בדיקת קורונה ושפעת: בדיקה ביתית דו שימושית, נוחה ולא יקרה

בדיקת קורונה ושפעת: בדיקה ביתית דו שימושית, נוחה ולא יקרה

אם אתם קצת משתעלים, מנוזלים או סובלים מכאב גרון – איך תדעו אם זו קורונה או שפעת (או שום דבר)? עכשיו יש בדיקת קורונה ושפעת משולבת

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

יש לכם חום? כאב גרון? נזלת? שיעול? אולי יש לכם קורונה. ואולי שפעת. אולי סתם צינון… בקיצור, איך תדעו? כעת אפשר לקנות בסופר-פארם בדיקת קורונה + שפעת (זן A ו-B) של GenSure באריזה של 5 יחידות במחיר של כ-50 ש"ח. וכן, הקורונה עוד לגמרי כאן, אבל היא פשוט כבר חלק מהחיים שלנו, בדיוק כמו השפעת. לכן בדיקת קורונה ושפעת משולבת היא בדיקה שימושית במיוחד, שהרי הסימפטומים של שתי המחלות דומים ומבלבלים. הבדיקה המשולבת היא פתרון טוב.

בדיקת קורונה + שפעת בסופר-פארם: כך היא מתבצעת

מי שכבר עשה בדיקת קורונה ביתית, יידע כיצד לעשות גם את הבדיקה המשולבת.

כל בדיקה מורכבת מכמה חלקים: מטוש, בקבוקון המכיל את נוזל הזיהוי ולוחית קטנה שעליה יש לטפטף את הנוזל. הלוחית כוללת שני משטחים – האחד מיועד לבדיקת הקורונה והשני לשפעת – וזה ההבדל העיקרי מבחינת נראות הבדיקה.

ביצוע הבדיקה דומה מאוד לבדיקת קורונה: יש להכניס את המטוש אל האף ולסובב אותו מספר פעמים. לאחר מכן יש לטבול אותו בבקבוקון ולנער את הבקבוקון כ-15 שניות. לאחר מכן יש לטפטף שלוש טיפות אל אזור בדיקת הקורונה ועוד שלוש טיפות אל אזור השפעת. תוךך שניות הנוזל נספג ומתגלה פס אחד שמעיד על כך שהבדיקה תקינה. אם תוך 15 שעה יצוץ פס נוסף – תגלו שיש לכם קורונה או שפעת.

מחיר בדיקת קורונה ושפעת בסופר-פארם

זוכרים ששילמנו 80 שקל על אריזה של שתי בדיקות קורונה? זה כבר מזמן לא ככה. היום אפשר לקנות בדיקת קורונה ביתית במחירים הרבה יותר נמוכים – פחות מ-8 ש"ח ליחידה.

את הבדיקה הספציפית הזאת, של חברת GenSure וכוללת בדיקת  שפעת + קורונה, אפשר למצוא בסופר-פארם במארז חמישייה במחיר של כ-50 ש"ח.

סופר-פארם49 ש"ח

בדיקה אחרת של חברה אחרת נמכרת במארז פחות משתלם 2 בדיקות בכ-80 ש"ח בשופרסל אונליין.

ההמלצה שלנו היא תמיד לעשות השוואה סמוך לקנייה, כי המחירים משתנים כל הזמן.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
נגישות