מאווררי תקרה מעוצבים – איך בוחרים מאורר תקרה מעוצב

מאווררי תקרה מעוצבים – איך בוחרים מאורר תקרה מעוצב

מאווררי תקרה מעוצבים מגיעים במגוון דוגמאות וצבעים, והמחיר משתנה גם בהתאם לעיצוב וגם בהתאם למספר הכנפיים ותכונות נוספות

מאווררי תקרה מעוצבים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

כל דבר שאנחנו מחליטים להתקין או להציב בית ובמשרד, משפיע על הנראות ועל עיצוב המקום. גם כאשר מדובר בפריט שצריך להיות קודם כל שימושי, חשוב שנתייחס גם לתרומה שלו לעיצוב החלל. דוגמה טובה לשילוב בין שימושיות לעיצוב היא מאוורר תקרה מעוצב. מאווררי תקרה הפכו לפופולריים מאוד הן במבני מגורים והן במשרדים, מסעדות, בתי קפה ומבנים אחרים. לא מעט אנשים בוחרים לרכוש מאוורר תקרה ולהתקין אותו בחללים פנימיים ובחוץ, למשל מרפסות, על מנת ליהנות מבריזה נעימה בימים קיציים או מאוויר חם בימים חורפיים. במקום לחפש מאווררים רגילים, עדיף לחפש מאווררי תקרה מעוצבים ולרכוש מאוורר שיתאים לסגנון של המקום ויוכל להשתלב בו היטב. זו יכולה להיות תוספת נהדרת לעיצוב של המקום. מאחר ומדובר על פריט גדול ונוכח, אשר קשה מאוד לא לשים לב אליו, אזי שבאופן טבעי עדיף שהוא יתאים לעיצוב של המקום בצורה אופטימלית.

אילו סגנונות עיצוב אנחנו יכולים למצוא?

מי שמחפש מאווררי תקרה מעוצבים, מגלה מגוון רחב של קטלוגים הכוללים בתוכם דוגמאות שונות של מאווררים בשלל עיצובים. ההבדלים בין המאווררים השונים באים לידי ביטוי לא רק בעיצוב, אלא  בראש ובראשונה בחומר שממנו הם עשויים, במספר בכנפיים ובשליטה (ידנית או עם שלט). אנחנו יכולים למצוא מאווררים עשויים מתכת לצד מאווררים עשויים מעץ. בשני המקרים נוכל למצוא דוגמאות שונות של עיצוב, החל מעיצוב חלק עם צבע ספציפי וכלה בעיצובים הכוללים דוגמאות שונות של איורים, ציורים ודברים אחרים הכוללים מספר צבעים שונים. למשל, אפשר למצוא מאווררים המשלבים בתוכם מספר צבעים אשר יוצרים שילובים שונים ומעניינים. כפי שניתן למצוא מאווררי תקרה עם דוגמאות של שמיים, מלאכים, ילדים, חיות ודברים אחרים שיכולים להוסיף נופף מעניין לעיצוב של המקום.

איך בוחרים מאוורר תקרה מעוצב?

כדי לבחור מאוורר תקרה מעוצב שיתאים לנו, אנחנו יש לאפיין תחילה את המטרות שלנו ולאחר מכן לאפיין את הצרכים העיצוביים של המקום. כלומר, אנחנו צריכים להחליט איפה בדיוק נרצה למקם את המאוורר וכיצד נרצה שהוא ישרת אותנו בצורה הטובה ביותר, ואז עלינו להחליט איזה סגנון עיצוב יכול להתאים לחלל בו אנחנו רוצים לשלב אותו.

אפשר שנבחר מאוורר תקרה מעוצב שישתלב ספציפית בעיצוב של המקום, בין אם זה מבחינת צבעים ודוגמאות, ואפשר שנבחר מאוורר תקרה שייצור ניגודיות מסוימת במקום באופן כזה שהעיצוב שלו "יישבר" בצורה מסוימת. אז לנוכחות של המאוורר תהיה הרבה יותר השפעה ובולטות במקום, מאחר והוא ייראה "שונה" ביחס לדברים אחרים המוצבים ומותקנים בחלל החדר.

 

1
נגישות