כתר חרסינה ללא מתכת

כתר חרסינה ללא מתכת

כתר חרסינה ללא מתכת הוא כתר משודרג שמתאים למי שמחפש פתרון עבור השיניים הקדמיות למשל. מהם יתרונותיו? פרטים בכתבה

כתר חרסינה ללא מתכת
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

כתר חרסינה הוא ציפוי של השן ונועד להשלים את השן החסרה ומספק הגנה מפני שבר נוסף. הוא נועד למקרים שבהם השיניים נשברות או במקרים של סתימות גדולות שנשברות. כבר שנים ארוכות שכתר חרסינה הוא הפתרון המקובל והנפוץ ברפואת שיניים, בזכות יתרונותיו הרבים. אולם, מאחר שיש לו גם חסרונות, פותח גם פתרון מתקדם יותר: כתר חרסינה ללא מתכת.

התקדמות ברפואת שיניים

כתר חרסינה ללא מתכת מהווה את גולת הכותרת בתחום רפואת שיניים אסתטית. מדובר בהתקדמות משמעותית מבחינת רופאי השיניים במטרה ליצור מראה שיניים יפות ובריאות, משום שניתן להשיג בו שקיפות של שן טבעית.

אם ברצונכם לחייך בפה מלא וללא בושה, כתר חרסינה ללא מתכת הוא הפתרון העכשווי והמתאים ביותר.

בסופו של דבר, הצורך שלנו בתיקון שיניים נובע אמנם קודם כל מצורך רפואי, אך לא פחות מזה גם מצורך אסתטי. מרפאת שיניים מקצועית תשים לב לאסתטיקה ותדע להציע בכתר מסוג זה על מנת להעניק למטופלים טיפול רפואי ברמה גבוהה.

כל מה שרציתם לדעת על כתר חרסינה

הכתר הוא כיפה העוטפת את השן אשר נגרם לה הרס ומעניק לה יופי. אם פעם בנו כתרים אשר חלקם הפנימי עשוי מתכת, בשנים האחרונות ניתן לראות כתרים ללא מתכת, המיוצרים מזרקוניה: חומר דמוי יהלום, חזק וקל. באמצעות טכנולוגיות חדשות, ניתן לבנות כתרים ברמה גבוהה המאפשרים לדמות את מראה השן הטבעית.

במרפאה מקצועית ניתן לקבל ייעוץ ולראות כתרים בטכנולוגיה מתקדמת. אם כתר החרסינה אינו מספק לכם את המראה הרצוי לכם, זה בדיוק הזמן להגיע למרפאה שבה תוכלו לקבל ייעוץ על כתר מסוג אחר.

יתרונות כתר חרסינה ללא מתכת

ביצוע כתר חרסינה ללא מתכת כולל יתרונות רבים. הנה כמה מהם:

אסתטיקה

בהשוואה לכתר חרסינה רגיל, מדובר בפתרון הרבה יותר אסתטי.

שמירה על הצבע והברק לתקופה ארוכה

הכתר שומר על הצבע והברק לאורך תקופה ארוכה וכך אתם נהנים ממראה יפה וטבעי.

ניתן לתיקון בקלות

בשל החומרים האיכותיים, מדובר בכתר אשר אינו נשבר בקלות וניתן לתיקון בקלות יתרה.

אינו שוחק את השן הנגדית

נוסף על כך, הכתר אינו שוחק את השן הנגדית.

לאחר בחינת היתרונות השונים, אנו ממליצים לכם להגיע למרפאת שיניים על מנת לשוחח עם הרופא במטרה לבחון אפשרות של ביצוע כתר חרסינה ללא מתכת. במהלך הפגישה עם הרופא הוא יסביר לכם את היתרונות של כתר שיור באמצעים מתקדמים וכך תהיה לכם אפשרות לבחון אם זה מתאים לכם.

רוצים לקבל עוד מידע על טיפולי שיניים והשתלות שיניים? תוכלו לבקר באתר של ד"ר דורון אבניאלי רופא שיניים בתל אביב והסביבה.

פגישה עם המרפאה לבדיקת התאמה

על מנת לדעת אם אתם מועמדים מתאימים, קבעו פגישה עם המרפאה. מה כדאי לדעת?

  • ניסיון: חשוב ביותר לבחון את הניסיון של צוות המרפאה ולוודא כי מדובר בצוות בעל ניסיון בתחום. ככל שצוות המרפאה יהיה בעל ניסיון רב יותר, כך תרגישו שאתם יכולים לסמוך עליהם לגבי שימוש בטכנולוגיות מתקדמות.
  • מכשור מתקדם: ודאו כי המרפאה עושה שימוש במכשור מתקדם לטובת המטופלים. בשנים האחרונות ניתן למצוא שפע של מכשור לצורך ביצוע כתרים ולכן יש לוודא כי הרופא עושה שימוש במכשור המתקדם ביותר.
  • אמינות: חשוב לדעת שבמרפאה עובד צוות רופאים מקצועיים שתוכלו לסמוך על חוות הדעת שלהם. ככל שתהיו בטוחים כי יש לכם אפשרות לסמוך על הצוות הרפואי, כך תרגישו בנוח ותהיה לכם האפשרות לדעת כי הגעתם למרפאה הטובה ביותר.
1
נגישות