תיק בית ספר: בדקנו את אקספלור 2 ב-1, ויש לנו מסקנות

תיק בית ספר: בדקנו את אקספלור 2 ב-1, ויש לנו מסקנות

גם השנה בדקנו בפואנטה תיק בית ספר – הפעם בעיצוב שמתאים גם לבנים וגם לבנות. היכנסו לסקירה

תיק בית ספר
תיק בית ספר אקספלור 2 ב-1
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




לקנות תיק בית ספר זה תיק… אם אתם מחפשים ילקוט לשנה הבאה, אתם מן הסתם נתקלים במגוון רחב ומבלבל. לכאורה, קניית תיק לבית הספר לא אמורה להיות מסובכת מדי. בפועל, דווקא זה מסוג הקניות שכדאי להשקיע בהן קצת זמן, משום שהתלמידים סוחבים את התיק כל השנה, כל יום, והוא אמור לשמש אותם כדי לשאת משקל יחסית כבד ולהסתובב לעתים גם בתחבורה ציבורית. לעתים קרובות, בעיקר כשמדובר בבני נוער, הקריטריון העיקרי הופך להיות המותג או ההדפס על התיק, אבל בשורה התחתונה, ילקוט לבית הספר צריך להיות ילקוט טוב עם תמיכה בגב ובכתפיים, מבד איכותי ועם חלוקה נוחה לתאים. לאחרונה סקרנו בפואנטה תיק אקספלור 2 ב-1 של חברת תיקי מודן, והנה המסקנות:

תיק בית ספר אקספלור 2 ב-1 – שני תיקים בתיק אחד

תיק אקספלור 2 ב-1 כשמו כן הוא – ילקוט אחד שמתחלק לשני ילקוטים. החלוקה מתאפשרת באמצעות רוכסן שמחלק את התיק לשניים, כך שאם התלמיד מעדיף באחד הימים לקחת רק תיק קטן – אין עם זה שום בעיה.

לאחר חלוקת הילקוט לשניים, מתקבלים תיק גדול ותיק קטן. לתיק הגדול לאחר החלוקה יש שני תאים – גדול וקטן. לתיק הקטן לאחר החלוקה יש שלושה תאים.

תיק בית ספר EXPLORE 2 in 1 – חלוקה לתאים

תיק בית ספר אמור לאחסן ספרים, מחברת, קלמר, סמארטפון, מפתחות, אוכל, בקבוקים ולפעמים עוד כמה דברים. לכן, חשוב שיהיו כמה תאים. זאת, למרות שהתיקים האופנתיים לבני נוער בדרך כלל מתאפיינים במעט תאים.

לדגם שבדקנו יש תא גדול, תא בינוני עם כיס פנימי, תא קטן, תא קטן יותר ועוד תא חיצוני קטן לפריטים קטנים שתרצו לשלוף במהירות, כמו מפתחות למשל.

בנוסף, משני הצדדים יש כיסי רשת לבקבוקים.

החיסרון הוא שאין בתא הגדול מחיצה מרופדת עבור לפטופ או טאבלט.

תיק בית ספר של אקספלור – תמיכה בגב ובכתפיות

לילקוט של אקספלור יש גב אורתופדי נוח ומרופד, וגם הכתפיות מרופדות ונוחות. גם כאשר מפצלים את התיקים, לתיק הקטן יש כתפיות מרופדות.

ניתן כמובן לכוונן את אורך הכתפיות בהתאם לגודל הרצוי.

החלק החיצוני הצמוד לגב מרופד בבד רשת, מה שמסייע לנידוף זיעה – וכך גם החלק הפנימי של הכתפיות.

בחלקו העליון של התיק יש ידית אחיזה נוחה. הרוכסנים רחבים ונוחים לאחיזה.

מחיר תיק בית ספר – אקספלור 2 ב-1

מחיר: כ-170-180 ש"ח.

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד סקירות באתר פואנטה:





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות