בשורה חשובה למי שמחפש טיסות לארה"ב: שת"פ בין אל על ודלתא

בשורה חשובה לטסים לארה"ב: שת"פ בין אל על ודלתא

מגוון הטיסות לארה"ב מתרחב בזכות שת"פ בין אל על לדלתא – וזה לא הכול. יש בשורות לחברי מועדון הנוסע המתמיד של שתי החברות

שת"פ בין אל על לדלתא על טיסות לארה"ב. מטוסי החברות
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

במשך הרבה שנים אל על הייתה מן עוף מוזר בין חברות התעופה, כי היא לא הייתה חברה בשום ברית תעופה. לכן, שימו לב לבשורה שתעניין אתכם אם אתם נוהגים לטוס לארה"ב ו/או אם אתם נהגים לטוס באל על, ובמיוחד אם אתם חברי מעדון הנוסע המתמיד. בין חברת אל על לחברת התעופה דלתא נחתם הסכם קוד שייר – ברית תעופה לטווח ארוך, שיגדיל את מגוון היעדים (באמצעות טיסות המשך) וגם יהווה שדרוג לחברי מועדון הנוסע המתמיד. דלתא מפעילה את מועדון הSkyMiles ואל על מפעילה את תוכנית הנוסע המתמיד של אל על. כעת חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על יוכלו לצבור ולממש נקודות בטיסות דלתא, ולהפך.


היי חברים, אתם בטלגרם? גם אנחנו 🙂 הכי שווה לעקוב אחרינו שם. לחצו להצטרפות >


בנוסף, שתי חברות התעופה יציעו הטבות הדדיות לחברי מועדוני הנוסע המתמיד שלהן, כדוגמת מושב מועדף בטיסה, קדימות בצ'ק אין ובשלב העלייה למטוס, הטבת כבודה וכניסה לטרקלין (היכן שמתאפשר).

ההסכם גם יכלול הרחבה של מגוון השירותים לנוסעי היוקרה.

טיסות לארה"ב – יותר אפשרויות נפתחות

זהו שיתוף הפעולה הגדול והמשמעותי ביותר של אל על עד כה. החברה תוכל להגדיל את היצע המושבים ואת תדירויות הטיסות לארה"ב. ההסכם מרחיב את רשת הנתיבים של אל על באמצעות טיסות ישירות וטיסות המשך של דלתא. זה יאפשר ליותר טסים לבחור מבין מגוון שעות וימי השבוע.

כאמור, מדובר בשדרוג משמעותי להיצע שאל על מציעה כיום בטיסות לארה"ב. דלתא מציעה עד 200 טיסות המשך בכל יום מכל יעדיה בארה"ב, ואילו אל על מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של טיסות ישירות לתל אביב מלוס אנג'לס, מיאמי, בוסטון, ניו-יורק (JFK) וניו-ארק.

במסגרת ההסכם, לקוחות דלתא יוכלו לטוס מצפון אמריקה לתל אביב בטיסות ישירות של אל על מנמלי התעופה JFK ניו יורק, ניוארק, בוסטון, לוס אנג'לס, מיאמי ופורט לודרדייל. הקוד של אל על (LY) יתווסף לטיסות שמפעילה דלתא מתל אביב לארה"ב (כשיחודשו), כמו גם לכ-280 טיסות המשך דרך נמלי התעופה המרכזיים של דלתא בארה"ב ב-JFK ניו יורק, אטלטנה, בוסטון ולוס אנג'לס, למגוון יעדים, בהם וושינגטון, סן פרנסיסקו, לאס וגאס, סיאטל, דאלאס וטורונטו.


אל תגידו שאתם לא עוקבים אחרינו בפייסבוק 🙂 לחצו כאן >


כאמור, לקוחות הרוכשים כרטיסי טיסה המשלבים טיסות אל על ודלתא יוכלו לבצע צ'ק-אין אחד לכל אורך המסלול, כולל הוצאת כרטיס עלייה למטוס בנקודת המוצא, ותיוג הכבודה עד ליעד הסופי.

מועדון הנוסע המתמיד של אל על  שימו לב לשינויים

בשל המלחמה, תשומת הלב שלנו כישראלים הופנתה מאז 7 באוקטובר למלחמה. המלחמה הביאה מן הסתם גם לירידה דרסטית בכמות הטיסות. לאור זאת, הרבה ישראלים שהם חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על כנראה לא הבחינו בשינוי המשמעותי שחל בתנאי מועדון הנוסע המתמיד של אל על. שיטת הצבירה השתנתה, המימוש השתנה ועוד. אל על יצאה בקמפיין שבו היא מדגישה שלנקודות אין יותר תוקף מוגבל בזמן – אבל את הפרט החשוב הוא לא הדגישה: תוקף הנקודות אינו מוגבל רק בתנאי שאתם עומדים בתנאים מסוימים, שלא כל כך פשוט לעמוד בהם.

אם אתם חברי מועדון, כדאי שתקראו את הכתבה על השינוי בתנאי הנוסע המתמיד ועל הדרך שתצטרכו לעשות כדי להשיג כרטיסי בונוס באל על?. אגב, תהליך השינוי שעובר אל על לא פוסח על התפריט, לאחר שאל על השיקה תפריט עם השף אסף גרניט שבו היא מנסה לייצר את תחושת הביתיות בשילוב עם אווירת גורמה. בין היתר, התפריט כולל חריימה, קוסקוס ומאכלים דומים.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות