הצצה לעונה השנייה של מצולמים, מלכות, שבאבניקים ו-JUDA בהוט

הצצה לעונה השנייה של מצולמים, מלכות, שבאבניקים ו-JUDA בהוט

"מצולמים" הייתה הסדרה הנצפית ביותר בהוט ב-2019. עוד בקנה: "לאבד את אליס" עם איילת זורר, "שנות הירח" של אביב גפן ו"מחוברים עוטף עזה" על התבגרות בצל האזעקות

מצולמים מה קשור
שלישיית מה קשור, כוכבי "מצולמים" באירוע הוט
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

חברת הוט חשפה השבוע את הסדרות והתכנים שיעלו אצלה בחודשים הקרובים – ביניהם עונה שנייה לסדרה מצולמים, עונה שנייה לסדרה מלכות ועונה שנייה לסדרה שבאבניקים. באירוע חגיגי ועתיר כוכבים להצגת התוכן של הוט לשנת 2020, אפשר היה להיתקל באיילת זורר, שמככבת בסדרה "לאבד את אליס", באביב גפן שמשיק גם הוא סדרה חדשה, ועוד שחקנים רבים וטובים, ביניהם ליאור אשכנזי, יובל סמו, רותם אבוהב, בת חן סבג, אורלי זילברשץ בנאי, ריטה ואחרים.

באותה הזדמנות הזכירה מנכ"לית הוט, טל גרנות גולדשטיין, את השאיפות של הוט לשנה הקרובה: רכישת פרטנר. היא אמנם לא הזכירה במפורש את עסקת הוט-פרטנר, אך ציינה כי ענף התקשורת נמצא בתקופה משמעותית: "כדי ששוק התקשורת יוכל להמשיך ולהשקיע ביצירה ישראלית ובתשתיות מתקדמות שיצמיחו את הכלכלה, יש צורך בשינויים מהותיים במבנה שוק התקשורת. שוק התקשורת נמצא בצומת דרכים קריטי. זו העת בו יקבע כיצד יראה בעשורים הקרובים, על כל העוסקים בדבר לא לעמוד מנגד״.

מצולמים: הסדרה הנצפית ביותר בהוט ב-2019

הוט חשפה גם את טבלת דירוג הסדרות הנצפות ביותר בשנת 2019. הסדרה שהובילה את טבלאות הצפייה ב 2019 הייתה הדוקו-ריאליטי "מצולמים", שבה מככבים שלושת חברי "מה קשור" – אסי ישראלוף, ציון ברוך ושלום מיכאלשווילי. העונה הראשונה זכתה לנתוני צפייה של מעל ל-2 מיליון הזמנות ב HOT VOD.

בקרב הילדים והנוער, הסדרה פוראבר הייתה בראש הרשימה, ואחריה "התחנה" ו"צפוף 3".

מבוגרים ילדים ונוער
1)מצולמים 1)פוראבר
2)גולסטאריות 2 2) התחנה
3) מטומטמת 3 3) צפוף 3
4) נחמה 4) כפולה 3
5) הנספח 5) מורבוט
6) בתולות 3 6) תברחו
7) בת אל הבתולה 7) פוראבר 2
8) סיפורה של שפחה 3 8) התחנה 2
9) צל של אמת – רוצח כביש החוף 9) כפולה 4
10) סודות המוח – פרופ' יורם יובל 10) נעלמים 3

סדרות בהוט בשנת 2020

אז מה צפוי למנויי הוט בחודשים הקרובים? הנה הצצה לחלק מהתוכניות שיעלו על המסך:

שבאבניקים 2

השבאבניקים חוזרים לעונה שכולה מחוץ לכותלי הישיבה. סיפור העונה השנייה, שיצר וביים אלירן מלכה, מבוסס על "פרשת המתמידים", פרשה אמיתית שהתרחשה לפני עשור. ארבעת השבאבניקים חייבים ישיבה כדי להתחתן אבל אף ישיבה לא מוכנה לקבל אותם. הם מוצאים פרצה בחוק שמאפשרת להם להקים ישיבה פיקטיבית שבה הם יהיו מוגנים מכל צו גיוס, וחיים את החיים כפי שהם רוצים לחיות אותם. הם חושבים שהם נופלים לתוך גן עדן, אבל מהר מאד מגלים את הגיהינום.

