  • חומצות אמינו: מולקולות אורגניות גדולות שמהוות את יחידות המבנה הבסיסי של חלבונים. במיוחד של חלבונים חיוניים לבריאותנו ולבריאות השיער שלנו.
  • שמן קיק: עוזר לחבר את חומצות האמינו לתאים של שורשי השיער ומחזקים אותם.
  • זרעי צמחים: עוזרים לחזק את שורש השיער ולשמור על כל סיב שיער בריא וחיוני.

ללא ניסויים בבעלי חיים

כל המוצרים של חברת אטרקטיבו, למספרה ולאנשים פרטיים, לא עברו ניסויים על בעלי חיים. באטרקטיבו מאמינים בהרמוניה ושיתוף פעולה עם הטבע, הרמוניה שיודעת להשתמש בכל הסגולות של חומרים טבעיים, ואינה פוגעת בסביבה או בבעלי החיים. בחירה במוצרים לשיקום השיער של אטרקטיבו היא בחירה בחברה מוסרית, שדוגלת בשימוש בחומרים טבעיים בלבד וללא ניסויים אכזריים בבעלי החיים. צרו קשר כבר היום וגם אתם תוכלו ליהנות משלל הסגולות של המוצרים הטבעיים שלנו, לצד מצפון נקי.

לסיכום

נשירת שיער היא סימפטום שכיח של מצבים בריאותיים רבים. עבור אנשים רבים שחווים נשירת שיער, יש טיפולים שיעצרו את נשירת השיער ואף יעזרו להם להצמיח מחדש חלק משיערם. תרופות ביתיות, שינויים באורח החיים ובתזונה ותרופות ללא מרשם יכולות לשפר את מראה השיער הדליל. לצד חומרים טבעיים כמו למשל שמן קיק, שעוזרים לחזק את שורשי השיער ולעצור את נשירתו.

1
נגישות