פריצת דרך בפיתוח חיסון נגד קורונה במכון הביולוגי בנס ציונה

פריצת דרך בפיתוח חיסון נגד קורונה במכון הביולוגי בנס ציונה

חיסון נגד קורונה בישראל נשמע היום קרוב מתמיד – ועדיין יחסית רחוק. המכון הביולוגי בנס ציונה הכריז על הצלחה בניסויים בבעלי חיים. חדשות קורונה בפואנטה

חיסון נגד קורונה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




חיסון נגד קורונה בישראל? המכון הביולוגי השלים בהצלחה ניסויים בבעל חיים, ואחרי חגי תשרי יחלו ניסויים בבני אדם. המשמעות היא שאם כל הניסויים יצליחו – בחודש יוני 2021 יהיה חיסון תוצרת ישראל, אשר יהיה זמין לאזרחי ישראל. המטרה היא כמובן שישראל לא תהיה תלויה בחברות בינלאומיות או במדינות אחרות, אשר מן הסתם יעדיפו כל אחד לדאוג קודם כל לעצמן.

חיסון נגד קורונה – מה צפוי בחודשים הקרובים?

השלבים המתוכננים הם:

  • אוקטובר 2020: ניסויים בכמה עשרות בני אדם – לא מבוגרים
  • ינואר 2021: ניסויים באלפי בני אדם, בכי הגילים, לבדיקת תופעות לוואי
  • מרץ-יוני-2021: עיבוד הנתונים
  • יוני 2021: חיסון זמין

המירוץ לחיסון לקורונה בישראל הוא חלק ממירוץ בינלאומי. 139 קבוצות בכל העולם נמצאות בשלבים הראשוניים של פיתוח חיסון, כולל המכון הביולוגי. 42 קבוצות נמצאות בשלב של ניסויים קליניים בבני אדם, ו-6 קבוצות נמצאו בשלב השלישי, שהוא ניסוי המוני באלפי בני אדם.

כאמור, ישראל מצטרפת למדינות שמפתחות חיסון, אך במקביל היא קנתה אופציות בחברות שמפתחות חיסונים. כך או כך, אפילו התחזיות האופטימיות ביותר לא מנבאות חיסון לפני אמצע שנת 2021, במקרה הטוב.

היה לכם מעניין? פרגנו לנו בלייק, זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות באתר פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות