4 יתרונות לשימוש של גרניט פורצלן במטבח

4 יתרונות לשימוש של גרניט פורצלן במטבח

אם אתם משפצים את המטבח, אל תוותרו על משטח עבודה איכותי. הנה כמה יתרונות שיש למשטח גרניט פורצלן במטבח – החל מהעמידות ועד קלות הניקיון

גרניט פורצלן
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




(תוכן מקודם)

המטבח הוא סוג של מקום עבודה בשבילנו, או לפחות בשביל חלקנו. אנחנו מעבירים בו שעות של עבודה מאומצת, בין אם באפייה ובין אם בהכנת ארוחת חג חגיגית. לכן, חשוב להפוך אותו לנוח ככל האפשר ולא מעט אנשים משפצים את המטבח מדי פעם. אחד התיקונים הנפוצים יותר הוא החלפת השיש. אחרי הכול, מדובר במשטח עבודה חיוני שבלעדיו אי אפשר להכין ארוחות. אחד מבין סוגי השיש האהובים והנפוצים בארץ הוא גרניט פורצלן, ולא בכדי.

שיש למטבח: הכירו את היתרונות של גרניט פורצלן

כל קבלן שיפוצים ישאל אתכם לגבי סוג השיש שתרצו להחליף למטבח שלכם. אם עדיין לא קיבלתם החלטה סופית, כדאי שתכירו את היתרונות של גרניט פורצלן.

1. עמידות בפני חום ושריטות

גרניט פורצלן עמיד בפני חום ושריטות. אפשר להניח עליו סירים ומחבתות חמים ללא חשש, או לחתוך ירקות או בשר באמצעות סכין חדה.

בניגוד לסוגי שיש אחרים שנחשבים ל"רגישים" יותר, גרניט פורצלן עומד איתן במשך שנים רבות.

2. גרניט פורצלן אינו נשחק

היינו מצפים מכל חומר, חזק ככל שיהיה, להישחק עם הזמן, אך זה לא קורה במקרה של גרניט פורצלן.

לא משנה כמה תבשלו במטבח, גם אם תהפכו את המטבח הפרטי שלכם לעסק משגשג הכולל משלוחי מזון עד הבית, תמיד תוכלו להניח בבטחה את הסיר הלוהט על שיש גרניט הפורצלן שלכם, והוא עדיין יהיה כמו חדש. ברגע שמתקינים את השיש העמיד הזה, אין צורך להחליף אותו במשך זמן רב.

3. משטח חלק ללא נקבוביות

תכונה זו חשובה לא רק מבחינת הפן האסתטי, אלא גם הפן הבריאותי. כך, לא זו בלבד ששיש חלק ללא נקבוביות וסדקים יוצר את המראה המושלם במטבח, אלא שהוא גם מונע מחיידקים ופטריות להצטבר בין הסדקים האלה, שלא לדבר על חרקים קטנים שמוצאים להם בית חשוך ונוח בין חריצי השיש הסדוק.

אתם יכולים להכין אוכל על השיש ולדעת שלא ייכנסו אליו גורמים בלתי רצויים.

4. קל לניקוי

שיש גרניט פרוצלן קל מאוד לתחזוקה וניקוי. הוא אינו צובר לכלוכים קשים, וקל לנקות אותו באמצעות מטלית לחה הספוגה בסבון. מעבר לכך, אין צורך להשתמש בחומרי ניקוי חזקים או לבזבז את הזמן בשפשוף כתמי שמן שנדבקו אל השיש.

מגיע בשלל צורות וגדלים

יתרון חשוב נוסף שכדאי להתייחס אליו בקשר לגרניט פורצלן הוא הגיוון העיצובי שלו. כאשר אתם עורכים שיפוצים במטבח שלכם, חשוב לכם להעניק לו את המראה המושלם לפי טעמכם האישי. לדוגמה, אתם יכולים להסתפק בעיצוב של ריבועים סטנדרטיים בגודל 60 על 60 סנטימטרים, או לבחור ריבועים קטנים או גדולים יותר. תוכלו גם ללכת על ריבועים מיוחדים -דקים מאוד (כ-3 מילימטרים בעוביים), אך בגודל של כ-2 מטרים ואף יותר.

אפשר גם לצאת מעט מהקווים ולגוון. גרניט פורצלן מגיע גם בצורת מלבנים ואפילו משושה.

על כל פנים, לפני שמקבלים החלטה חשובה כל כך, מומלץ לעיין בקטלוגים ולראות איזה מבין העיצובים יכול להתאים למטבח שלכם.

כמה זה עולה?

מחירו של גרניט פורצלן משתנה בהתאם להיקף העבודה שאתם צריכים לבצע במטבח. יש המסתפקים בהחלפת השיש בלבד, ולכן מחיר התקנת השיש יהיה זול יותר. אחרים מחליטים לרצף באריחי גרניט פורצלן גם את הרצפה.

כמו כן, ישנם אריחים איכותיים יותר, ואחרים איכותיים פחות. כל זה משפיע על המחיר.

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה





נגישות