משתתפים: אורי לייזרוביץ, דניאל גד, ישראל אטיאס, עומר פרלמן ומאיה ורטהיימר

מלכות 2

גיא פרנסיס (רוי מילר) מתחזק וכמעט מוחק את המלכות לגמרי והן על סף פשיטת רגל. ליזי (דאנה איבגי) מנסה להציל את מה שנשאר מהעסקים, אבל בנות המשפחה מקשות עליה והיא מגלה שלא אחת למען כולן, אלא כל אחת למען אחת. דורי (ריטה) לא שולטת בתאוות הבצע שלה ומסתכסכת עם משפחת ג'ובארנים. ציפי (אורלי זילברשץ) נלחמת על הצדק בדרום העיר, ובדרך הורסת את היחסים עם השותפים האריתראים. נעמה (מלוי לוי) נאבקת להגן על בנה ונהפכת דומה יותר ויותר למשפחה ממנה היא מנסה לברוח. בלית ברירה, ליזי וספיר (ליהי קורונובסקי) מגיעות עד לרוסיה ומסתבכות עם מאפיונרית רוסיה פסיכופתית, ועם משמרות המהפכה האיראניים. המלכות פותחות חזית חדשה עם מדינת ישראל.

שקופים

תכנית מערכונים חדשה של יוצרי "אנחנו במפה", אלי בן דוד, אדר מירום ועמרי עמית, ובכיכובם של יובל סמו וגורי אלפי. "שקופים" עוקבת אחרי הדמויות השקופות בחברה הישראלית, האנשים שאנחנו עוברים לידם ביומיום ולא רואים אותם, שנמצאים כל הזמן ברקע של חיינו אבל לא זוכים לשום יחס. "שקופים" היא קומדיה פרועה ומצחיקה, שמתחת לפני השטח מכילה רובד סאטירי ונשכני ששם מראה בפניה של החברה הישראלית. הטיפול באנשים השקופים דרך קומדיה הוא ניסיון חדשני להראות פינה אפלה בחברה הישראלית בדרך לכאורה נוחה לעיכול, אבל בו בזמן נותנת אגרוף בבטן של הצופה.

פואנטה מבצעים

"מצולמים" 2

הסדרה הדוקומנטרית המצליחה בכיכובם של שלישיית "מה קשור" חוזרת לעונה שנייה בת 14 פרקים עם גלריה חדשה של דמויות. שלום מיכאלשווילי, אסי ישראלוף וציון ברוך מגלמים ב"מצולמים" שש דמויות מתוסרטות חדשות, שמצלמות את עצמן בצילום עצמי בשלל סיטואציות קומיות ומרגשות. הסיפור המתפתח שלהן יוצר מבט מצחיק, סאטירי, נוקב וחומל על החברה הישראלית. "מצולמים" מופקת על ידי יוצר "מחוברים" רם לנדס מ"קודה תקשורת", ערוכה על ידי הבמאי והעורך הראשי של "מחוברים" עמי טיר ומבוימת על ידי אורי כץ, התסריטאי הראשי של השלישייה ב"עם סגולה" ו"הישראלים" שלצידו כותבים רשף שי, יגאל שפירא ונטלי מיכאלשווילי. חברי שלישיית "מה קשור" שהם גם יוצרי הסדרה, מעורבים בכל תהליכי ההפקה כולל בניית הדמויות, התסריט ועריכת הפרקים.

לאבד את אליס

מותחן פסיכולוגי סקסי ואפל בהשראת אגדת פאוסט, מאת סיגל אבין ("בלתי הפיך"), ובהשתתפותם של אייל זורר, שי אביבי, חלי גולדנברג ויוסי מרשק.

הסדרה עוקבת אחר אליס (איילת זורר) קולנוענית מוערכת שכבר מזה כמה שנים אינה רלוונטית. אליס נשואה לשחקן מצליח (גל תורן) ויחד הם מגדלים 3 בנות. בפגישה מקרית ברכבת פוגשת אליס את סופי (ליהי קורונובסקי) פאם פטאל צעירה ותסריטאית מבריקה, שחולמת שאליס תביים את התסריט שכתבה. הכישרון, הנעורים והמיניות המתפרצת של סופי מעוררים את אליס, שמפתחת כלפיה אובססיה ומכניסה אותה אל תוך חייה המקצועיים, המשפחתיים והמיניים. במה שנראה כבחירה מודעת, נשאבת אליס אל עולמה האפל וההרסני של סופי, וככל שהעלילה מתקדמת ומתפתלת כבר לא ברור מי חדרה אל חייה של מי, מי לוקחת ומי נותנת, ומי תוביל את מי אל הסוף הפטאלי. "לאבד את אליס" תיקח חלק ותתחרה בפסטיבל בינלאומי.

