תחנת נתב"ג של הרכבת סגורה למי שמגיע מחו"ל בלבד - בגלל הקורונה

תחנת נתב"ג של הרכבת סגורה למי שמגיע מחו"ל בלבד – בגלל הקורונה

סוף סוף מוקדשת מחשבה גם לשלב הקריטי שבו אנשים שחוזרים מחו"ל נוסעים ברכבת ורק אחר כך נכנסים לבידוד. ממחר – תחנת נתב"ג סגורה למי שמגיע בטיסות נכנסות

תחנת נתבג
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

במטרה לעצור את התפשטות הקורונה, הוחלט לא לאפשר למי שחוזר מחו"ל לעלות בתחנת הרכבת בנתב"ג – וזאת החל מיום ד'. חשוב להדגיש כי תחנת הרכבת בנתב"ג סגורה רק לבאי הטיסות הנכנסות ולא עבור כלל הנוסעים. נזכיר כי חלק מחולי הקורונה שאובחנו ככאלה לאחר ששבו מחו"ל – נסעו ברכבת מנתב"ג למקום מגוריהם, ורק אז נכנסו לבידוד. התוצאה היא כמובן הדבקה פוטנציאלית של כל מי שנוסע ברכבת.
עוד נזכיר כי החל מיום שני בערב, חלה חובת בידוד ביתי לכל מי שחוזר מחו"ל – בלי קשר למדינה שממנה הוא חזר.

תחנת רכבת נתב"ג סגורה רק באופן חלקי

הנוסעים בטיסות הפנים (בעיקר לאילת ומאילת), יכולים עדיין לעלות בתחנת הרכבת בנתב"ג. מדובר בנוסעי טיסות הפנים הנוחתים בטרמינל 1. על מנת להמשיך ולאפשר לנוסעי טיסות הפנים להשתמש בשירותי הרכבת, יידרשו הנוסעים להציג כרטיסי הטיסה.

הנסיעה מתחנת נתב"ג תותר רק לעובדי נמל התעופה וצוותי האוויר – שיזוהו באמצעות תג עובד.

צוותי הביטחון של הרכבת יבדקו שרק מי שנסיעתו מותרת – יעלה לרכבת. הצגת כרטיס הטיסה היא תנאי הכרחי לעלייה לרכבת, ובלעדי הכרטיס לא תתאפשר נסיעה ברכבת.

מספר חולי הקורונה בישראל מזנק

בשלושת הימים האחרונים חלה עלייה חדה במספר חולי הקורונה בישראל.

חלקם הגדול הם ישראלים שחזרו מחו"ל. בשל ההדבקה המהירה, יש כבר לא מעט ישראלים שנדבקו מאותם ישראלים, וייתכן מאוד שיש אחרים שנסעו ברכבת עם חולי קורונה שכלל אינם יודעים על היותם חולים.

נזכיר כי בכל מקרה, בגלל הנחיות הבידוד החדשות – מספר הנוסעים שבכלל נמצאים בנתב"ג הולך ופוחת, והוא ימשיך להצטמצם בימים הקרובים. לאור זאת, ברשות שדות התעופה הסיטו את כל הטיסות הבינלאומיות לטרמינל 3 בלבד.

היה לכם מעניין? עשו לנו לייק בפייסבוק…

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

עוד כתבות מעניינות בפואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות