השואב האלחוטי דייסון V10 החל להימכר. במה הוא שונה מדגמים קודמים?

שואב אלחוטי דייסון V10 – במה הוא שונה מדגמים קודמים?

מחירי שתי הגרסאות של דייסון V10 גבוהים, אך המותג הבריטי מבטיח שדרוג לעומת דגמים קודמים ומענה גם לבתים גדולים

מה ההבדל בין דייסון V10 לדייסון V8
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

דייסון V10, שואב האבק האלחוטי החדש של דייסון הושק תחת השם הרשמי dyson cyclone v10, לאחר השקה רכה שהחלה כבר לפני מספר ימים.

במה הוא שונה מהדגמים הקודמים? מדובר בשואב אלחוטי שמבטיח לראשונה שאיבה גם לבתים גדולים, לאור שיפור משמעותי בזמן העבודה שלו (60 דקות) ובנפח המיכל שלו (0.76 ליטר), וכמו שואבים אחרים של דייסון, הוא מוצע בשתי גרסאות ובשתי רמות מחיר (יחסית גבוהות).

לקריאת סקירה על דייסון V10 – לחצו כאן

לדיווח על השקת דייסון V11 לחצו כאן

לפני מספר חודשים פרסמתי בפואנטה סקירה על השואב האלחוטי דייסון V7, אשר הושק אחרי דגם V8 ודגם V6 במטרה להוות דגם ביניים מבחינת מחירים. בדגם הנוכחי, V10, דייסון מציעה שדרוג לכל שלושת הדגמים הקודמים – בעיקר בהיבט של משך זמן העבודה, וגם בהיבט של היכולת לבחור בין 3 עוצמות (בסיסית, בינונית וטורבו) – בניגוד לשתי אפשרויות בלבד שהיו בדייסון V6, V7, ו-V8. ל-Dyson V10 יש גם צג דיגיטלי המדווח על הצורך בשטיפת המסנן וריקון המיכל.

מבחינת הנדסת אנוש, דייסון V10 הרבה יותר מוצלח משואבי דייסון אלחוטיים קודמים, משום שריקון המיכל נעשה בצורה אנכית ישירות אל הפח, ולא כפי שהיה עד כה באמצעות משיכת היד קדימה ואז הטיית המיכל אל הפח.



יתר התכונות דומות בסך הכול לדגמים הקודמים – מדובר בשואב קל משקל, מתפרק לחלקים שונים וכזה שאפשר לשאוב באמצעותו גם פינות רחוקות וגם את הלכלוך ברכב, בהתאם לצורך.

המברשות נוחות מאוד להרכבה, לפירוק, להנעה ולהגעה למקומות מאתגרים, בזכות הציר שמאפשר להן תנועה לכל כיוון. במסגרת המדיניות של דייסון, המברשות של הדגמים הקודמים מתאימות לדגם זה ולהפך.

כמה עולה דייסון V10?

כאמור, השואב האלחוטי דייסון V10 מגיע בשתי גרסאות:

  • Dyson Cyclone V10 Animal: מגיע עם מברשת ראשית בהנעה ישירה המחדירה את הסיבים עמוק לתוך השטיח להסרת לכלוך שקוע. מוט מברשת בעל עוצמה גבוהה ב-150% בהשוואה לשואב האלחוטי Dyson V6.
    מגיע עם 4 אביזרים.
    מחיר: 2,890 שקל.
  • Dyson Cyclone V10 Absolute: מתאים למשטחים קשים, רצפות ופרקטים. מגיע עם המברשת הראשית של דגם אנימל + מברשת רולר רך 'פלאפי' שמיועדת להסרה של חלקיקי לכלוך גדולים ואבק דק בו-זמנית. בנוסף, מגיע עם מארז אביזרים משלימים.
    מחיר: 3,300 שקל.

מה הופך את המותג דייסון למסקרן?

דייסון (Dyson) הוא אחד המותגים היותר מסקרנים בעולם הטכנולוגיה, בשל היותו פורץ דרך הן בתחום הפיתוחים הטכנולוגיים והן בתחום העיצוב והנדסת האנוש שהוא מקפיד עליהם.

נתחיל בעובדה שחברת דייסון הצליחה להפוך מוצר כה אפור ומשעמם כמו שואב אבק – למוצר מעניין, מסקרן ומתחדש, ונמשיך בעובדה שמייסד החברה, ג'יימס דייסון, כבר מזמן לא מסתפק בשואבי אבק. דייסון משווקת היום גם מכשירי חימום ואוורור וגם את מייבש השיער דייסון סופרסוניק שהושק לפני כשנה. בנוסף, היא מכוונת גבוה מאוד: לפני מספר חודשים פרסמתי כאן בפואנטה כי דייסון מפתחת מכונית חשמלית אשר תשווק בשנת 2020.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 1

  1. אני היתי לכוח שרוף של ג'ייסון עד שהחלו להחליף איחות מוצר גימיקים.
    יש לי היום 2 שואבים עומדים של ריסון אחד מהדור הישן בן 8 ואחד כדורי חדש .
    בכל פרמטר הישן יותר טוב : איטיות חומרים, עוצמת שכיבה, נוחות תפעול , אמינות, נפח מיכל קלות ניקוי ותיקון, אפילו יותר נייד וזרים על הרצפה.
    היתרון היחידי בחדש זו היכולת לטפס מריצה לשטיח .

נגישות