בחירת שולחנות לחדרי נוער

בחירת שולחנות לחדרי נוער

לא גדול מדי ולא קטן מדי, עם או בלי מגירות… אם אתם רוצים לבחור שולחנות לבני נוער, כדאי שתדעו למה לשים לב מבחינת העיצוב והגודל

שלחנות לבני נוער
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

הריהוט והאבזור שנבחר עבור חדריהם של ילדינו בני הנוער יכולים להשפיע משמעותית על מה שיעשו בשעות שהם מבלים בחדריהם, ומדובר בלא מעט זמן. בחירה נכונה של שולחנות ושידות לחדרי נוער היא חשובה ביותר מסיבות מגוונות – הן מבחינת מה שהילדים עצמם רוצים ומבקשים והן מבחינת הפונקציונאליות של החדר שלהם וכמה נוח ונעים יהיה להם/ן לשבת ולהכין עבודות ושיעורי בית, למשל. להלן שניים מסוגי השולחנות והשידות הנפוצים והחשובים ביותר עבור חדרי נוער, ואפשרויות שכדאי להכיר ולקחת בחשבון בעת בחירתם.

בחירת שולחן כתיבה

אולי סוג השולחן המרכזי והחשוב ביותר בחדרי ילדים ונוער גם יחד הוא שולחן הכתיבה. הן בגילאי הילדות והן בגילאי העשרה, שולחן כתיבה נוח ומתאים משמש כמקום מזמין עבור מגוון שימושים ופעולות חשובות – הכנת שיעורי בית, כאמור, אך גם יצירה וציור, עבודה מול המחשב (במקום מול הסמארטפון או הטאבלט) וכיוצ"ב. ככל ששולחן הכתיבה בחדריהם של בני הנוער שלנו יהיה שולחן מתאים, נוח ומזמין יותר, כך עולים הסיכויים כי הם "יתפתו" לשבת ליד השולחן מדי יום על מנת להכין שיעורים ועבודות לבית הספר וכי הם ישמרו על הגב ובריאות הגוף שלהם בצורה טובה יותר (באמצעות ישיבה לצד שולחן בגובה מתאים, למשל).

שולחן כתיבה מעץ מלא. צילום: האוס אין
שולחן כתיבה מעץ מלא. צילום: האוס אין

שולחן כתיבה לילדים ונוער מעץ מלא הכולל גם מגירות ושטח אחסון יאפשר לשמור על החדר מסודר ונקי יותר, וכאשר מדובר בשולחן בגודל המתאים (ולא קטן או גדול יתר על המידה) הוא יכול לגרום לשאר הפריטים בחדר להסתדר בצורה טובה יותר בעיצוב הכללי של חדר הנוער. מומלץ לבחון את האפשרות של שולחן כתיבה המגיע עם כוורת או ספרייה נלוות, ובכך מהווה כל ה"חבילה" פריט מרכזי וחשוב בחדר כולו.

כמו כן, מומלץ במיוחד לבחון את האפשרות של רכישת שולחן כתיבה, מפני שרהיטים אלו הם החזקים והעמידים ביותר, וצפויים להחזיק מעמד למשך שנים רבות וארוכות קדימה…

בחירת שולחן איפור עבור חדריהן של בנות נוער

עיצב חדש לנערה
צילום: האוס אין

אחד מסוגי השולחנות (או השידות) הפופולאריים ביותר בחדריהן של בנות נוער הוא שולחן איפור לנערות. בדרך כלל מדובר בשולחן/שידה קטנים יחסית, עם מראה מובנית ומספר מגירות קטנות בהן ניתן לאחסן ציוד (לא רק ציוד איפור…).
קיימים כיום דגמים מעוצבים רבים ושונים מתוכם ניתן לבחור, החל בדגמים הקלאסיים של שידה קטנה וציורית עם מראה אליפטית ובגוונים שונים של ורוד וכלה בדגמים מודרניים יותר הכוללים, למשל, מספר מגירות רחבות ידיים ומראה יחסית גדולה ומרובעת (בדגמים אלו השידה יכולה לשמש גם בתור ארון הבגדים של החדר, או לפחות כתוספת משמעותית ביותר לארון ולשטחי האחסון בחדר).

המבחר הרחב הקיים בתחום של שולחנות ושידות איפור מאפשר לכל בת נוער למצוא את השולחן המתאים ביותר לחדר שלה, ולטעמה האישי. מומלץ בחום להיכנס לקטלוג על מנת לבחון את האפשרויות השונות, ולמצוא את זו המתאימה והאהובה ביותר.

נגישות