JUDA

לאחר אירועי העונה הראשונה, ג'ודה (ציון ברוך) הופך לערפד החזק ביותר בעולם, אך למרות כוחותיו החדשים, ג'ודה עדיין מתקשה לקבל על עצמו את האחריות שהוטלה עליו. במקביל שינקו (דניאל קפול) תופס את מקומו של אביו, ומנצל זאת על מנת לבצע את משימתו לצוד את ראשו של ג'ודה. כדי להשיג את מטרתו, שינקו כורת ברית עם אויבם המושבע של הערפדים – "בני הזאב" – ארגון טרור שזומם להשתלט על אירופה. בעקבות כך, ג'ודה נאלץ להתרחק מטניה (אנסטסיה פיין) ולהתגייס ליחידה סודית שמטרתה היא להילחם בטרור העולמי. כשהוא ללא הגנתו של רבו הערפד (מייק בורנשטיין) ורק עם חברו הטוב אשר שלצידו (עמוס תמם), ג'ודה מגלה שהוא נלחם בו זמנית בכל החזיתות ומוצא את עצמו נשאב למלחמה שגדולה מכוחותיו. הולו ((HULU, פלטפורמת הסטרימינג האמריקאית האיכותית, רכשה את זכויות השידור של הסדרה שגם תשודר בספרד שם תשודר בערוץ XTRM, ול ShowJet ו Ivi.ru ברוסיה. עוד לפני עלייתה לאוויר זכתה ג'ודה בתחרות "פנורמה בינלאומית" בפסטיבלSeries Mania היוקרתי בצרפת. בנוסף, סטודיו אמריקני מוביל רכש את זכויות העיבוד של JUDA עבור קהל אמריקאי.

עוד משתתפים : אילנית לוי, עדן סבן, יאנה יוסף, אנחל בונני.

שנות הירח

שנות הירח
אביב גפן באירוע של הוט. צילום: שוקה כהן

הסדרה, שיצר אביב גפן, עוקבת אחרי הנער אביב, שפרץ לתודעה הלאומית בשנת 1992 עם האלבום 'זה רק אור הירח'. האלבום המהפכני סחף דור שלם והוציא לאור נושאים שהיו אסורים בטאבו. הסדרה מסופרת דרך עיניו של אביב הצעיר והמופרע (נח אנגלהרד), את התהליך שעבר מנער דיכאוני, אלמוני ועצמאי שמפלס את דרכו בעקשנות בעולם המוסיקה ולא מתייאש מכישלונות, עד שמבסס את מעמדו ככוכב-על שסוחף אחריו קהלים ענקיים.

בסיפור משולבות דמויות מהחיים האמתיים בחייו של אביב – הוריו יונתן (נירו לוי) ונורית גפן, אחותו שירה גפן, אילנה ברקוביץ', הסוכן בועז בן ציון ועוד. הסדרה מתבססת על אירועים מהמציאות, כשאירוע השיא הוא עצרת השלום שבה הופיע אביב מול קהל של עשרות אלפים כשצעק 'כן לשלום לא לאלימות'.

מחוברים עוטף עזה

גיל ההתבגרות של צעירים, הגרים בעוטף עזה, הוא סיפור מורכב, יוצא דופן, בעל חשיבות בינלאומית, שמעולם לא סופר לעומק. לאורך 20 פרקים, הסדרה מביאה את סיפורם של צעירים בעוטף באופן אישי ואותנטי. צעירים הגדלים בעולם שבו, לצד שיגרת ההתבגרות, הלימודים, האהבה הראשונה וגיבוש הזהות העצמית, מלווה אותם חרדה קיומית אינסופית כצל שחור.

עוד כתבות מעניינות בפואנטה

netflix

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות