שתלים דנטליים לחיוך יפה ובריא

שתלים דנטליים לחיוך יפה ובריא

שתלים דנטליים הפכו למבוקשים מאוד, ויש לכך הרבה סיבות וכולן טובות. מה כדאי שתדעו לפני שתיכנסו לתהליך כזה ואילו שאלות לשאול?

שתל דנטלי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

שתלים דנטליים, או לחילופין השתלות שיניים, הם הנושא הלוהט והמוביל כרגע בכל הנוגע לתעשיית רפואת השיניים. בימים אלו, מרבית הניסויים והפיתוחים השונים ברחבי תעשיית רפואת השיניים מכוונים לתחום ספציפי זה, שכן מדובר באחד התחומים המבוקשים והנפוצים ביותר על ידי המטופלים, שהבינו כי מדובר בתהליך מלווה במגוון רחב של יתרונות רבים. מטופלים רבים מבקשים לעבור טיפולים שכאלה על מנת לשפר את רמת החיים שלהם ואת בריאותם הדנטלית אשר חשובה לא פחות.

מה הם שתלים דנטליים?

שתלים דנטליים תוצרת ישראל הם למעשה התחליף האידיאלי והקרוב ביותר לשיניים אשר חסרות מכל סיבה שכן מתבצעת בעזרת החלפה של שורש השן בשתל דנטלי, אשר עשוי טיטניום או לחילופין סגסוגת טיטניום.

סוג מתכת זה מאפשר איחוי סביב אזור העצם וניכר כי אינו נדחה על ידי גופנו, וכך למעשה נוצר הבסיס עבור שן מושתלת.

מדובר בתהליך כירורגי לכל דבר, אך ניתן לומר באופן חד משמעי כי לא מדובר בהליך מורכב מדי וכן אחוזי ההצלחה בו גבוהים ביותר ביחס לשאר סוגי הטיפולים השונים.

לאחר התהליך הכירורגי מומלץ כי תתנו לעצם הלסת פרק זמן מסוים עבור החלמה על מנת לאפשר ללסת להתאחות סביב השתל / השתלים, ולבצע חיזוק שלהם באותו מקום.

דברים שחשוב לבדוק טרם ביצוע שתלים דנטליים

יש מספר פרמטרים חשובים שמומלץ כי תבחנו טרם ביצוע שתלים דנטליים:

היערכות לטיפול

עליכם לבצע היערכות לטיפול השתלים הדנטליים שכן תהליך ההערכות יכלול הסרת אבנית, טיפול חניכיים, עקירה של שיניים רקובות וכן הלאה, על מנת לבצע את הטיפול בסביבה סטרילית ונקייה ביותר בחלל הפה, דבר אשר מסייע בצורה ניכרת לקליטת השתלים וכן גם למניעת דלקות.

המצב הבריאותי הקיים

עוד בתחילת הפגישה יחד עם רופא השיניים שילווה אתכם לאורך תהליך השתלת השיניים, יינתן לכם טופס מטעמו שמטרתו לברר מספר פרטים רפואיים וביניהם מחלקות רקע, האם ישנו שימוש קבוע בתרופות כמו למשל אספירין וכן הלאה וכן הלאה. לאחר מכן, תתושאלו מטעם הרופא המטפל בכל הנוגע להרגלי החיים שלכם כמו תזונה ועישון במידה וישנו, שכן זאת על מנת לבצע התאמה אופטימלית למצב הבריאותי הנוכחי שלכם. נוסף על האמור, חשוב לציין כי ביצוע השתלת שיניים לא מהווה פתרון מוחלט לבעיות השיניים הטובות וניכר כי השתלים טובים פחות משיניים טבעיות.

תכנית טיפול לעתיד

ביצוע של היערכות נכונה טרם ביצוע שתלים דנטליים כוללת בנייה של תכנית מעקב אשר מלווה בצילומי סטטוס, צילומי CT, צילומים פנורמיים וכן הלאה. על כן יש גם לבצע מפגשי מעקב תוך הקפדה על שמירה של היגיינת פה תקינה.

1
נגישות