שניים: אשכול נבו ודפנה הראל כפיר משוחחים על יוקר המחיה וסתם על החיים

שניים: אשכול נבו ודפנה הראל כפיר משוחחים על יוקר המחיה וסתם על החיים…

ראיון אישי וחשוף בתוכניתו של אשכול נבו "שניים" – למה כל כך יקר פה, איך התאהבתי בתחום הצרכנות ומה אמליץ לילדיי ללמוד

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

למה כל כך יקר בישראל? איך נראה ביקור שלי בסופר? ואיזה מקצוע אמליץ לילדים שלי ללמוד כדי להצליח לחיות בישראל? על כל השאלות האלה, ועל רבות אחרות מצאתי את עצמי עונה בפתיחות ובאריכות. זה קרה בתוכנית הרדיו שניים של אשכול נבו, ב"כאן ב'" (רשת ב').

על אשכול נבו לא צריך להכביר במילים. הוא אחד הסופרים הטובים בישראל (ולדעתי גם בעולם). בין ספריו – ארבעה בתים וגעגוע, נוילנד, משאלה אחת ימינה, נפרדנו טראח, אבא של עמליה נוסע לאוסטרליה (ספר ילדים) ועוד. יחד עם המשוררת אורית גידלי, הקים נבו בשנת 2014 את בית הספר לכתיבה "סדנאות הבית" ביפו, וכיום הוא גם מגיש את התוכנית והפודקאסט "שניים" בתאגיד השידור הציבורי.

תוכניתו מוקדשת בכל שבת לנושא אחר, ומרואיינים בה שני מומחים לתחום. לכן, ההזמנה להתארח בתוכניתו של נבו היא מרגשת ומחמיאה כאחד. לא בכל יום יוצא לשבת לשיחת עומק עם סופר מחונן, שהוא גם איש אשכולות (וזה לא משחק מילים), מלח הארץ ואיש שיחה מרתק. ולא בכל יום עיתונאית עצמאית זוכה להכרה כמומחית בתחומה…

שניים – והפעם אשכול נבו ודפנה הראל כפיר על יוקר המחיה

לכאורה, הכול כבר נאמר על יוקר המחיה. צמד המילים הזה נטחן עד דק, הפגנות מילאו את רוטשילד, הבטחות הושמעו שוב ושוב – והמחירים רק עולים. אבל ייאוש לא בא בחשבון. אני כעיתונאית, כישראלית, כאם לילדים בוגרים שצריכים להתחיל את חייהם במדינה הזאת, מאמינה שלנו, הצרכנים, יש תפקיד. והתפקיד שלנו לא פחות משמעותי מאשר לממשלה, ליצרנים ולמשווקים.
כיצד אני מתנהלת מבחינה צרכנית? מה אמליץ לילדיי ללמוד כדי שיוכלו לחיות בישראל? למה בעצם כל כך יקר פה? על כל השאלות האלה תמצאו תשובות, מוזמנים להאזין.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות